-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ізолятори
Торги відмінено
3 503 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
24.02.2020 11:24 - 01.03.2020 14:00
Відповідь надана
Щодо поділу закупівлі на лоти
Номер:
48ba37169dbb43d6bfbe1b4d5c80632f
Дата опублікування:
01.03.2020 13:46
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник, вивчивши документацію по процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі "конструкційні матеріали", хочемо звернутись до Вас з проханням розділити закупівлю на лоти. Ми є офіційним представником в Україні декількох світових виробників високовольтних фарфорових ізоляторів. Враховуючи, що перелік ізоляторів досить великий та включає в себе ізолятори різних типів (склянні, полімерні, фарфорові), з метою забезпечення економічної ефективносі, конкурентної боротьби та прозорості проведення процедури торгів, просимо Вас виділити позиції 15, 16, 18, 19 та 23 в окремий лот.
Відповідь:
Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів (технічна служба Замовника) визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з потенційними Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб. Товариство, враховуючи свою потребу у вказаному предметі закупівлі, необхідному переліку позицій, місці та часу поставки, а також робіт, що заплановані з використанням цих позицій для капітального, поточного ремонтів та технічного обслуговування об’єктів, вирішило за необхідне визначити предмет закупівлі виходячи із спільного знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали. З набутого досвіду попередніх років відомо, що учасників торгів задовольняли встановлені технічні вимоги по поставці кількох видів ізоляторів (підстанційних та лінійних), а також вироблених з різних матеріалів. Ціни на закуплені ізолятори відповідали середньо встановленим по державі, проблем по виконанню договору поставки не виникало. Також наголошуємо, що Товариство заінтересоване у придбанні всього переліку вказаної продукції у одного постачальника і одночасно, так як це позитивно впливає на формування ціни на замовлену продукцію (витрати по транспортуванню, розмитненню (у разі надання європейського еквіваленту), тощо), на своєчасність здійснення поставок. Отримання товарів від різних постачальників за невеликими обсягами не лише підвищує ймовірність несвоєчасної поставки окремих видів товару, а і невиконання графіків запланованих робіт з використанням даного виду продукції. Враховуючи зазначене Товариство визнало за недоцільне виділити ізолятори в окремий лот, а проводити закупівлі одним лотом цілком. Слід зазначити, що згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену Законом. Отже, чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, які вони на даний час безпосередньо не виробляють.
Дата відповіді:
02.03.2020 08:37