• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Торги не відбулися

2 018 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 07.02.2020 14:57 - 13.03.2020 12:00
Відповідь надана

Прохання додати марку вугілля

Номер: ffb242a24316425a974e5e58e7e07638
Дата опублікування: 12.02.2020 22:59
Опис: Прохання додати в предмет закупівлі ще 10 тон вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100. Дана марка передбачена чинним ДСТУ 7146-2010. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Учасник торгів! Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням потреби та враховуючи характеристики котельного обладнання закладів освіти, для потреб яких закуповується вугілля камʼяне, зокрема кількісні, якісні характеристики, а також марки вугілля згідно ДСТУ 7146-2010. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Тому, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 14.02.2020 10:32
Відповідь надана

Шановний,Замовнику!На сьогоднішній день існує багато видів альтернативного палива,яке по технічним та якісним характеристикам набагато краще ,ніж вугілля

Номер: 91932b50d2704291bbe1d8e196afd163
Дата опублікування: 12.02.2020 22:50
Опис: Шановний,Замовнику!На сьогоднішній день існує багато видів альтернативного палива,яке по технічним та якісним характеристикам набагато краще ,ніж вугілля(це і вища теплотворна здатність, і відсутність залишків у вигляді коржів,і нижчий податок за викиди ,і т.д.),яке підходить для всіх!!! видів твердотопливних котлів.Просимо внести зміни в ТД та додати вираз "або еквівалент" зг.ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.22 ,ч.2,п.3.
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Учасник торгів! Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Стосовно виразу «або еквівалент» пояснюємо наступне. Ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в тендерній документації не визначено в найменуванні предмету закупівлі торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, адже марка вугілля визначена згідно ДСТУ. Отже, визначення виразу "або еквівалент" не потребує. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 14.02.2020 10:31
Відповідь надана

Почему вы отступаете от предельных показателей ДСТУ

Номер: 8903a853658a40a1ae5788de1bb8817b
Дата опублікування: 10.02.2020 22:13
Опис: В документации указано что уголь Ж 25-80, должен соответствовать (зола до 8 %, влага до 7 %) но ДСТУ 7146-2010 Для углей марки Ж 25-80 предусматривает (зола до 10 %, влага до 10 %) Объясните кто вам посоветовал изменить качественные показатели углей? Скажите как выглядит Ж 25-80, чем он отличается от ДГ 25-80??
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Учасник торгів! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Замовником визначено марку вугілля Ж 25-80 відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”. При цьому, перші літери найменування (в нашому випадку – Ж), позначають марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73). Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається вугілля марки Ж (жирне). Щодо зольності та вологості згідно ДСТУ 7146:2010 визначено, що для вугілля марки Ж зольність на сухий стан палива не більше, ніж 10%, загальна волога на робочий стан палива не більше, ніж 10%. Замовником в тендерній документації визначено зольність - до 8 %, вміст вологи - до 7 %, тобто в межах (не більше) визначених характеристик ДСТУ. Тому, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги стандартів. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника.
Дата відповіді: 13.02.2020 11:33
Відповідь надана

Поясніть будь-ласка до якої ціни можливе зниження під час аукціону?? Як спрогнозувати в гарантійному листі межу пониження??

Номер: 08348992ec48493db3907ffa8452a890
Дата опублікування: 10.02.2020 12:11
Опис: 5.1.8. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Поясніть будь-ласка до якої ціни можливе зниження під час аукціону?? Як спрогнозувати в гарантійному листі межу пониження??
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Учасник торгів! На Ваше звернення повідомляємо наступне: До попереднього питання - відповідь на питання від 10 лютого 2020 року 12:08 од. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Єдиний критерій для оцінки тендерної пропозиції є «Ціна». Жодних інших критеріїв тендерною документацією не визначено. При цьому зауважено, що Вами надається згода про те, що ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів (в тому числі зазначається інформація про включення/не включення ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, витрат пов’язаних з оформленням договору, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг (тобто послуги з навантаження товару, транспортування, розвантаження і т.д.) не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції. відповідь на питання від 10 лютого 2020 року 12:11 год: Ціна на товар визначається самостійно Учасником. Крок пониження Вашої цінової пропозиції визначено оголошенням про проведення торгів 10000,00 грн. (десять тисяч гривень). В гарантійному листі не прогнозується межа пониження, а гарантується, що ціна запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Дата відповіді: 13.02.2020 10:20
Відповідь надана

Просимо розтлумачити наступну вимогу 5.1.4. Критерії та методика оцінки: Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна».

Номер: 037eb97c7daa477696298e30b576dcba
Дата опублікування: 10.02.2020 12:08
Опис: 5.1.4. Критерії та методика оцінки: Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна». 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію "Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції, про що надається відповідна письмова згода".
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Учасник торгів! На Ваше звернення повідомляємо наступне: Ціна на товар визначається самостійно Учасником. Крок пониження Вашої цінової пропозиції визначено оголошенням про проведення торгів 10000,00 грн. (десять тисяч гривень). В гарантійному листі не прогнозується межа пониження, а гарантується, що ціна запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Дата відповіді: 13.02.2020 10:12
Відповідь надана

Чи можуть незаплановані витрати 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів включені у розпахунок вартості вугілля?

Номер: 7a3c6b1ede984a29a9bd4ae8d45aaf7e
Дата опублікування: 10.02.2020 12:02
Опис: Розділом. Інша інфформація передбачено наступне: 5.2.5. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Просимо надати договір на користь третьої особи який буде здійснювати консультаційні послуги для замовника. Чи можуть незаплановані витрати 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів включені у розпахунок вартості вугілля?
Відповідь: Доброго дня. Тендерною документацією визначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 18000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. П.п. 5.2.4. п. 2 розділу 5 Тендерної документації визначено, що до розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі. Тому, вартість послуг не може бути включена у розрахунок вартості вугілля. Послуги Консультанта не є предметом закупівлі відкритих торгів. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. Тому, вказана інформація визначена в Тендерній документації. Копія договору, укладеного між Замовником та Консультантом буде надана Вам у випадку звернення на електронну пошту Замовника. У тендерній документації визначено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги Консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Дата відповіді: 13.02.2020 10:11
Відповідь надана

Просимо привести технічну частину документації у відповідність. Щляхом приведення граничних показників вологи для вугілля марки ДГР 0-200 у відповідність до ДСТУ 4083-2002

Номер: a9d91583741b4468aeecc9f136e463ac
Дата опублікування: 09.02.2020 23:38
Опис: Щановний Замовнику Ви визначили предметом закупівлі вугілля камяне різних марок. Серед яких вугілля марки ДГР 0-200. не передбачено національним стандартом ДСТУ 7146-2010 Вугілля камяне та антрацит для комунально-побутових потреб. Звертаємо Вашу увагу до марка вугілля ДГР 0-200 згідно із НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ УКРАЇНИ ДСТУ 4083-2002 ВУГІЛЛЯ КАМ'ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПИЛОВИДНОГО СПАЛЮВАННЯ НА ТЕПЛОВИХ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЯХ Технічні умови. Передбачена лише для пиловидного спалювання на теплові електростанції (ТЕС). ДСТУ 4083-2002 установлює технічні вимоги до якості вугілля залежно від категорії якості. Вимоги цього стандарту є чинні для підприємств, установ і організацій, що діють на території України, а також для громадян-суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та видів діяльності Згідно вкзаного стандарту визначені ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Зокрема Нижча теплота згорання на робочий стан палива Q повинна становити, МДж/кг (ккал/кг): для вугілля першої категорії якості - не менше: марок Д, ДГ, Г, Ж, К, ПС ….………………....…..20,097 (4800) марок П, А…………………………………….........21,772 (5200) для вугілля другої категорії якості: марок Д, ДГ, Г, Ж, К, ПС ..... від 17,585 (4200) до 20,097 (4800) марок П, А ………………...... від 20,097 (4800) до 21,772 (5200) для вугілля третьої категорії якості (промпродукту всіх марок): не менше 16,747 (4000) для вугілля четвертої категорії якості (шламу всіх марок): не менше 12,560 (3000) При цьому загальна волога на робочий стан палива Wt повинна бути не більше: для вугілля першої та другої категорій якості: марки Д………………………………………….. ...........14,0 % марок ДГ, Г, Ж, К, ПС………………………….........….12,0 % марок П, А ………….……….............……….……….…10,0 % для вугілля третьої категорії якості (промпродукту всіх марок)…... 9,0 % для вугілля четвертої категорії якості (шламу)....................18,0 % Проте в супереч державним стандартам Замовником в технічній частині завищені граничні показники вугілля ДГР 0-200 по волозі (вимагається - до10%). Дана умова обмежує коло потенційних учасників, від так виробники або іх офіційні диллери які виробляють або отримують вугілля марки ДГР 0-200 яке виробляється відповідно до ДСТУ 4083-20002 і відповідає за своїми технічними та якісними характеристиками чинним держстандартам не зможуть відповідати завищеним вимогам замовника. Чим порушується основний принцип Публічних закупівель визначений ст.З Закону (документація не повинна містити умов що дискримінують учасників та обмежують конкуренцію). Просимо привести технічну частину документації у відповідність. Щляхом приведення граничних показників вологи для вугілля марки ДГР 0-200 у відповідність до ДСТУ 4083-2002
Відповідь: Доброго дня. Шановний, Учасник торгів! На Ваше звернення повідомляємо наступне: Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 р. № 454 (із змінами) передбачено – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ГОСТ 19242-73 “Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков”, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (в нашому випадку – ДГ), позначають марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ГОСТ 19242-73). Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Відповідно до вказаних стандартів, допускається суміш вугілля ДГ (довгополум`яне газове). Таким чином, чинним ДСТУ 7146:2010 передбачене вугілля кам’яне ДГР (0-200). Замовник ніяким чином не обмежує передбаченого основним законом та Господарським кодексом України права будь-якої особи на свободу підприємницької діяльності, а також право взяти участь в закупівлі, яке може бути реалізоване шляхом подання тендерної пропозиції Замовнику, а також шляхом укладення відповідних господарських договорів з виробником чи постачальником зазначеної марки суміші вугілля кам’яного. Щодо зольності та вологості згідно ДСТУ 7146:2010 визначено, що для вугілля марок ДГ зольність на сухий стан палива не більше, ніж 14%, загальна волога на робочий стан палива не більше, ніж 14%. Замовником в тендерній документації визначено зольність до 14 % та вміст вологи до 10 %, тобто в межах (не більше) визначених характеристик ДСТУ. Тому, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дата відповіді: 12.02.2020 16:19