• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої загальноосвітньої школи №49, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 12»

«Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої загальноосвітньої школи №49, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 12»

Торги не відбулися

32 597 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 162 988.00 UAH
Період уточнення: 21.02.2020 15:39 - 29.02.2020 17:30
Відповідь надана

?????

Номер: 63865f2105d6459f9cb345f4e15936f9
Дата опублікування: 27.02.2020 15:49
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1.Умовами "п. 11. Інші документи" розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, вимагається від Учасника надати" "- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником)". Оскільки, немає конкретного переліку вказаних документів по даній закупівлі, вимагаємо конкретизувати повний перелік необхідних документів, які вимагаються Замовником від Учасника, конкретно по данному пункту тендерної документації, шляхом усунути вказаного порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України в зв'язку протягуванням свого учасника на дану закупівлю.
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Дата відповіді: 02.03.2020 17:13
Відповідь надана

????

Номер: f4bb031ea291467b85b02333cf301d86
Дата опублікування: 27.02.2020 15:49
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Від повідно до умов оголошення про проведення данної процедури закупівлі, а саме: "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)", встановлено 100 відсоткова післяоплата за виконані роботи напротязі 45 календарних днів, однак розділом 12. ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ Додатку 2 до тендерної документації зазначені інші умови розрахунків. Вимагаємо визначити реальні умови здійснення оплати, які будуть діяти після підписання сторонами договору. Оскільки, Ваше оголошення не містить даної інформації і в разі проведення моніторингу закупівлі ДАСУ проведення цієї процедури буде визнано такою, що здійснено з порушеннями і процедура має бути відмінена. Дана ситуація порушує права учасників, які витратять кошти на участь в процедурі. Вимагаємо привести форму оголошення у відповідність. Вимагаємо усунути вищевказані порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Внесено зміни
Дата відповіді: 02.03.2020 17:14
Відповідь надана

???

Номер: 0257bbb400a743f6a5d117ce064025b3
Дата опублікування: 27.02.2020 15:48
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Вимога тендерної документації «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» є суто дискримінаційною та направлена виключно на обмеження кола учасників, якщо компанія має досвід роботи 3 роки та має виконані аналогічні договори чому вона не може прийняти участь у вашому тендері ? Чому саме 4 рокі, а не 10, 20, 30, або 2? Вимагаємо прибрати вимогу щодо досвіду учасника не менше 4-х років. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Дата відповіді: 02.03.2020 17:14
Відповідь надана

??

Номер: 93c59f706c4d4887909cc7b7b4857baf
Дата опублікування: 27.02.2020 15:47
Опис: Доброго дня шановный Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1. Тендерна документація містить кваліфікаційний критерій «5.4. Наявність фінансової спроможності». Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16». Статтею 16 Закону встановлено «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.». Таким чином, замовником неправомірно включено до тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності», якого не передбачено Законом. Вимагаємо виключити вказаний критерій. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Дата відповіді: 02.03.2020 17:14
Відповідь надана

?

Номер: 93c739b60e1b44a6b024148b1dc083b0
Дата опублікування: 27.02.2020 15:47
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить явно дискримінаційну вимогу, яка звужуює коло потенційних учасників, а саме: 1.Тендерна документація вимагає надання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції, як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Дана вимога прямо суперечить статті 16 Закону, яка містить імперативну норму щодо надання договору (тобто одного договору). Невідповідність цієї вимоги Закону підтверджено сталою практикою АМКУ, який підтверджує незаконність вимагати більше ніж один аналогічний договір, включаючи інші вимоги. Вимагаємо усунути вказане порушення Закону, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України в зв'язку протягуванням свого учасника на дану закупівлю.
Відповідь: Шановний Учасник! Ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. В даному випадку закупівля оголошена в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України».
Дата відповіді: 02.03.2020 17:14