• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Система моніторингу руху міського комунального транспорту (на тролейбуси)

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 28.11.2016 15:16 - 02.12.2016 09:00
Без відповіді

Технічні запитання

Номер: 32f35e86fed545908dd355dbfdf849e4
Дата опублікування: 01.12.2016 09:41
Опис: Скажіть, будь ласка, навіщо на тролейбусах такі функції як можлівість обліку уровня палива, детекція запалювання, блокування запалювання, то що?.. До чого необхідно передбачити можливість підключення датчиків температури? Крім цього, хотілося б отримати розгорнуту відповідь, на скільки актуально вимога щодо обладнання пристрою моніторингу 3G-модулем? По-перше, покриття GPRS на багато краще, а по-друге, GPS-пристроїв з модулем 3G, сертифікованих Укрчастотнаглядом, в Україні практично немає. На скільки відомо, тільки один виробник робить пристрої, які мають відразу кілька функцій сумнівною необхідність для рейсових тролейбусів: GARMIN FMI 3G модуль Вбудована батарея. І навіщо тролейбусам пристрої з рівнем захисту IP67 (для використання у воді)?
Без відповіді

Уточнення по технічним вимогам до предмета закупівлі

Номер: 5fa53b05852a45259f7fbd883ee37f2c
Дата опублікування: 30.11.2016 15:03
Опис: Уточніть, будь ласка: - моделі та вихідний інтерфейс тахографів, які планується підєднувати до GPS терміналів - який інтерфейс планується для підключення пристроїв ідентифікації водіїв: 1ware (ключ-таблетка) або RS485, або мають бути обидва? - які функції мають підтримуватись з навігаторами Garmin? наскільки це актуально для міських рейсових тролейбусів? - наскільки важлива вимога до роботи обладнання при напрузі 6В? (стандартно на транспорті від 12В, на автобусах/тролейбусах 24В) - Іммобілайзер на основі Rfid або ключ таблеток має бути поставлений в цьому тендері чи вимагається просто можливість його підключення до GPS терміналу при подальшому розвитку системи? - що таке "Обладнання для інформування водія" і які до нього вимоги? воно закупляється в цьому тендері чи просто має бути можливість його встановлення в майбутньому? - як програмне забезпечення має відрізняти простої "за виною водія, без вини водія"? - вимога до ПЗ "фіксування виручки по рухомій одиниці , водію, кондуктору, маршруту" - мається на увазі можливість в подальшому інтеграції з Автоматизованою системою оплати проїзду?