Контактна особа: Поліщук Тетяна Петрівна, телефони: (044)255-89-24, (067)233-52-11. Місце поставки товарів: 01021, м. Київ, вул. Липська 5. Строк поставки товарів: лютий - грудень 2020 року. Поставку товару Постачальник здійснює своїм транспортом протягом дії договору за узгодженим графіком за власний рахунок. Безготівковий розрахунок. Післяоплата 14 календарних днів після поставки товару. Найменування предмета закупівлі і додаткова інформація: Миючі засоби. Засіб для виведення плям "VANISH" рідкий 1 л (для кольорових речей) – 120 шт; Засіб для виведення плям "VANISH" рідкий 1 л (для білих речей) – 120 шт; Засіб для виведення плям "OXY VANISH" порошок 470 гр (для кольорових речей) - 90 шт; Засіб для виведення плям "OXY VANISH" порошок 470 гр (для білих речей) – 144 шт Засіб для підкрохмалювання «Luga», 1 л – 128 пляшок Порошок пральний для ручного «Гала» 400 г – 110 пачок; Засіб «Містер Пропер» 500 мл – 240 пляшок; Засіб «Фері» (лимон) для миття посуду 500 мл – 1617 пляшок; Засіб для скла «Window» або «Морозна свіжість» 500 мл – 480 пляшок; Порошок для чищення «Бреф лимон» з ефектом соди 500 гр– 1220 штук; Крем-мило з бальзамом «Молоко та мед», 5 л. – 300 пляшек Загальна кількість: 4569 штук.
Завершена
195 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період уточнення:12.02.2020 11:31 - 17.02.2020 12:00
Без відповіді
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:b568a01ea23045a0a5f04d86205f5d85
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:13.02.2020 10:36
Опис:- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника.
Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?