• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021: 2015 код 09110000-3 «Тверде паливо» (вугілля кам'яне марки ДГ (або еквівалент))

Завершена

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 400.00 UAH
Період уточнення: 17.01.2020 16:44 - 25.01.2020 14:00
Відповідь надана

щодо Додатку 3

Номер: 233567da46b74d0b8a6f9fd76ab444a7
Дата опублікування: 23.01.2020 10:27
Опис: Шановний Замовник: В Додатку 2 ( на який Ви звертаєте нашу увагу) визначені технічні вимоги до предмета закупівлі, а не кваліфікаційні. Щодо кваліфікаційних вимог, то вони Вами викладені в розділі 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 5 По критерію 1. • Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: довідка учасника, складена у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність важелів для зважування вугілля, навантажувача та транспортних засобів (власних , орендованих, найманих тощо), що дозволить останньому, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання вугілля до закладів освіти. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, навантажувачем та вагами , він повинен надати: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар та копію технічного паспорту на ваги, копію документу, що засвідчує повірку даного вагового обладнання . У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом , навантажувачем та вагами, він повинен надати: - копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг зважування , навантаження та перевезення. Тобто Ви вимагаєте від Учасника надати документальне підтвердження наявності складу, вагів, транспорту для доставка вугілля автомобільним транспортом до місця призначення – навчальних закладів Менського району , що здійснюється за рахунок Постачальника протягом квітня – травня 2020 року, Таким чином, Додаток 2 до тендерної документації не надає пояснення на наші запитання, а саме до Додатку 3 проект договору п.5.4 та п.5: про які вагони йдеться мова, якщо Ви в тендерній документації та в договорі визначили що вугілля постачається до навчальних закладів автомобільним транспортом? Що це за кожна партія вугілля, яка буде приходити на станцію Мена Південно – Західної залізниці, Менського району, Чернігівської області? Що це за станція і яке вона відношення має до Замовника та до нас як Учасника? Чому до ціни вугілля Учасника повинно входити постачання палива на залізничну станцію Мена, якщо в Учасника склад, вагова та транспорт для навантаження знаходиться в іншому місці? Таким чином, з урахуванням наведеної вище iнформації Замовник повинен внести змiни до тендерної документації із зазначених вище підстав задля вiдновлення прав учасникiв процедури, та усунення iнших порушень законодавства щодо дискримiнацiї учасникiв, адже на цей час тендерна документація Замовника не забезпечує принцип прозоростi процедури, її конкурентностi, а ставить певнi необrрунтованi рамки та обмеження для учасникiв закупiвлi з наданням переваги певним суб’єктам господарюваня. В разі ігнорування звернення та відсутності видалення зазначених дискримінаційних вимог вимушені будемо звернутися із заявою на перевірку законності проведення торгів та встановлення дискримінаційних умов до Державної аудиторської служби України
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації учасник має поставити вугілля , відвантажене в квітні - травні 2020 року заявленим виробником , відповідної якості , що підтверджується посвідченням якості. Оскільки замовник знаходиться дуже далеко від місць видобутку вугілля, доставка від виробника до шкіл не можлива лише автомобільним транспортом. За звичай , вугілля доставляється залізничним транспортом до найближчої станції Мена, розвантажується із вагонів, навантажується на транспорт, зважується та доставляється до навчальних закладів. Саме такий механізм поставки є економічно вигідним, як дня учасника так і для замовника, та провірений протягом багатьох років. Щодо п. 5.4, 5.5 та 6.5 то гіркий досвід вимусив їх додати, на випадок коли якість вугілля в посвідченні не відповідає дійсності, або не можливо встановити походження вугілля, так як приймати кожну машину в школі і робити відбір проб в присутності представників двох сторін просто не можливо і дорого. Проте , ми не заперечуємо, якщо учасник буде поставляти вугілля з іншої залізничної станції , але забезпечить за власний рахунок присутність представника замовника. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2020 16:47
Відповідь надана

Додаток 4 до тендерної пропозиції

Номер: 36a00620a5f04107abfea96364098bfd
Дата опублікування: 22.01.2020 19:58
Опис: Додатком 4 до тендерної пропозиції вимагається від Учасника надання: « листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що надаються суб’єктами персональних даних, чиї персональні дані використані в тендерній пропозиції учасника» Додатково Згідно Критерію 2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу про надання документів які містять персональні дані працівників: «копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів ( витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників)». Відповідно Замовник змушує учасників розголосити персональні дані які містяться в трудових книжках працівників та заставляє надати згоду на поширення їхніх персональних даних, що є неправомірним адже персональні дані захищаються Законом України «Про захист персональних даних» та не можна зобов’язати особу надати її персональні дані крім випадків встановлених законодавством. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані- відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може конкретно ідентифікована. В трудовій книжці містяться відомості про фізичну особу, відтак трудова книжка містить персональні дані. Відповідно до ст. 5 Закону, персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. відтак користуючись вказаною нормою закону відносимо персональні дані, які містяться в трудових книжках працівників, до конфіденційної інформації, яка не може бути розголошена для загального доступу. Відповідно до ч.6 ст. 6 Закону, не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону, обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Не надаємо згоду на поширення персональних даних уповноваженої особи учасника та працівників учасника. Також повідомляємо, що законодавством не надається право Замовникам торгів вимагати надання персональних даних осіб, які не пов’язані з господарською діяльністю учасника. Отже, враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними, внести зміни та виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Розглянувши Ваші зауваження, тендерний комітет повідомляє наступне: Відповідно до вимог тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних (який зазначається в Додатку 4 тендерної документації) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції . Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником торгів було вирішено включити до ТД вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції лист – згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції, оскільки така особа підписує та завіряє копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Також така особа, як правило, підписує договір про закупівлю у разі обрання Учасника переможцем процедури закупівлі. Дана вимога встановлена з метою отримання всебічної інформації про уповноважену особу Учасника та для можливості в подальшому використовувати такі персональні дані особи під час проведення процедури закупівлі, а саме під час оприлюднення договору про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору та звіту про виконання договору. Стосовно працівників, то тендерна документація не містить вимоги надати згоду на обробку персональних даних кожного працівника ,бо дану згоду має учасник торгів , який і надає ці дані. Більше того, для підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівником Замовник вимагає не конкретний документ , а цілий перелік : копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів ( витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення дискримінацією чи порушення чинного законодавства.
Дата відповіді: 27.01.2020 16:06
Відповідь надана

Згідно надання Інших документів п.1 Розділу 3 до тендерної документації

Номер: d2c257ac75cc4c7892815af5bb4cd46a
Дата опублікування: 22.01.2020 19:45
Опис: Згідно надання Інших документів п.1 Розділу 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати: «Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витяг з реєстру платників ПДВ». Відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації. Згідно з ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними, внести зміни та виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2020 16:16
Відповідь надана

Згідно Критерій 2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації

Номер: fb79717500cb4d7f8555d6bef266ef59
Дата опублікування: 22.01.2020 19:34
Опис: Згідно Критерій 2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації міститься вимога: «Критерій 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід • Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має бути зазначена наступна інформація: ПІБ, посада, кожного з працівників, відомості про освіту, відомості про наявний загальний досвід по супроводу та виконанню поставок вугілля кам’яного кожного з працівників та окремо досвід роботи в учасника Для підтвердження реальності найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів ( витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо), або копія штатного розпису або один із документів, що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників).» Відповідно до законодавства суб’єкт підприємницької діяльності має право залучати працівників – надавачів послуг на умовах цивільно-правових договорів, при цьому, між особами не виникає трудових відносин, що регулюються законодавством про працю. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено надання інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації щодо працівників, які перебувають у цивільно-правовий відносинах з учасником. Звертаємо увагу, що підприємства залучають до роботи, в тому числі й зокрема, працівників на умовах цивільно-правових відносин, у зв’язку з цим такі підприємства не можуть надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками. Така умова (вимога) тендерної документації порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено надання інформації у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформації щодо працівників, які перебувають у цивільно-правовий відносинах з учасником. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Розглянувши Ваші зауваження, тендерний комітет повідомляє наступне: на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Інформація, про наявність працівників у учасника згідно положень статті 16 Закону зазначена у множині. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Якщо, один директор на підприємстві як працівник, надає послуги, які становлять предмет закупівлі, такі обставини, викликають цілком обґрунтовані сумніви у прозорості роботи такого учасника. Згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників. Враховуючи вищевказане , тендерний комітет не вбачає вимоги тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді: 27.01.2020 15:58
Відповідь надана

щодо Додатку 3

Номер: e2eb9dbb54694c52a0746f9b6739bcf2
Дата опублікування: 21.01.2020 18:26
Опис: Шановний Замовник: Вами в Тендерній документації визначено, що Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Надайте пояснення, чому Ваші вимоги в тендерній документації істотно відрізняються від вимог в проекті Договору (додаток 3),а саме: Пунктом 5.1. визначено: Відвантаження вугілля по даному договору та його доставка автомобільним транспортом до місця призначення – навчальних закладів Менського району , здійснюється за рахунок Постачальника протягом квітня – травня 2020 року, відповідно до додатку №2 до Договору. Обсяг поставки в розрізі навчальних закладів може корегуватися. а пунктом 5.4. та 5.5. вимагаєте слідуюче : Постачальник зобов’язаний завчасно (за добу) повідомити Замовника про прибуття вугілля, номер залізничного вагону, вагу вантажу в ньому і дату відвантаження та передати по факсимільному зв’язку посвідчення якості. 5.5. Кожна партія вугілля, яка буде приходити на станцію Мена Південно – Західної залізниці, Менського району, Чернігівської області для поставки до шкіл району повинна мати Посвідчення якості вугілля, що відповідає вимогам тендерної документації та прийматися комісією до складу якої будуть входити представники Замовника та Постачальника. Можливе залучення представника експертних організацій. Перехід права власності відбувається з моменту підписання накладної директором навчального закладу. На кожний навчальний заклад виписується накладна, рахунок - фактура – на кожну партію поставки. Надайте пояснення, про які вагони йдеться мова, якщо Ви в тендерній документації та в договорі визначили що вугілля постачається до навчальних закладів автомобільним транспортом? Що це за кожна партія вугілля, яка буде приходити на станцію Мена Південно – Західної залізниці, Менського району, Чернігівської області? Що це за станція і яке вона відношення має до Замовника та до нас як Учасника? У Вашій тендерній документації про такі вимоги та станцію не зазначено, так навіщо прописувати такі вимоги в договорі?
Відповідь: Уважно ознайомтеся із змістом тендерної документації, яка складається з розділів та додатків. Саме в додатках детально виписані вимоги до поставки вугілля та його якості. Проект договору є складовою тендерної документації та узагальнює вимоги викладені , як у змісті розділів так і додатків ( зверніть увагу на додаток 2).
Дата відповіді: 22.01.2020 10:27