-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шафи офісні, архівні стелажі
Завершена
132 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період уточнення:
18.02.2020 15:37 - 21.02.2020 15:45
Відповідь надана
Щодо еквіваленту предмету закупівлі!
Номер:
26ae5b38d00047f2aaf0889c51465258
Дата опублікування:
19.02.2020 16:50
Опис:
Добрий день!
1) Чи не вважає замовник порушенням принципу недискримінації учасників неможливість потенційним учасникам пропонувати вироби з аналогічних (еквівалентних) матеріалів та фурнітури, які нічим не поступаються технічним характеристикам до матеріалів та фурнітури, які вимагає замовник, а в деяких випадках, навіть мають вищі експлуатаційні характеристики?
2) Чи закупівля оголошена під заздалегідь визначеного замовником учасника, який працює лише з матеріалами та фурнітурою, які таким учасником запропоновано замовнику, а відтак, замовником внесено до технічних вимог виробів?
Зважаючи на зазначене вище, просимо надати відповідь на зазначені вище питання та, все ж таки, передбачати в документах інформацію щодо подання учасниками еквівалентного предмета закупівлі!
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на уникнення замовником порушення принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників!
Відповідь:
Очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує пороговий показник у 200000 грн., що дає підстави замовнику як застосовувати процедуру закупівель із використанням електронної системи закупівель, так і здійснювати зазначену закупівлю без використання електронної системи закупівель з подальшим оприлюдненням звіту про укладений договір в системі електронних закупівель . Ми застосовуємо процедуру допорогових закупівель через відкритість з нашого боку для прийому пропозицій від учасників, забезпечуючи таким чином дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників та отримання можливості для нас закупівлі саме тих товарів, що заявлені за найбільш економічно вигідною ціною. Відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника встановлювати чи передбачати «еквіваленти» не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Тому, замовник має право при здійсненні допорогових закупівель закуповувати те, що йому конкретно потрібне.
Дата відповіді:
20.02.2020 13:07
Відповідь надана
Щодо технічних вимог?
Номер:
290e1a92bba54d39b31245174dcab97d
Дата опублікування:
18.02.2020 18:07
Опис:
Добрий день!
Враховуючи, що різні виробники меблів працюють із матеріалом та фурнітурою різних виробників, просимо уточнити, чи допускається заміна виробника ДСП з Egger на аналогічного, наприклад, на "Kronospan", на "Krono Ukraine", тощо, які виготовляють ДСП з аналогічними технічними характеристиками?
Також, просимо уточнити можливість заміни завісів та направляючих прихованого монтажу Blum, на таку ж фурнітуру з аналогічними технічними характеристиками інших виробників, таких як, HEFELE, GTV, тощо?
Відповідь:
Добрий день! Заміна виробника матеріалів та фурнітури не допускається. Потрібно використовуати ті матерали та фурнітуру, яка зазначена в технічному завданні. Потрібно дотриматись якісних, технічних та візуальних вимог згідно проекту.
Дата відповіді:
19.02.2020 14:25