• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України

Завершена

1 452 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 452.05 UAH
Період уточнення: 29.01.2020 23:19 - 10.02.2020 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 67ecaa1caeb045fc8b656efe6dbd5e96
Дата опублікування: 31.01.2020 11:27
Опис: Зазначена у тендерній документації марка вугілля, а саме вугілля кам’яне марки ДГ(13-70)не відповідає вимогам зазначеного ДСТУ 7146-2010, адже такої марки просто не існує, а це є дискримінацією. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Також повідомляємо, що якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля повинні відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 Стандарту. Так, згідно вищевказаної таблиці розмір кусків вугілля марки ДГ, згідно з ГОСТ 19242 має бути 13-100 мм, 50-100 мм, 25-50 мм, 13-25 мм, 25-100 мм, 13-50 мм, 13-25 мм, 25-200 мм, а вугілля марки Д має бути 13-100 мм та 25-200 мм. Виходячи з вищенаведеного, вугілля кам’яне марки ДГ з розміром кусків 13-70 мм для побутових потреб не передбачене. Тендерний комітет зобов’язаний внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства України. Просимо надати роз’яснення з цього питання та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що розмір кусків (фракцій) вугілля ДГ (13-70) визначений відповідно потреб замовника торгів. Отже, розмір кусків (фракцій) вугілля не може мати «еквіваленту», не є дискримінаційним, воно потрібне Замовнику саме в розмірах, визначених Документацією. Відповідно до ГОСТу 19242-73: Допускаются «классы с заменой соответственно верхнего и нижнего пределов крупности 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм и 6 мм на 5 (8) мм, а также совмещенные классы ПК, КО, ОМ, МС при условии соотношения между нижним и верхним пределом не более 1:4 и классы ОМСШ, МСШ и СШ, а также класс 13-100 мм и для упрощенных сортировок класс 25-200 (300) мм.(мовою оригіналу)». Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-70) проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у Документації ту марку вугілля, яка забезпечить якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення процедури відкритих торгів Пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дата відповіді: 05.02.2020 20:21
Відповідь надана

Неправомірні вимоги тендерної документації

Номер: eef2edbf0dc1472ca7edc392c5399156
Дата опублікування: 31.01.2020 11:12
Опис: Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до відкритого Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (підстава згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону) замовник може самостійно перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Посилання на розміщення інформації: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ Тому вимога довідки ( п.5.2 стр 15 тендерної док-ції) є неправомірною. Також є неправомірною вимога п.3 Додатка 2 тендерної документації, стр. 29) о наявності досвіду виконання не менш 3 (трьох) аналогічних договорів. Ця вимога є дискримінаційною, так як обмежує права учасників, у яких є досвід виконання 1 або 2 договорів.
Відповідь: Доброго дня. По вашому питанню повідомляємо. Щодо вимоги документації до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Документація містить положення, що Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Додаток 3 Документації також передбачає – Примітку - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, вимога щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є формальною, а положення Документації розглядаються комплексно, а не частково. Таким чином, зазначена вимога: - не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»; - ніяким чином не впливає на хід та/або результат процедури; - права жодного з учасників не порушені. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. Зокрема щодо аналогічного питання є відповідне рішення Органу Оскарження, а саме: рішення від 23.07.2019 № 9920.pdf. Також вами не доведено, чим саме ця вимога унеможливлює вашу участь у закупівлі, або дискриміную в порівнянні з іншими учасниками
Дата відповіді: 05.02.2020 20:25