• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яблука порційні

Завершена

29 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 147.50 UAH
Період уточнення: 28.01.2020 09:59 - 04.02.2020 08:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 24b5ccfcbffc4e11bc2f7649a6acefec
Дата опублікування: 31.01.2020 17:34
Опис: Шановний Замовнику! 1). Повідомляємо Вам, що законодавством прописана лише вимога щодо розробки, введення в дію та практичного застосування процедур, що засновані на принципах НАССР, але відсутня вимога щодо отримання сертифікату ISO. То на якій законодавчій підставі Ви вимагаєте надання у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує застосування виробником вимог, передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга»? Окремо хочемо зазначити, що ст. 22 п. 2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів № 771/97-ВР від 23.12.1997 року (зі змінами) передбачає, що оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок вперед». На підставі цього Ви, перш за все, як Замовник, повинні мати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» або ж введену у дію систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), щоб відповідати своєму постачальнику за принципом простежуваності. Додатково зазначаємо, що з 1 грудня 2019 року в Україні набрав чинності новий національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Національний стандарт ухвалений Наказом Національного органу стандартизації № 340 від 31 жовтня 2019 року. Таким чином, Ваша вимога є дискримінаційною для потенційних учасників, які вже мали змогу отримати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». За такими ж обставинами, є дискримінаційною також вимога про надання учасником у складі тендерної пропозиції свідоцтва/сертифіката щодо підготовки та підвищення кваліфікації особи за вимогами стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. 2). На якій законодавчій підставі Ви вимагаєте надання витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника з датою видачі не раніше ніж за місяць до аукціону. Адже, якщо учасник не змінював ніякі відомості у цьому реєстрі відповідно до своєї господарської діяльності, то зазначена раніше інформація є чинною відповідно до діючого законодавства. А тому вимога про надання витягу або виписки тільки із зазначеною Вами датою є дискримінаційною. 3). На якій законодавчій підставі Ви, як Замовник, вимагаєте для надання підтвердження матеріально – технічної бази учасника надати у складі його тендерної пропозиції документи, що належать третій (ім) осібі (ам), що підтверджують право власності Орендодавця у випадку, якщо учасник використовує потужності за договором оренди? Адже документи, що підтверджують право власності або інше право, що дає орендодавцеві повноваження на укладення договору оренди конкретного нежитлового приміщення надаються та перевіряються при укладенні договору оренди та не мають подальшого відношення до господарської діяльності учасника процедури закупівлі. 4). Відповідно оголошення про закупівлю предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (яблука порційні), тому не зрозуміло на якій законодавчій підставі учаснику необхідно надати акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та виданий у 2019 році відповідним управлінням Держпродспоживслужби, із зазначенням в акті потужностей учасника (складське приміщення з холодильним обладнанням)? Зберігання предмету закупівлі за відповідними ДСТУ та/або ТУ здійснюється без залучення холодильного обладнання. Додатково зазначаємо: • якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, за 2019 рік відповідно до плану перевірок, розміщеному на сайті www.consumer.gov.ua не проходило та відповідно не має на теперішній час пройденого заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин; • або ж якщо учасник змінив складське приміщення і його матеріально-технічна база, існуюча зараз в 2020 році не відповідає матеріально-технічній базі, яка була у нього у 2019 році та була вказана в акті Держпродспоживслужби за 2019 рік; • або ж якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, звернеться зараз до Держпродспоживслужби із заявою про проходження позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, то тільки на розгляд його заяви законодавчо встановлений період 15 (п'ятнадцять) днів; тобто з будь-яких перелічених вище трьох обставин, підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, не буде мати змогу відповідати Вашому кваліфікаційному критерію про надання копії акту складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданого на потужності учасника, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, а тому ця вимога є дискримінаційною. 5). Відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 ВР: Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. А тому Ваша вимога про надання окремого акту, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданого на транспортний(ні) засіб(би) є невідповідною вимогам чинного законодавства та дискримінаційною. Зважаючи на викладене вище, прохаємо Вас внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку, адже позиція Антимонопольного комітету, як органу оскарження, є принциповою в даному питанні щодо дотримання замовниками прозорого механізму державних закупівель. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Просимо Вас звернути увагу на внесені зміни до тендерної документації. Перелік змін викладений в окремому файлі.Тендерна документація викладена в новій редакції.
Дата відповіді: 03.02.2020 15:20