• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Відбійний молоток

Торги не відбулися

81 558.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 225.00 UAH
Період уточнення: 31.01.2020 14:52 - 05.02.2020 15:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі

Номер: 10f92bd6a0be418583d528b35aefa42b
Дата опублікування: 03.02.2020 10:11
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь: - Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись. - Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підписану інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі. - Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Дата відповіді: 04.02.2020 08:48
Відповідь надана

ФОП

Номер: e1af259e14f2477e86202c72f8188dcb
Дата опублікування: 02.02.2020 18:33
Опис: Як будете оцінювати пропозицію учасника ФОП - неплатника ПДВ ? Приймати ціну як остаточну чи додавати 20% ?
Відповідь: Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Дата відповіді: 03.02.2020 08:42