• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання об’єктів)

Торги відмінено

14 949 098.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 440 000.00 UAH
Період уточнення: 02.03.2020 17:09 - 13.03.2020 18:00
Відповідь надана

Процес надання послуг

Номер: bf2ebcf3ef244746b82e024e5a6d4748
Дата опублікування: 13.03.2020 12:45
Опис: Поясніть та конкретизуйте, що необхідно вказати у Детальній довідці про процес надання послуг? Зазначте, які процеси детально треба і наскільки детально описувати. Дякую!
Відповідь: Зазначена в довідці інформація має відповідати Технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним в Додатку 2 тендерної документації, та визначається Учасником самостійно.
Дата відповіді: 13.03.2020 16:03
Відповідь надана

Контроль якості

Номер: 540a7ff9a7b64675b6718a8e16f37625
Дата опублікування: 13.03.2020 12:28
Опис: Доброго дня! Поясність, що треба написати у детальній довідці про процес контролю якості надання послуг. Чи треба описувати процес по кожному типу прибирання? Адже контролювати якість буде замовник? То може напишите яким чином?
Відповідь: У детальній довідці про процес контролю якості надання послуг Учасник зазначає власний процес контролю за своїми працівниками загалом по всіх типах прибирання.
Дата відповіді: 13.03.2020 16:03
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 342cc7b58ce74678979b7b2a13321f4e
Дата опублікування: 13.03.2020 12:15
Опис: Банк вимагає надати детальну Довідка Учасника, у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників Учасника (у кількості не менше тридцяти осіб) відповідної кваліфікації необхідних для надання послуг, які будуть залучені до виконання договору укладеного за результатами проведення даної процедури закупівлі. Розясніть, будь ласка, критерії та параметри детальності інформації про працівників. Чи треба зазначати зріст, вагу, стать? сімейний стан може вплинути на рішення банку? наявність пільг? інвалідність?
Відповідь: Зазначені вимоги Замовника щодо інформації про працівників Учасника у тендерній документації стосуються кваліфікації працівників для виконання умов Договору. Зріст/вага/сімейний стан не відносяться до даних вимог.
Дата відповіді: 13.03.2020 16:02
Відповідь надана

Персонал

Номер: 7d6f64bf2e16465b9e946ddfb793147a
Дата опублікування: 09.03.2020 19:28
Опис: Доброго дня! Виникло питання: а тільки учасники повинні дотримуватись Наказу міністерства праці та соціальної політики України №105 від 11.05.2004 року чи замовник так само? Якщо так, то жоден учасник не взмозі здійнити розрахунок необхідної кількості працівників, оскільки технічне завдання не відповідає вимогам Наказу міністерства праці та соціальної політики України №105 від 11.05.2004 року. І ось чому, наприклад: відсутня поверховість приміщень, не вказано коефіціент заставляння приміщення, не вказано кількості диванів, крісел, стільців, не зазначено типу підлоги, не вказано кількості відвідувачів у годину і ще багато показників. Тому просимо або привести у відповідність технічне завдання або ж скільки працівників необхідно вказати. Дякуємо!
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації та продовжено період уточнень
Дата відповіді: 11.03.2020 16:22
Відповідь надана

Питання по розділу 3

Номер: ba61762fa9f640a2b9907d34e5f59fee
Дата опублікування: 05.03.2020 14:39
Опис: Доброго дня. Дуже прошу прояснити деякі моменти, а саме: - розділ 3, пункт 2.4. - яку кількість працівників потрібно надати (і чи потрібна взагалі кілкість) ? - що має міститися в (або як тлумачити поняття) - Детальна Довідка Учасника про наявність працівників? Деталі про що мають бути вказані? - розділ 3, пункт 2.5. - Ви пишете - розгалужена мережа адрес (кілька адрес). Яку сАме кількість потрібно вказати (під словом кілька)? Зарані дякую за відповідь.
Відповідь: У відповідь на дане звернення повідомляємо наступне: щодо пп. 2.4. п. 1 Розділу 3- кількість працівників, що будуть залучені до надання обов’язкових послуг з прибирання на об’єктах Замовника, розраховуються Учасником на підставі Наказу міністерства праці та соціальної політики України №105 від 11.05.2004 року. щодо пп. 2.5. п. 1 Розділу 3 - враховуючи те, що умовами тендерної документації передбачено надання послуг з прибирання об’єктів по території України -Замовнику необхідно підтвердження наявності в Учасника досвіду надання послуг з прибирання на об’єктах в декількох містах, областях тощо.
Дата відповіді: 05.03.2020 16:39