-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Дніпровського району м. Києва
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 800.00 UAH
Період уточнення:
21.02.2020 15:21 - 03.03.2020 13:00
Відповідь надана
зміни до договору
Номер:
16bf24452f4642d9a82ad5c30c12de5a
Дата опублікування:
26.02.2020 12:08
Опис:
7.3. При порушенні Виконавцем умов цього Договору щодо якості послуг, що встановленні пунктом 2 цього Договору, Виконавець сплачує штраф у розмірі 20% від вартості цього Договору. 7.4. У разі надання послуг без дотримання вимог, передбачених розділами 2 та 6 Договору, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5 (п’яти) відсотків (%) від вартості таких послуг, за кожен випадок порушення. Прохання видалити дані пункти оскільки відповідальність Виконавця відображена в п.7,2 та п.7,5
Відповідь:
Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо, що розділ 7 договору передбачає відповідальність Виконавця за порушення умов даного договору. П. 7.3. та 7.4 передбачає відповідальність за інші порушення, ніж п. 7.2. та 7.5. В зв’язку з цим видаляти дані пункти з договору не має підстав.
Дата відповіді:
06.03.2020 12:25
Відповідь надана
зміни до договору
Номер:
7a1f18b6be38486387494b574d0f0720
Дата опублікування:
26.02.2020 12:07
Опис:
п. 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплатити за надані послуги; Прохання прибрати формулювання "при наявності бюджетного фінансування" так як це ставить під питання оплату послуг Замовником та позбавляє виконавця можливості звернутися до суду.
Прохання прибрати
Відповідь:
Формулювання «при наявності бюджетного фінансування» має обов’язково міститися в договорі. Звертаємо Вашу увагу, що дані послуги здійснюються за рахунок бюджетних коштів і у випадку відсутності бюджетного фінансування дані послуги не можуть бути оплачені. Додатково повідомляємо, що зазначена умова присутня у всіх договорах, де закупівля здійснюється з бюджетні кошти.
Дата відповіді:
06.03.2020 12:23
Відповідь надана
зміни до договору
Номер:
6443c9efdde04eaabee2bc885c5120db
Дата опублікування:
26.02.2020 12:07
Опис:
4.4. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснювати протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Цей пункт позбавлює Виконавця права звернутися з позовом до суду в разі необхідності.( не оплати послуг Замовником).
Прохання прибрати
Відповідь:
Вимога в цій частині не підлягає задоволенню у зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти.
Дата відповіді:
06.03.2020 12:21
Відповідь надана
ДСТУ Б В.2.7-19-95
Номер:
86b29c3d42bf4497b7d018dd78f6d622
Дата опублікування:
26.02.2020 11:44
Опис:
В п.1 Додатку 2, а саме "Посилання на ППКП і устаткування управління встановити на конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів згідно ДСТУ Б В.2.7-19-95" є незаконним адже цей ДСТУ не дійсний. Прохання внести зміни.
Відповідь:
Вимогу щодо внесення змін до п. 1 Додатку 2 ТД - задоволено.
Дата відповіді:
06.03.2020 12:18
Відповідь надана
снадання сертифікатів
Номер:
6990ee7d332a45778be0f5102746c294
Дата опублікування:
26.02.2020 11:28
Опис:
Вимагання Сертифікатів впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) та документу, що підтверджує належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010) а також Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» є дискримінаційними, що вже не раз доводив АМКУ. Хочете зпробувати своє щастя то вперед. Будемо оскаржувати.
Прохання прибрати дискримінацію і працювати чесно.
Відповідь:
Дотримання та впровадження у своїй діяльності Учасниками стандартів якості, які гарантують незмінно високу якість послуг, що надаються, незалежно від зміни зовнішніх або внутрішніх умов, стандартів з охорони праці, забезпечення безпеки та здоров’я, охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки дає можливість Замовнику працювати з Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормами та правилами, які забезпечують надання якісних та безпечних послуг.
Дата відповіді:
06.03.2020 12:15
Відповідь надана
стосовно декларації МТБ
Номер:
287b2e95f94542d680b7205527debb45
Дата опублікування:
26.02.2020 11:20
Опис:
Відповідно п.2 табл.2 додатку1 ви вимагаєте "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства" дана вимога не відповідає предмету закупівлі і є дискримінаційною. Прохання прибрати.
Відповідь:
Щодо умови надання "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства" звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, передбачається, що роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метра, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Зважаючи, що процес проектування включає і дослідження об’єктів (в тому числі і огляд на висоті понад 1,3 метра), таким чином вимога про надання даного документу є цілком обґрунтованою та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
06.03.2020 12:11
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
44ef3081f7d54b349d0c99c899f154de
Дата опублікування:
24.02.2020 17:56
Опис:
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимогу щодо няавності Сертифікатів на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, а також Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Дані сертифікати не передбачені чинним законодавством і не є обов'язковими для надання послуг з проектування. Застосування даної вимоги значно звужує коло потенційних учасників!
Відповідь:
Доброго дня! Дотримання та впровадження у своїй діяльності Учасниками стандартів якості, які гарантують незмінно високу якість послуг, що надаються, незалежно від зміни зовнішніх або внутрішніх умов, стандартів з охорони праці, забезпечення безпеки та здоров’я, охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, дає можливість Замовнику працювати з Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормами та правилами, які забезпечують надання якісних та безпечних послуг. Додатково звертаємо Вашу увагу, що дані сертифікати передбачені чинним законодавством України (ДСТУ OHSAS 18001:2010. Системи управління гігієною та безпекою праці та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
Дата відповіді:
06.03.2020 12:09
Відповідь надана
Заміри опору електроінструменту
Номер:
978f868626374853a3f5e8e02b369477
Дата опублікування:
21.02.2020 16:27
Опис:
В тендерній документації передбачено:
"У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг"
Протокол заміру опору ізоляції якого електроінструменту ви вимагаєте?
Дана закупівля передбачає проектні роботи.
Електроінструмента застосовуються при виконанні монтажних робіт.
Відповідь:
Доброго дня! До Тендерної документації було внесено зміни.
Дата відповіді:
24.02.2020 16:59