• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000 - км 10+000 (45233142-6 Ремонт доріг)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000 - км 10+000 (45233142-6 Ремонт доріг)

Торги відмінено

80 385 947.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 80 385.95 UAH
Період уточнення: 04.03.2020 17:44 - 30.03.2020 10:00
Відповідь надана

Досвід

Номер: 0d92239802f444a49fb12f6fe8339742
Дата опублікування: 26.03.2020 18:18
Опис: Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується досвід субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) власного досвіду виконання робіт з: 1. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки. Чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію досвідом субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь.
Відповідь: У Розділі «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Пунктом «5 Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» визначено, що Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям. Крім того, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, учасник може підтвердити відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.03.2020 13:41
Відповідь надана

Досвід

Номер: 895d814bf1444128bc5cdb6d954bbba8
Дата опублікування: 26.03.2020 18:17
Опис: Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання досвіду з нанесення дорожньої розмітки саме пластиком.
Відповідь: Вимогу тендерної документації щодо нанесення дорожньої розмітки саме пластиком сформульовано відповідно до проектної документації, затвердженої Замовником після отримання позитивного висновку експертної установи. Оскільки по закупівлях UA-2020-03-04-004294-a, UA-2020-03-04-004322-a, та UA-2020-03-04-004394-a «Локальні кошториси на будівельні роботи №7-1-2 на нанесення дорожньої розмітки. Облаштування та обстановка дороги.», а по закупівлях UA-2020-03-04-004350-a та UA-2020-03-04-004367-a «Локальні кошториси на будівельні роботи №7-1-3 на нанесення дорожньої розмітки. Облаштування та обстановка дороги.» передбачають влаштування дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення, Замовник вимагає в Учасників досвіду виконання зазначених робіт.
Дата відповіді: 27.03.2020 13:41
Відповідь надана

Шановний Замовник

Номер: 8788777677094d878493e2d465d86234
Дата опублікування: 23.03.2020 15:54
Опис: Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. З метою недискримінації учасників, конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пункт 35) частини 1 статті 1 Закону визначає, що учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Статтею 5 Закону та пунктом 5 Розділу І Тендерної документації встановлено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Статтею 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з вказаною статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З вищевикладеного та системного опрацювання Закону випливає обґрунтований висновок, що учасник-юридична особа може приймати участь у процедурі публічної закупівлі незалежно від своєї організаційно-правової форми (наприклад об’єднання суб’єктів господарювання або окремий суб’єкт господарювання). Крім того, відповідно до статті 42 Господарського кодексу України (далі - ГК України) підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з мето досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Відповідно до статті 43 ГК України підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а також перелік видів діяльності, підприємництво в яких забороняється, встановлюються виключно законом. За приписами статті 45 ГК України підприємництво в Україні здійснюється в будь-яких організаційних формах, передбачених законом, на вибір підприємця. Відповідно до статті 55 ГК України суб’єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Суб’єктами господарювання є: 1) господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку; 2) громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Відповідно до статті 118 ГК України об’єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Об’єднання підприємств утворюються підприємствами на добровільних засадах або за рішенням органів, які відповідно до ГК України та інших законів мають право утворювати об’єднання підприємств. Об’єднання підприємств є юридичною особою. Державна реєстрація об’єднання підприємств здійснюється відповідно до статті 58 ГК України. За визначенням частини другої статті 119 ГК України господарське об’єднання – об’єднання підприємств, утворене за ініціативою підприємств, незалежно від їх виду, які на добровільних засадах об’єднали свою господарську діяльність. Господарські об’єднання діють на основі установчого договору та/або статуту, який затверджується їх засновниками. Згідно з статтею 120 ГК України господарські об’єднання утворюються як асоціації, корпорації, консорціуми, концерни, інші об'єднання підприємств, передбачені законом. Консорціум - тимчасове статутне об’єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність. Відтак, підсумовуючи положення вищенаведених норм в їх системному поєднанні, можливо стверджувати, що консорціум, як господарське об’єднання зі статусом юридичної особи може брати участь в процедурі публічних закупівель в силу свого статусу юридичної особи. При цьому до консорціуму, як учасника процедури публічних закупівель, застосовуються вимоги щодо відповідності кваліфікаційним критеріям. Однак, оскільки консорціум є об’єднанням підприємств, то має відповідати кваліфікаційним критеріям з особливостями обумовленими своєю правовою сутністю, визначеною у нормах ГК України. Таким чином відсутня необхідність визначення в тендерній документації конкретних організаційно-правових форм юридичних осіб-учасників процедури закупівлі, які можуть брати участь в такій процедурі, а також конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям господарських об’єднань щодо підприємств-учасників
Дата відповіді: 26.03.2020 13:38