-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Система моніторингу руху міського комунального транспорту (на тролейбуси)
Завершена
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1.4% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
28.11.2016 15:16 - 02.12.2016 09:00
Без відповіді
Технічні запитання
Номер:
32f35e86fed545908dd355dbfdf849e4
Дата опублікування:
01.12.2016 09:41
Опис:
Скажіть, будь ласка, навіщо на тролейбусах такі функції як можлівість обліку уровня палива, детекція запалювання, блокування запалювання, то що?..
До чого необхідно передбачити можливість підключення датчиків температури?
Крім цього, хотілося б отримати розгорнуту відповідь, на скільки актуально вимога щодо обладнання пристрою моніторингу 3G-модулем? По-перше, покриття GPRS на багато краще, а по-друге, GPS-пристроїв з модулем 3G, сертифікованих Укрчастотнаглядом, в Україні практично немає.
На скільки відомо, тільки один виробник робить пристрої, які мають відразу кілька функцій сумнівною необхідність для рейсових тролейбусів:
GARMIN FMI
3G модуль
Вбудована батарея.
І навіщо тролейбусам пристрої з рівнем захисту IP67 (для використання у воді)?
Без відповіді
Уточнення по технічним вимогам до предмета закупівлі
Номер:
5fa53b05852a45259f7fbd883ee37f2c
Дата опублікування:
30.11.2016 15:03
Опис:
Уточніть, будь ласка:
- моделі та вихідний інтерфейс тахографів, які планується підєднувати до GPS терміналів - який інтерфейс планується для підключення пристроїв ідентифікації водіїв: 1ware (ключ-таблетка) або RS485, або мають бути обидва?
- які функції мають підтримуватись з навігаторами Garmin? наскільки це актуально для міських рейсових тролейбусів?
- наскільки важлива вимога до роботи обладнання при напрузі 6В? (стандартно на транспорті від 12В, на автобусах/тролейбусах 24В)
- Іммобілайзер на основі Rfid або ключ таблеток має бути поставлений в цьому тендері чи вимагається просто можливість його підключення до GPS терміналу при подальшому розвитку системи?
- що таке "Обладнання для інформування водія" і які до нього вимоги? воно закупляється в цьому тендері чи просто має бути можливість його встановлення в майбутньому?
- як програмне забезпечення має відрізняти простої "за виною водія, без вини водія"?
- вимога до ПЗ "фіксування виручки по рухомій одиниці , водію, кондуктору, маршруту" - мається на увазі можливість в подальшому інтеграції з Автоматизованою системою оплати проїзду?