-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо (заправні талони)
Завершена
3 569 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 847.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 847.55 UAH
Період уточнення:
29.01.2020 15:49 - 27.03.2020 17:00
Відповідь надана
Надання роз'яснення
Номер:
f3a5a40e1db14e08a6de2a0c321007d5
Дата опублікування:
04.02.2020 13:47
Опис:
Чи відповідає пропозиція учасника умовам тендерної документації, якщо ним у складі пропозиції буде надано довідку за п.5 Додатку 1, проте він фігурує, наприклад, у рамках кримінальної справи № 753/23328/19, як на підприємство з ознаками «фіктивності»?
Відповідь:
Шановний Учасник, повідомляємо, що відповідно до пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учасник надає довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості про те що Учасник не притягувався до кримінальної відповідальності та відносно учасника не відкрито кримінальне провадження пов’язаного з господарською діяльністю Учасника, в тому числі але не виключено: створення фіктивного підприємства, ухилення від сплати податків, зборів чи інших обов’язкових платежів.
Дата відповіді:
05.02.2020 11:29
Відповідь надана
Порушення вимог Закону у тендерній документації
Номер:
667542b0d43844a1bdec19c0bcd0a70d
Дата опублікування:
04.02.2020 10:23
Опис:
Доступ до реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є вільним. тому виключить з п.1 роз.3 вимогу про надання оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Закон прямо встановлює вимогу, що Замовник не вимає документи, з реєстрів, доступ до яких є вільним. Крім того, такі вимоги документації є підставою для проведення моніторингу контролюючими органами і, як наслідок, призведуть до затягування чи відміни процедури закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник, зазначена вимога буде врахована шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Дата відповіді:
05.02.2020 11:29
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
b3562ece49cd4ec0ac2844345e1bbc40
Дата опублікування:
04.02.2020 09:40
Опис:
Наше підприємство створено наприкінці 2019 року, проте має належний досвід виконання аналогічних договорів на поставку палива. Проте вимоги тендерної документації - пп.а) п.3 Додатку 1 - відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами по одному договору за 2018 та 2019 рік є умовою, що перешкоджає участі нашого підприємства у даній закупівлі. Тому з метою усунення даної дискримінаційної вимоги на виконання вимоги ч.4 ст.22 ЗУ "Про публіні закупівлі", просимо унести зміни до тендерної документації та виключити вимогу про надання по одному договору за 2018 та 2019 рік, натомість встановити, як і передбачає ст.16 Закону - відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами одного аналогічного договору (без визначення року). Переконатися у правомірності нашої вимоги Ви можете за результатом аналізу практики рішень колегії Антимонопольного комітету. Право на оскарження умов тендерної документації у випадку залишення у тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. залишаємо за собою в термін до 09.02.2019 включно.
Відповідь:
Шановний Учасник, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Також зазначаємо, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Враховуючи специфіку діяльності підприємства Замовника, а ткож специфіку предмета закупівлі, критерії підтвердження досвіду реалізації товару по аналогічних договорах є об’єктивно необхідними для забезпечення якісної та своєчасної поставки палива та виконання умов договору та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали реалізацію аналогічного товару, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Дата відповіді:
05.02.2020 11:28