• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до вимикача ВНВ

запасні частини до вимикача ВНВ (детально в додатку №3 до ТД)

Завершена

1 247 691.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 30.01.2020 10:35 - 03.03.2020 18:00
Відповідь надана

Позиція №20

Номер: 94de97fed52845da9795f260b9f1cabf
Дата опублікування: 24.02.2020 10:57
Опис: Наше підприємство є досвідченим постачальником запасних частин до вимикачів ВНВ. Ми маємо намір взяти участь у даній закупівлі. Для формування пропозиції яка повністю відповідає вашому запиту, хочемо уточнити інформацію стосовно позиції №20 "Кільце демпферне 5СЯ.456.278", Додатку 3 до тендерної документації. У нас є інформація від виробника, що згідно креслення 5СЯ.456.278 (яке застосовується у найменуванні і характеристиках позиції №20) виготовляється продукція "Клапан". В той-же час до складу клапана 5СЯ.456.278 входить кільце. В зв'язку з цим просимо уточнити найменування позиції №20: "Кільце демпферне до клапана 5СЯ.456.278" або "Клапан 5СЯ.456.278?
Відповідь: Повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації стосовно вірного найменування ЗІП за п.20 – «Клапан 5СЯ.456.278», який, згідно креслення 5СЯ.456.278, являє собою клапан зі штоком та вмонтованим кільцем демпферним.
Дата відповіді: 26.02.2020 08:47
Відповідь надана

Питання

Номер: 84a282d92fe149f082cd1067de84ed76
Дата опублікування: 07.02.2020 11:12
Опис: Наше підприємство є досвідченим постачальником запасних частин до вимикачів ВНВ. Ми маємо намір взяти участь у даній закупівлі. Для Хмельницької АЕС та Рівненської АЕС в період 2014-2018 рр здійснювались декілька поставок якісних оригінальних запчастин до вимикачів ВНВ, виготовлених за кресленнями отриманими не від підприємства АО Уралелектротяжмаш, однак за кресленнями отриманими від АО НИИ Уралелектротяжмаш. Претензії по якості відсутні. В тендерній документації в додатку 3 зазначено норму про те що "Постачальник у тендерній пропозиції повинен надати документи щодо прав на виробництво запчастин від заводу-виробника вимикачів ВНВ - АО "Уралелектротяжмаш" (його правонаступників)". Звертаємо увагу на те, що в даній нормі вимагається документ про права на виробництво запчастин виданий тільки підприємством АО "Уралелектротяжмаш" (його правонаступниками). В той-же час існує принаймні ще один виробник продукції, який законно отримав права на виробництво запчастин до вимикачів ВНВ від іншого підприємства, яке, у свою чергу, володіє правами на креслення запчастин до вимикачів ВНВ на законних підставах (і продукція цього іншого виробника вже постачалась на АЕС України, претензії по якості відсутні). Згідно ч.3, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію…». В той же час, вищезазначена вимога додатку 3 тендерної документації містить антиконкурентне виділення одного з виробників (джерела походження) предмета закупівлі, а отже є дискримінаційною нормою, а також унеможливлює вибір учасника, який буде пропонувати оригінальну продукцію (виготовлену іншим виробником, який має право використовувати креслення розробника АО НИИ Уралелектротяжмаш і не потребує погодження своїх дій з іншими підприємствами), яка була прийнята декількома АЕС України і технічно перевірена в експлуатації на АЕС України. Претензії по якості відсутні. Просимо внести зміни в тендерну документацію і викласти відповідну норму додатка 3 до ТД у наступній редакції: "Постачальник у тендерній пропозиції повинен надати документи щодо прав на виробництво запчастин від заводу-виробника вимикачів ВНВ - АО "Уралелектротяжмаш" (його правонаступників) або від АТ НДІ Уралелектротяжмаш". З таким формулюванням вимоги ні в кого не виникне сумнівів, в тому що пропозиція учасника, що пропонує продукцію виробника, який виготовляє запчастини на підставі прав, отриманих від АТ НДІ Уралелектротяжмаш, відповідає тендерній документації в цій частині. У випадку врахування цієї пропозиції, вбачаємо що права саме нашого підприємства, як учасника конкурсу, порушення яких ми прогнозували направляючи попередню пропозицію (запитання з датою подання: 04 лютого 2020 16:53) - не будуть порушуватися і в такому випадку (при задоволенні цієї останньої пропозиції) - не наполягаємо на розгляді по суті пропозиції у вигляді запитання, направленого 04 лютого 2020 16:53, пропонуємо залишити її без розгляду.
Відповідь: Подане запитання від 07.02.2020 р. об 11:12 повторює запитання потенційного учасника з датою подання 04 лютого 2020р., 16:53. Відповідь на нього надана 07.02.2020 р. о 13:22, з якою і може ознайомитись учасник.
Дата відповіді: 11.02.2020 15:44
Відповідь надана

Питання

Номер: 3b79306195de4a5b8755e59c394d151a
Дата опублікування: 04.02.2020 16:53
Опис: Наше підприємство є досвідченим постачальником запасних частин до вимикачів ВНВ. Ми маємо намір взяти участь у даній закупівлі. Для Хмельницької АЕС та Рівненської АЕС в період 2014-2018 рр здійснювались декілька поставок якісних оригінальних запчастин до вимикачів ВНВ, виготовлених за кресленнями не підприємства АО Уралелектротяжмаш, однак за кресленнями АО НИИ Уралелектротяжмаш. Претензії по якості відсутні. В тендерній документації в додатку 3 зазначено норму про те що "Постачальник у тендерній пропозиції повинен надати документи щодо прав на виробництво запчастин від заводу-виробника вимикачів ВНВ - АО "Уралелектротяжмаш" (його правонаступників)". Звертаємо увагу на те, що в даній нормі вимагається документ про права на виробництво запчастин виданий тільки підприємством АО "Уралелектротяжмаш" (його правонаступниками). В той-же час існує принаймні ще один виробник продукції, який законно отримав права на виробництво запчастин до вимикачів ВНВ від іншого підприємства, яке, у свою чергу, володіє правами на креслення запчастин до вимикачів ВНВ на законних підставах (і продукція цього іншого виробника вже постачалась на АЕС України, претензії по якості відсутні). Згідно ч.3, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію…». В той же час, вищезазначена вимога додатку 3 тендерної документації містить антиконкурентне виділення одного з виробників (джерела походження) предмета закупівлі, а отже є дискримінаційною нормою, а також унеможливлює вибір учасника, який буде пропонувати оригінальну продукцію (виготовлену іншим виробником, який має право використовувати креслення розробника АО НИИ Уралелектротяжмаш і не потребує погодження своїх дій з іншими підприємствами), яка була прийнята декількома АЕС України і технічно перевірена в експлуатації на АЕС України. Претензії по якості відсутні. Просимо внести зміни в тендерну документацію і виключити вищезазначену дискримінаційну норму із додатка 3 до ТД.
Відповідь: У тендерній документації на закупівлю запасних частин до вимикача ВНВ АТ «Уралелектротяжмаш» фігурує як колишній завод-виробник вимикачів типу ВНВ. На даний час АТ «Уралелектротяжмаш» в своєму первинному вигляді не існує і ні вимикачів типу ВНВ, ні запасних частин до них не виробляє. В свій час АТ «Уралелектротяжмаш» був єдиним заводським комплексом до складу якого входив також НДІ «Уралелектротяжмаш», що був розробником технічної документації для виробництва вимикачів типу ВНВ. В тендерній документації (додаток №3) вказано: «Постачальник в тендерній пропозиції повинен надати документи щодо прав на виробництво запчастин від заводу–виробника вимикачів ВНВ – АТ «Уралелектротяжмаш» (його правонаступників)». Тобто постачальник повинен документально підтвердити право на виробництво даних запчастин виробником. ВП ХАЕС неодноразово закуповувались запасні частини, що були виготовлені за кресленнями, права на які були надані НДІ «Уралелектротяжмаш». В зв’язку з вищевказаним і на підставі рішення по аналогічній закупівлі адмінколегії АМКУ від 02.06.2017 №3528-р/пк-пз у розгляді скарги №UA-2017-03-27-000074-a.a4, повідомляємо, що технічна комісія ВП ХАЕС розглядатиме АТ НДІ «Уралелектротяжмаш» як одного з правонаступників АТ «Уралелектротяжмаш». В зв’язку з вищевказаним, вважаємо, що внесення змін до тендерної документації не потрібне.
Дата відповіді: 07.02.2020 13:22