• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування (загальний фонд)

Завершена

1 348 532.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 742.66 UAH
Період уточнення: 10.02.2020 11:16 - 15.02.2020 12:00
Відповідь надана

Роз'яснення вимог документації

Номер: 808543b6c5b649228a38806174f7442c
Дата опублікування: 13.02.2020 07:02
Опис: Шановний Замовник! Прошу Вас внести зміни до тендерної документації та конкретизувати вимогу додатку 3.інші документи п.7 Наявність запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР,який саме документ потрібно надати адже надання сертифікатів ISO 9001 та 22000 це вже підтвердження даної вимоги,крім того вимога про акт за формою № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного конторолю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР» це друге підтвердження Також прошу Вас доповнити зміст вимоги п.11 та п.12.додатку 3 інших документів на які саме об'єки потрібні акти за формою №446 та 447 ,в моєму розумінні виконуючи вимоги ЗУ"Про основні принципи безпечності та якості харчових продуктів",а саме ст.22 п. 3 стосовно простежуванності акти повинні бути надані на складські приміщення, зазначені в довідці про наявність складських приміщень для зберігання товару Дякую
Відповідь: До додатку 3 п.11 та п.12 додано роз'яснення.
Дата відповіді: 13.02.2020 16:51
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: b89f8f2abbc84e2a99a74847dc56e07f
Дата опублікування: 12.02.2020 14:30
Опис: Уважно вивчивши документацію UA-2020-02-10-000793-b прошу Вас внести зміни до тендерної документації та вилучити з тендерної документації вимогу стосовно надання лиcта-згoди нa oбpoбку пеpсoнaльних дaних - якa нaдaється oкpемo нa кoжну oсoбу, iнфopмaцiя пpo пеpсoнaльнi дaнi якoї, згiднo Зaкoну Укpaїни «Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних» вiд 01.06.2010 № 2297-VI, мiститься у склaдi тендеpнoї пpoпoзицiї Учaсникa, Відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року № 2657-ХІІ, інформація про фізичну особу (персональні дані) це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тобто, прізвище ім’я по батькові, індивідуальний податковий номер, інформація про місце проживання, інформація про освіту, досвід роботи, відомості про стан здоров'я і статеве життя та інше. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VІ регулює правові відносини, пов'язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв'язку з обробкою персональних даних. Відповідно до статті 2 Закон України «Про захист персональних даних» база персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних - фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб'єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. Згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані є інформацією з обмеженим доступом. Замовник порушує Закон України «Про захист персональних даних», а саме: частину 6 статті 6 Закону та порушує права потенційних Учасників, пов’язані з нерозголошенням та непоширенням інформації щодо персональних даних. Відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Частиною 2 ст. 32 Конституції України передбачені положення, які не допускають збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Це означає, що особа, яка здійснює обробку (в тому числі збирання, зберігання, використання, поширення тощо) баз персональних даних повинна забезпечити охорону таких баз від несанкціонованого доступу третіх осіб. Враховуючи вищевикладене - розголошення персональних даних про фізичних осіб, можливе лише за наявності згоди таких осіб. У випадку відсутності згоди - чинне законодавство передбачає відповідальність винних у такому порушенні осіб. Однак, Замовником всупереч вимогам Закону визначено документи, відповідно до яких Тендерна пропозиція Учасника не буде відхилена. Надавати чи не надавати право роботодавцеві на використання та поширення своїх персональних даних, з метою участі в закупівлях, то є право працівника, а не обов’язок. Зазначена вимога також обмежує коло потенційних Учасників процедури закупівлі та порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-III (зі змінами та доповненнями) Дії замовника в частині встановлених вище умов ТД призводять до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону - не дискримінація Учасників. Також Замовником було порушено вимогу законодавства про забезпечення рівних умов для усіх учасників, що в подальшому призведе до не об’єктивного та не чесного вибору Переможця. Моє твердження стосовно цього питання, ґрунтується на практиці рішень Антимонопольного комітету України, а саме: - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, своїм рішенням № 818-р/пк-ск від 27.05.2013р. (Додаток № 1), з питання аналогічних порушень, встановила, що: «Враховуючи викладене, у разі відмови осіб (персональні дані яких зазначені у пропозиції конкурсних торгів учасника Процедури закупівлі) надати згоду на розповсюдження персональних даних, учасник Процедури закупівлі не зможе виконати вказану вище вимогу Документації, внаслідок чого пропозиція такого учасника Процедури закупівлі може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає документації конкурсних торгів, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин. Дії замовника в частині встановлених вище умов Документації призводять до дискримінації учасників Процедури закупівлі, у тому числі, Скаржника, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону - не дискримінація учасників.». Й зобов’язала Замовника внести зміни до документації конкурсних торгів. - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своїм рішенням № 11920-р/пк-пз від 21.11.2018р., пункт 15 Рішення (Додаток № 2), з питання аналогічних порушень, встановила, що: «Виконати наведену вище умову Документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які отримали згоду від працівників на обробку та розголошення своїх персональних даних та мають змогу надати наведені вище документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, Скаржника). Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника) Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації». Залишити вимогу « Учaсникoм нaдaється дoвiдкa нa фipмoвoму блaнку (у paзi нaявнoстi) в дoвiльнiй фopмi пo те, щo вiдпoвiднo дo Зaкoну Укpaїни “Пpo зaхист пеpсoнaльних дaних” кеpiвник пiдпpиємствa Учaсникa нaдaє згoду нa oбpoблення свoїх пеpсoнaльних дaних, (в т.ч. збиpaння, збеpiгaння i пoшиpення, включaючи oпpилюднення нa веб-пopтaлi «Публiчнi зaкупiвлi» - prozorro.gov.ua) з метoю пpoведення пpoцедуpи публiчних зaкупiвель.»
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді: 13.02.2020 16:49