-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
Комп'ютерне обладнання
Завершена
990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період уточнення:
17.02.2020 15:55 - 20.02.2020 08:44
Відповідь надана
ISO
Номер:
8b81b5bc761a48d2819a6f0b19e2b73d
Дата опублікування:
19.02.2020 14:08
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосуються безпосередньо процесу виробництва системного блоку (!), а не його технічних, якісних, кількісних характеристик чи документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції, на вимогу підтвердження яких вони зазначені у відповідній частині Вашої тендерної документації. Наголошуємо також, що згідно ч. 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв'язку з чим, вимога щодо надання сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікатів на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) щодо системних блоків не може бути зарахована і як кваліфікаційний критерій. Зважаючи на практику АМКУ (зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року), просимо Вас обґрунтувати необхідність надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) щодо системних блоків (вимога щодо надання яких міститься у п. 1.1. ч. 2 розділу IV тендерної документації (документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції (відповідно до чинного законодавства) або прибрати дані вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO відповідно до діючих державних стандартів.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості.
Сертифікат ISO 14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля.
Дані вимоги є обов’язковими і необхідними для виконання вимог чинного законодавства та для впевненості, що комп'ютерне обладнання буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам.
Таким чином, стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі.
Вимоги, що встановлюються для всіх учасників є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а сертифікати, які вимагаються можуть бути отримані будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками документів, відповідно до п. 9.6 Додатку №1 тендерної документації, а саме сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 та 14001:2015 не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору їх доступності , можуть бути отримані / виконані / дотримані будь-яким учасником процедури закупівлі та подані на участь у даній процедурі закупівлі.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог Скаржника, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Разом з тим, якщо Скаржник вважає, що його права та інтереси порушені внаслідок прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, за ним зберігається право на оскарження таких рішень Замовника до органу оскарження у встановлені Законом строки.
Дата відповіді:
19.02.2020 14:41
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Номер:
a5ec5ab8f0234422921c5f225f20bc0e
Дата опублікування:
18.02.2020 19:21
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Всі пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником на відповідність умовам Закупівлі, зазначеним в Оголошенні про Закупівлю та Інструкції, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі.
Системні блоки на базі процесора AMD розглядатися не будуть.
Дата відповіді:
19.02.2020 09:53
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
5831e00b0667452e9cb555a375a75be4
Дата опублікування:
18.02.2020 10:43
Опис:
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Відповідь:
-Всі пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником на відповідність умовам Закупівлі, зазначеним в Оголошенні про Закупівлю та Інструкції, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі.
- З метою забезпечення рівних умов , щодо оцінки, для всіх учасників, критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ). Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником.
Дата відповіді:
18.02.2020 11:03