• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ліки предметно-кількісного обліку: Atracurium, Suxamethonium, Propofol, Bupivacaine, Omeprazole

Більш детальну інформацію див. у Додатку №3 (МТВ до предмету закупівлі) тендерної докуменетації

Завершена

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період уточнення: 30.01.2020 16:55 - 05.02.2020 09:00
Відповідь надана

Гарантійні листи від виробників

Номер: e8c84d7dc05e4c0ca3326577c451ca32
Дата опублікування: 31.01.2020 12:48
Опис: Доводимо до вашого відома, що до складу необхідного Вам товару входить Бупивакаин 10мл та Омепразол-Вокате (так звані в колі дистрибьюторів "блокуючі позиції", коли в торги з Гарантійними листами може вийти лише пара компаній). Не дивлячись на те, що на нашому складі наявна більше ніж, достатня кількість товару - виробник надає Гарантійні листи лише обраним компаніям. А отже, Вам на торги буде запропоновано товар по максимальній вартості. Якщо Ви маєте за мету максимальну економію коштів - видаліть вимогу щодо надання Гарантійних листів.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення від 31.01.2020 року щодо процедури № UA-2020-01-30-002570-a по закупівлі Ліки предметно-кількісного обліку: Atracurium, Suxamethonium, Propofol, Bupivacaine, Omeprazole , тендерний комітет Державної установи «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології ім. акад. О.М. Лук’янової НАМН України» повідомляє наступне: Пунктом 1 Додатку №3 тендерної документації «медико-технічні вимоги» передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з документальним підтвердженням таких повноважень) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійні листи повинні включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі згідно оголошення та адресуватися Замовнику». Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом, як надання гарантійного листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід протягом декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаною процедурою є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. – перше півріччя 2016р). Лист МЄРТ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року носить рекомендуючий характер. А також, враховуючи низку летальних випадків протягом 2019 року, зафіксованих Державною службою лікарських засобів, за даною групою препаратів, вимушені проводити відбір учасників з посиленим контролем. Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання. Отже відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за медико-технічними вимогами, викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити медико-технічні вимоги і тендерну документацію без змін.
Дата відповіді: 03.02.2020 13:45