• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(газ стиснений (метан) для заправки автомобілів)

джерело фінансування власні кошти

Торги відмінено

2 720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 600.00 UAH
Період уточнення: 21.01.2020 13:54 - 30.01.2020 00:00
Відповідь надана

Зауваження та пропозиції змін стосовно проекту договору

Номер: a2dff79161124d5d8db8398e7e9617ba
Дата опублікування: 23.01.2020 14:38
Опис: Доброго дня! Проаналізувавши проект договору Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 на закупівлю СПГ просимо розглянути наступні зауваження та пропозиції змін стосовно зазначеного проекту договору. 1. З метою недопущення можливості уникнення оплати Замовником Товару, який він вже отримав, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику внести зміни до проекту договору виклавши п. 1.3. та пп. 6.2.1. у наступній редакції: «1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування, при цьому Замовник у будь-якому разі зобов’язаний оплатити Постачальнику весь отриманий у Постачальника Товар.». «6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це у строк не пізніше ніж за _______ робочих днів, при цьому Замовник у будь-якому разі зобов’язаний оплатити весь отриманий в Постачальника Товар.». 2. Проектом договору не передбачено, яким чином сторони за договором будуть визначати кількість Товару, отриманого Замовником (із використанням пластикових карток, відомостей або у інший спосіб). Враховуючи те, що вказані умови є важливими для Постачальника, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику доповнити проект договору пунктами, які б передбачували відпуск СПГ із використанням пластикових карток. 4. Враховуючи те, що у відповідності до п.п. 6.1.2. проекту договору Товар приймається згідно з актом приймання-передачі, пропоную у пункті 4.4. проекту договору солова «видаткових накладних» замінити на слова «актах приймання-передачі Товару». 5. З метою уникнення ситуації, за якої Постачальник вимушений буде відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаю за доцільне запропонувати Замовнику викласти абзац другий п. 3.3. проекту договору у наступній редакції «Вартість Товару, отриманого Замовником, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю Товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, визначеній за результатами процедури закупівлі, та зазначеній у пункті 3.2. цього Договору; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у п. 3.2. цього Договору, Сторони за ініціативою Постачальника та за наявності підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання Замовником зазначеної у цьому пункті додаткової угоди Постачальник має право припинити відпуск Товару Замовнику; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у п. 3.2. Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Постачальник має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Замовника не пізніше ніж у останній робочий день, який передую дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Замовник зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, що був отриманий за цим Договором та не був оплачений.». 6. Враховуючи те, що пункт 4.3. проекту договору фактично неможливо застосувати до систематичної оплати окремих партій Товару на умовах відстрочення платежу, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику внести зміни до проекту договору у цій частині, прив’язавши початок строку оплати Товару до останньої дати календарного місяця, у якому Замовник отримував Товар. 7. Також вважаємо за доцільне зазначити у проекті Договору, що право власності на Товар переходить до Замовника у момент заправки Товаром транспорту на АГНКС, що підтверджується відповідними касовими чеками. 8. Пунктом 7.2. проекту договору передбачено, що у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань Постачальником, Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції у вигляді штрафу у розмірі 20% від вартості непоставленого товару. Проте така редакція пункту 7.2. встановлює такий розмір санкцій для Постачальника, який не відповідає розміру можливих негативних наслідків для Замовника, а саме дозволяє Замовнику стягувати із Постачальника штраф за порушення будь-якого зобов’язання (навіть зобов’язання не з відпуску газу), по друге розмір цього штрафу складає 20% вартості не поставленого газу, тобто всього газу, який Постачальник не передав Замовнику у тому числі і того СПГ, щодо отримання якого Замовник не звертався до Постачальника в силу того, що СПГ відпускається по мірі виникнення у Замовника необхідності в отриманні СПГ. Враховуючи це, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику викласти п. 7.2 проекту договору у наступній редакції: «7.2. За порушення строку поставки Товару за цим Договором Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості Товару, щодо якого було допущено прострочення поставки». 9. Проектом договору передбачено відпуск Постачальником Товару на умовах відстрочки платежу, проте не передбачено жодних штрафних санкцій для Замовника на випадок порушення останнім строків оплати Товару. Враховуючи це вважаємо за доцільне доповнити проект договору пунктом 7.4., виклавши його у наступній редакції: «7.4. У разі порушення Замовником строку оплати Товару за цим Договором, Замовник за кожний день прострочення оплати сплачує Постачальнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, яка діяла у період, за який нараховується пеня, від суми грошових коштів, щодо яких було допущено прострочення оплати, а за прострочення понад 30 календарних днів Замовник додатково сплачує Постачальнику штраф у розмірі 7% від вказаної вартості.». 10. Вважаємо також необхідним передбачити проектом договору випадки (крім прострочення оплати за Товар), за яких Постачальник має право відмовити Замовнику у відпуску СПГ: «Відмовити у відпуску Продукції у випадку порушення Довіреною особою Покупця нормативних актів, які регламентують правила техніки безпеки, пожежної безпеки та охорони праці на АГНКС, а також за відсутності ПК та посвідчення на право керування автотранспорту з газобалонним обладнанням, тощо»
Відповідь: Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Шановний учасник! Ваше питання розглянуто, до тендерної документації буде внесено необхідні зміни.
Дата відповіді: 27.01.2020 22:30