• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт електричних мереж та електрообладнання в КНП "Консультативно - діагностичнийцентр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва" за адресою: проспект П.Тичини,12

Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до цієї тендерної документації (додаток 2). Строк виконання робіт визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт.

Завершена

5 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 600.00 UAH
Період уточнення: 31.01.2020 17:49 - 07.02.2020 00:00
Відповідь надана

Зміни

Номер: 5e80effbbbce4161a655f6b7d0ae4063
Дата опублікування: 04.02.2020 16:24
Опис: Тендерна документація вимагає надання копії сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо будівельних робіт; ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту» щодо будівельних робіт. Отримання даних сертифікатів можливе в разі наявності працівників, які працюють постійно. В разі плинності кадрів отримання вказаних сертифікатів є неможливим, зокрема впровадження системи управління охороною праці та здоров’ям, екологічного менеджменту. Зокрема відсутні правові підстави витребування вказаних сертифікатів, так як на підприємстві є працівники, які мають необхідні знання та досвід з охорони праці, екологічного менеджменту, як інженер з охорони праці, еколог, що підтверджується документами про освіту. Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними, позбавляють права участі інших осіб в закупівлі. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи вищевикладене просимо виключити вказані вимоги Замовника в частині надання копії сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо будівельних робіт; ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту» та надати інформацію про наявність правових підстав щодо вимоги надання вказаних сертифікатів.
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO. Якщо Учасник не має в наявності відповідних сертифікатів, то йому нічого не заважає отримати дані сертифікати, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським. Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для забезпечення охорони праці та здоров’я працівників під час виконання робіт/надання послуг, що є предметом даної закупівлі, а також на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Стосовно отримання даних сертифікатів можливе в разі наявності працівників, які працюють постійно,а в разі плинності кадрів отримання вказаних сертифікатів є неможливим, зокрема впровадження системи управління охороною праці та здоров’ям, екологічного менеджменту, звертаємо Вашу увагу, що дана обставина не залежить від Замовника, плинність кадрів – це результат умов роботи, оплати праці та налаштування робочого процесу керівником підприємства. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 07.02.2020 15:39