• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

93 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 930.00 UAH
Період уточнення: 29.01.2020 12:31 - 03.02.2020 14:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: a831d06ce1494fb6a0cd228b8211cb6a
Дата опублікування: 30.01.2020 09:26
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше поставлене запитання роз’ясняємо: З 01.08.2016 р. вступив в дію Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон). Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Щодо закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» згідно Закону виконані наступні дії • згідно статті 4 Закону – додаток до річного плану та зміни до нього безоплатно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; • згідно статті 2 Закону Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, Замовник, скористався можливістю та використав електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, ефективного та прозорого здійснення закупівлі. • згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Очікувана вартість закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» складає 93000,00 грн., тобто дія цього Закону на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» з ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ (процедура «Відкриті торги») - не розповсюджується. Також довожу до Вашого відома інформацію, щодо визначення терміну «тендерна пропозиція». Стаття 1 Закону визначає: «30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації»; «29) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав»; «28) тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі)». Також, довожу до Вашого відома інформацію, щодо терміну: установленим цим Законом. Повертаємось знову до статті 2 «Сфера застосування закону» Закону: • згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Тому, на Ваше поставлене запитання – вимогу про торгові марки, моделі, про зобов’язання Замовника вказувати конкретну торгову марку і т.д. не має законодавчого підґрунтя. Щодо оцінки пропозиції (з ПДВ чи без ПДВ) відповідаємо: оцінка пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником, та шляхом застосування електронного аукціону. Основним критерієм оцінки пропозиції – є ціна. Тому, учасник, який є платником ПДВ, або який не є платником ПДВ, має подавати пропозицію з урахуванням вимог до реєстрації свого підприємства. При проведенні електронного аукціону буде автоматично електронною системою вибрана найбільш економічно вигідна цінова пропозиція учасника. За результатами оцінки будуть розглянуті документи учасника, пропозиція товару та колегіально буде прийняте рішення про визначення переможця закупівлі. Таким чином, Замовник повністю дотримався вимог Закону при оголошенні ДОПОРОГОВОЇ закупівлі. З повагою, Голова тендерного комітету Едуард Неділько 30.01.2020
Дата відповіді: 30.01.2020 14:26