-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Тверде паливо" код по ДК 021:2015 - 09110000-3 (вугілля кам'яне)
Завершена
248 510.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 400.00 UAH
Період уточнення:
20.02.2020 14:52 - 26.02.2020 17:00
Відповідь надана
Приведення тендерної документації у відповідність з діючим законодавством
Номер:
b52591804b524769bbf00b318f07b070
Дата опублікування:
25.02.2020 09:28
Опис:
Шановний Замовнику!
На підставі ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося з проханням надати роз’яснення щодо окремих положень тендерної документації і усунути наявні порушення в тендерній документації.
Згідно з п.2) підпункту 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації від учасників вимагається «для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля надати договір оренди або користування або надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Тобто, Замовником встановлено вичерпний перелік документів, які повинні надати учасники для підтвердження факту володіння вугільним складом (або майданчиком, або площадкою) - свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Але, згідно діючого законодавства, суб’єкт господарської діяльності може користуватися нерухомим об’єктом в тому числі й на підставі Державного акту на право постійного користування землею.
З огляду на вищенаведене, вважаємо, що вищевказана вимога тендерної документації порушує вимоги ЗУ «Про захист економічної конкуренції» і норми ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки позбавляє можливості прийняти участь в тендері потенційних учасників, які користуються вугільним складом (або майданчиком, або площадкою) на підставі чинних документів, відмінних від свідоцтва про право власності чи витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
На підставі вищевикладеного а також згідно ч.2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо внести наступні зміни в тендерну документацію: п.2) підпункту 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації після слів «свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» доповнити словами «або іншого документу, передбаченого діючим законодавством».
Згідно з п.4) підпункту 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації від учасників вимагається «Також учасники повинні надати копію документу з результатами повірки даного вагового обладнання в 2018 році».
Згідно з Наказом Мінекономрозвитку України від 13.10.2016 р. № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» міжповірочний інтервал для ваг становить 1 рік.
З вищенаведеного випливає, що повірка вагового обладнання в 2018 році є недійсною станом на дату розкриття тендерних пропозицій.
Тому, просимо переформувати вищевказану вимогу тендерної документації в наступному вигляді: «Також учасники повинні надати копію документу з результатами повірки даного вагового обладнання дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій».
Згідно пункту 5.2 проекту договору «У разі поставки неякісного, некомплектного товару Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 100% від суми договору.»
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Жодним з діючих нормативно-правових актів (зокрема Цивільним Кодексом, Господарським Кодексом) не передбачено штрафні санкції за поставку неякісного товару в розмірі 100% від загальної суми договору.
З огляду на вищенаведене просимо привести п. 5.2. проекту договору у відповідність з діючим законодавством і викласти його наступним чином: «У разі поставки неякісного, некомплектного товару Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % від вартості поставленої партії неякісного, некомплектного товару», як це передбачено ч.2 ст.236 Господарського кодексу України.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно заданного питання будут внесені зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
26.02.2020 11:14