• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт санвузлів ШДС "Родзинка"

ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" (Капітальний ремонт санвузлів ШДС "Родзинка").

Торги не відбулися

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 24.02.2020 12:05 - 27.02.2020 16:25
Відповідь надана

Вимога

Номер: 23e8381eea6d4477baacc1fa937950f8
Дата опублікування: 27.02.2020 11:42
Опис: Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності реєстрації юридичних осіб на території м.Києва або Київської області, оскільки вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що виключає можливість прийняття участі у закупівлі для компаній, які мають реєстрацію в іншому регіоні, але можуть забезпечити виконання капітального ремонту та утеплення фасаду, які заявлені на торгах. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки можливості оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник або обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів,робіт або послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Прикладом може служити Рішення від 04.04.2017 р. №1758 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі асфальтобетонної суміші, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником умови про те, що «місцезнаходження заводу/бази навантаження учасника має бути розташоване в м. Києві або у приміській зоні до 10 км від межі м. Києва». Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною, оскільки замовник не довів необхідність розташування заводу/бази учасника саме у зазначеній місцевості. Оскільки обов’язковою умовою даної закупівлі є реєстрація юридичної особи в м. Києві або Київської області, вважаємо дану вимогу дискримінаційною.Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині
Відповідь: Дана закупівля не регулюється ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 27.02.2020 16:02
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: c66dffb2936645efa618c8e7a3bfe3d3
Дата опублікування: 25.02.2020 09:55
Опис: Відповідно до умов тендерної документації Замовник вимагає надання у складі пропозиції "Копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, які є в штатному розкладі (копія наказу)". Дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний працівник може бути залучений до виконання своїх зобовязань на підставі цивільно-правового договору/договору про надання послуг. Просимо внести зміни до умов тендерної документації.
Відповідь: Для замовника ключове значення має обсяг витрат на будівництво і він зацікавлений в досягненні якісного результату при мінімально можливих витратах. В компаніях посада кошторисника повинна бути передбачена штатним розписом, для проведення розрахунків під конкретний проект.
Дата відповіді: 27.02.2020 16:01