-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки
Плівка флюорографічна Carestream, 70*30,5 см Проявник для ручної обробки рентгенівської плівки в каністрі про 3 літри (на 15 літрів робочого розчину) Фіксаж для ручної обробки рентгенівської плівки в каністрі про 3 літри (на 15 літрів робочого розчину) Доставка здійснюється за рахунок учасника за адресою замовника !В зв’язку з виробничою необхідністю аналоги розглядатись не будуть
Завершена
36 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 368.00 UAH
мін. крок: 1% або 368.00 UAH
Період уточнення:
28.01.2020 09:44 - 30.01.2020 12:00
Відповідь надана
Поставка предмету закупівлі представником Постачальника
Номер:
d6d23ca9d16d44eda660b8e2919fd985
Дата опублікування:
29.01.2020 10:55
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику. В інформації про закупівлю ви вказали вимогу поставляти предмет закупівлі представником Постачальника. Жоден наказ чи інструкція про проведення допорогової закупівлі не прописує в собі можливість висунення Замовником такої вимоги. Учасником Закупівлі може бути будь-яка фізична чи юридична особа з будь-якого куточка країни. Якщо, наприклад, Учасник з Вінницької області стане переможцем, то кожну партію товару він має привозити вам за майже 1000 км.? Ви уявляєте собівартість продукції в такому випадку. В іншому, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників, окрім "місцевих". Внесіть, будь ласка, зміни щодо цього пункту. Дякую.
Відповідь:
Доброго дня. В інформації вказано:
Умовою поставки товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників (!)Замовника(!).
Поставка товару здійснюється транспортом і (!)за рахунок Постачальника(!)
Тобто перевіряти поставлений товар ми будемо самі, а доставка за рахунок постачальника, незалежно яким способом, слово "транспортом" з інформації виключено.
Дата відповіді:
30.01.2020 11:46
Відповідь надана
Проявник/фіксаж 3/15
Номер:
77af054a05804e209a673c84304c908a
Дата опублікування:
28.01.2020 15:20
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику. В специфікації ви вказали проявник/фіксаж 3 л на 15 л робочого розчину. Зауважимо, що Carestream не виготовляє проявник/фіксаж 3/15. Тому, виникло питання, ви будете розлядати проявник/фіксаж 3/15 іншого виробника для обробки плівок Carestream? Дякую.
Відповідь:
Добрий день. Вибачаюсь. Мався на увазі проявник та фіксаж, який сумісний з плівкою саме цього виробника. Виправляю.
Дата відповіді:
29.01.2020 08:30
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
c273a8e9c7da451bbe881428528ecbc2
Дата опублікування:
28.01.2020 15:08
Опис:
Шановний Замовнику!
При оголошенні закупівлі за №UA-2020-01-28-000589-a у Додатку №1 до Інформації про проведення допорогової закупівлі ДК 021:2015 код 24931000-9 – Фотопластини та фотоплівки Ви зазначили наступне: «В зв’язку з виробничою необхідністю аналоги розглядатись не будуть».
Просимо пояснити, що саме мається на увазі під «виробничою необхідністю»?
Вся рентгенівська плівка порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівку це є непрофесійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у Вашій тендерній документації, містять антиконкуретне та дискримінаційне порушення законодавства.
Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника.
Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними, та вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз «В зв’язку з виробничою необхідністю аналоги розглядатись не будуть», замінити виразом: «або еквівалент».
Сподіваємося на порозуміння!
Відповідь:
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Допороговій закупівлі. Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в ЦРЛ не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів
Дата відповіді:
30.01.2020 11:53