• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 37 найменувань)

Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі – 37 найменувань)

Торги відмінено

3 456 235.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 290.00 UAH
Період уточнення: 19.02.2020 17:31 - 24.02.2020 17:35
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 24985d1f71a14d02a7f882c37ea247b7
Дата опублікування: 21.02.2020 14:50
Опис: Звертаємо увагу Замовника, що вимога щодо надання довідки про наявність аналогічного договору, що підтвердить поставку (виготовлення) аналогічного товару в медичні заклади за останні 12 місяців є дискримінаційною (Додаток 6 п.1). Цією вимогою Замовник штучно звужує коло учасників торгів та унеможливлює участь у торгах компаній, які мають достатню кваліфікацію та досвід у виконанні аналогічних договорів. Замовник не потребує надання саме аналогічного договору (чи копії) зі специфікацією, в якій повинно бути відображене саме який товар постачався учасником. Предметом даної закупівлі є «Код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому (меблі - 37 найменувань)». Згідно наданої Замовником інформації щодо кількості, найменувань та технічних характеристик товару, наведених у Додатку 3, то майже всі меблі мають характеристики стандартних корпусних меблів та меблів для сидіння та лежання та не відноситься до класифікатора лабораторних чи медичних меблів (Код ДК 021:2015 : 39180000-7 - Лабораторні меблі чи ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні). На даний вид продукції, «Код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому (меблі - 37 найменувань)», є широке коло виробників та постачальників, які зможуть підтвердити свою кваліфікацію та професіоналізм. Таким чином, вимога, щодо підтвердження поставки (виготовлення) аналогічного товару в медичні заклади за останні 12 місяців, є дискримінаційною, та порушує основний принцип публічних закупівель, що викладені у п. 4 ч. 1 Статті 3 закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників . Питання: Як розуміти наступну вимогу? Чи може дана вимога всупереч чинному законодавству свідчить про вашу прихильність до конкретного постачальника?
Відповідь: При формуванні Кодів ДК 021:2015 для забезпечення сумісності даних меблів між собою, не було потреби в поділу даної закупівлі на окремі закупівлі. Враховуючи вище викладене, Комунальне некомерційне підприємство «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» діє виключно в порядку, на підставі та у спосіб визначений законодавством. Тобто, критерії закупівлі формуються не з метою дискримінації учасників, а з метою раціонального використання бюджетних коштів. Щодо аналогічного договору: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Дата відповіді: 25.02.2020 14:31
Відповідь надана

Термін поставки товару

Номер: daad6c988b314974af4278e7640a087f
Дата опублікування: 21.02.2020 10:14
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в тендерній документації вказані некоректні строки поставки, а саме, в розділі І п. 4.4 та Додатку 3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано термін постаки товарів 5 робочих днів з моменту підписання договору, водночас, в Додатку 2 - "Проект договору" розділ V, п. 5.1. вказано- 14 днів з моменту підписання договору. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію з конкретним терміном поставки.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.02.2020 09:11
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 5e7636004ca64ab59212b0661a6b9c9e
Дата опублікування: 20.02.2020 11:37
Опис: - Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації. Так, ФОП допускаємо.
Дата відповіді: 24.02.2020 09:08