• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кам'яне вугілля

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Торги відмінено

4 594 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2020 14:30 - 07.03.2020 15:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: e38440c170c14548bb180171624fb925
Дата опублікування: 06.02.2020 11:40
Опис: Хочемо звернути вашу увагу на те, що умови тендерної документації мають дискваліфікаційний характер. Згаданою вами Постановою Кабінету Міністрів України № 1280 від 31.10.2007 «Про затвердження Порядку відбору зразків продукції для визначення її якісних показників та форми акту відбору зразків продукції» регламентується відбір зразків продукції саме органами державного нагляду (контролю), зокрема в п.1. Постанови вказано: « Цей Порядок визначає механізм здійснення органами державного нагляду (контролю) відбору зразків продукції у суб'єктів господарювання для проведення експертизи (випробування). Особливості відбору зразків окремих видів продукції визначаються іншими нормативно-правовими актами.» « п.2. Відбір зразків продукції здійснюється на підставі письмового вмотивованого рішення керівника органу державного нагляду (контролю) або його заступника згідно із Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" . У рішенні про відбір зразків продукції зазначається кількість зразків для кожного виду (типу) продукції (не менш як два), необхідних для проведення експертизи (випробування), а також місце її проведення. При цьому кількість зразків продукції, що відбираються, повинна відповідати кількості, зазначеній у відповідному рішенні органу державного нагляду (контролю).» Виходячи з норм вищезгаданої Постанови хочемо наголосити , що відбір проб проводиться на підставі письмового рішення керівника органу державного нагляду, тобто під час проведення «заходів державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених Законом України №877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007р. зі змінами . Державна регуляторна служба України, яка забезпечує надання інформаційних правових послуг та консультацій і надає роз’яснення положень законодавства з питань державної регуляторної політики сфері господарської діяльності, звернула увагу на те, що статтею 10 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено права суб’єктів господарювання при здійсненні у їх відношенні заходів державного нагляду (контролю). У разі порушення цих прав, а також у випадках вчинення посадовими особами органу державного нагляду (контролю) інших порушень законодавства, підприємці можуть за захистом своїх порушених прав звертатися з мотивованими зверненнями до ДРС. Також повідомляємо, що сертифікати якості (відповідності) надаються підприємствами та установами приватної, державної та колективної форми власності, які в свою чергу не відносяться до органів державного нагляду (контролю). Тож, наполегливо просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Згідно вимог тенедрної документації відбір проб повинен здійснюватись згідно ДСТУ 4096-2002. Акт відбору проб вугілля кам’яного повинен відповідати Додатку В ДСТУ 4096-2002 із використанням обладнання, переліченому у Додатку А вказаного ДСТУ. Сам механізм здійснення відбору проб у відповідності зазначеного ДСТУ, передбачає наявність обладнання для відбору проб, а саме механічних пробовідбірників або пристосування для відбору проб вручну, що в свою чергу потребує наявність певних умінь для здійснення відбору проб. Ми, як замовник, вважаємо, здійснення відбору проб за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару слугує гарантією забезпечення простежуваності вугілля, яке було надано учасником для проведення експертизи, та яке буде поставлено до закладів освіти.
Дата відповіді: 07.02.2020 13:40
Відповідь надана

Щодо актів відбору проб, складених за участі посадової особи лабораторії (повторне питання, виправлено описку в тексті)

Номер: 3a3497c734f64e6c9dca4133cd30ab23
Дата опублікування: 05.02.2020 18:33
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що вимога тендерної документації про надання учасниками у складі тендерних пропозицій акту відбору проб складеного за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару є дискримінаційною та звужує коло учасників тільки тими, які проводили такий відбір за участі працівників лабораторії, причому не раніше січня 2019 року. Тобто ті учсники, які здійснювали такий відбір проб раніше, наприклад у грудні 2018 року, не можуть взяти участь у торгах, або повинні здійснити такий відбір проб, що значно вплине на вартість товару, а не на його якість. Адже, така послуга не є безкоштовною, орієнтовна вартість такого дослідження коштує близько 15 тис. грн., а це додаткові необґрунтовані витрати учасників. При цьому, це не означає, що саме цей товар буде поставлений Замовнику у майбутньому, та не убезпечує Вас, як Замовника, від недоброчесних учасників та неякісного вугілля. Слід звернути увагу, що «Порядок відбору зразків продукції для визначення її якісних показників», затверджений Постановою КМУ № 1280 від 31.10.2007, жодним чином не стосується відбору проб вугілля, яке знаходиться на складі учасника. Зазначений Порядок визначає механізм здійснення органами державного нагляду (контролю) відбору зразків продукції у суб'єктів господарювання для проведення експертизи (випробування). Відбір зразків продукції здійснюється на підставі письмового вмотивованого рішення керівника органу державного нагляду (контролю) або його заступника згідно із Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", який визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю). Посадова особа органу державного нагляду (контролю) до початку відбору зразків продукції зобов'язана пред'явити суб'єкту господарювання відповідне рішення та ознайомити його з порядком відбору зразків продукції. Державний нагляд (контроль), це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовищ. Таким чином, Порядок на який Ви, на нашу думку, безпідставно спираєтесь, більше стосується продукції, яка вже безпосередньо поставлена або поставляється Замовнику. Тому, враховуючи вищевикладене, з метою усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації, зменшення фінансових витрат учасників на підготовку тендерних пропозицій, що в свою чергу впливає на вартість товару, забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, переконливо просимо Вас, не чекаючи чергового рішення Органу оскарження, вилучити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції оригіналу акту відбору проб, складеного у відповідності до вимог ДСТУ4096-2002 саме за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару. Пропонуємо зазначену вимогу викласти у наступній редакції: «а також оригінал акту відбору проб, складеного у відповідності до вимог ДСТУ4096-2002, на кожну марку вугілля, що є предметом даної закупівлі».
Відповідь: Акт відбору проб вугілля кам’яного повинен відповідати Додатку В ДСТУ 4096-2002 із використанням обладнання, переліченому у Додатку А вказаного ДСТУ. Сам механізм здійснення відбору проб у відповідності зазначеного ДСТУ, передбачає наявність обладнання для відбору проб, а саме механічних пробовідбірників або пристосування для відбору проб вручну, що в свою чергу потребує наявність певних умінь для здійснення відбору проб. Ми, як замовник, вважаємо, здійснення відбору проб за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару слугує гарантією забезпечення простежуваності вугілля, яке було надано учасником для проведення експертизи, та яке буде поставлено до закладів освіти.
Дата відповіді: 07.02.2020 13:37
Відповідь надана

Щодо актів відбору проб, складених за участі посадової особи лабораторії

Номер: 164f74c8ae614d05b994a21e1098fed8
Дата опублікування: 05.02.2020 18:29
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що вимога тендерної документації про надання учасниками у складі тендерних пропозицій акту відбору проб складеного за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару є дискримінаційною та звужує коло учасників тільки тими, які проводили такий відбір за участі працівників лабораторії, причому не раніше січня 2019 року. Тобто ті учсники, які здійснювали такий відбір проб раніше, наприклад у грудні 2019 року, не можуть взяти участь у торгах, або повинні здійснити такий відбір проб, що значно вплине на вартість товару, а не на його якість. Адже, така послуга не є безкоштовною, орієнтовна вартість такого дослідження коштує близько 15 тис. грн., а це додаткові необґрунтовані витрати учасників. При цьому, це не означає, що саме цей товар буде поставлений Замовнику у майбутньому, та не убезпечує Вас, як Замовника, від недоброчесних учасників та неякісного вугілля. Слід звернути увагу, що «Порядок відбору зразків продукції для визначення її якісних показників», затверджений Постановою КМУ № 1280 від 31.10.2007, жодним чином не стосується відбору проб вугілля, яке знаходиться на складі учасника. Зазначений Порядок визначає механізм здійснення органами державного нагляду (контролю) відбору зразків продукції у суб'єктів господарювання для проведення експертизи (випробування). Відбір зразків продукції здійснюється на підставі письмового вмотивованого рішення керівника органу державного нагляду (контролю) або його заступника згідно із Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", який визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю). Посадова особа органу державного нагляду (контролю) до початку відбору зразків продукції зобов'язана пред'явити суб'єкту господарювання відповідне рішення та ознайомити його з порядком відбору зразків продукції. Державний нагляд (контроль), це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовищ. Таким чином, Порядок на який Ви, на нашу думку, безпідставно спираєтесь, більше стосується продукції, яка вже безпосередньо поставлена або поставляється Замовнику. Тому, враховуючи вищевикладене, з метою усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації, зменшення фінансових витрат учасників на підготовку тендерних пропозицій, що в свою чергу впливає на вартість товару, забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, переконливо просимо Вас, не чекаючи чергового рішення Органу оскарження, вилучити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції оригіналу акту відбору проб, складеного у відповідності до вимог ДСТУ4096-2002 саме за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару. Пропонуємо зазначену вимогу викласти у наступній редакції: «а також оригінал акту відбору проб, складеного у відповідності до вимог ДСТУ4096-2002, на кожну марку вугілля, що є предметом даної закупівлі».
Відповідь: Акт відбору проб вугілля кам’яного повинен відповідати Додатку В ДСТУ 4096-2002 із використанням обладнання, переліченому у Додатку А вказаного ДСТУ. Сам механізм здійснення відбору проб у відповідності зазначеного ДСТУ, передбачає наявність обладнання для відбору проб, а саме механічних пробовідбірників або пристосування для відбору проб вручну, що в свою чергу потребує наявність певних умінь для здійснення відбору проб. Ми, як замовник, вважаємо, здійснення відбору проб за участю участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару слугує гарантією забезпечення простежуваності вугілля, яке було надано учасником для проведення експертизи, та яке буде поставлено до закладів освіти.
Дата відповіді: 07.02.2020 13:36
Відповідь надана

Досвід виконання аналогічного договору

Номер: 2a091564ce594126b3081e12752aa3e4
Дата опублікування: 05.02.2020 17:39
Опис: Згідно з пунктом 1 розділу "Загальні положення" тендерної документації визначено, зокрема, що досвід виконання аналогічного договору (поставка вугілля (антрацит), партіями за останні 3 роки (але не раніше 2016 року) замовнику (в розумінні ст. 1 Закону). Відповідно до пункту 3 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вимагається, зокрема, довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання вугілля кам’яного. Просимо надати роз'яснення, що значить досвід виконання аналогічного договору? Це постачання вугілля кам'яного будь-яких марок, чи конкретно антрациту?
Відповідь: Під досвідом виконання аналогічних договорів мається на увазі поставка вугілля кам'яного за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо.
Дата відповіді: 07.02.2020 13:15
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 2aa0b774d51a48a9afa82e56b650ba71
Дата опублікування: 03.02.2020 18:36
Опис: Вами 28.01.2020 року було внесенно зміни до тендерної документації, вважаємо внесені зміни дискримінаційними, у звязку з чим просимо розлянути додаткові зміни до тендерної документації, а саме: Пункт 4 змін від 28.01.2020 зазначенно: оригінал посвідчення про якість за минулу партію вугілля пропонованої марки, споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу залізницею (якщо учаснику постачають вугілля залізницею) згідно наданого посвідчення про якість Вважаємо, Замовник торгів має виключити дану норму, або внести до неї зміни оскільки не всі учасники закуповують вугілля у виробників, а отримують його через постачальників. В посвідченнях про якість зазначаються споживачі цього вугілля постачальники, а не учасники, а отже вимога щодо надання посвідчення якості на минулу партію вугілля споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник є дискримінаційною вимогою. Також, Замовник вимагає надати оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу залізницею. Якщо учасники не мають заключених договорів з залізницею і отримують товар через постачальників, то вони також не зможуть прийняти участь в торгах. Просимо вилучити або замінити дискримінаційні вимоги згідно даного пункту. Просимо викласти даний пункт в такому вигляді: оригінал посвідчення про якість за минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2018 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник або постачальник учасника, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу залізницею (якщо учаснику постачають вугілля залізницею) або товарно-транспортної накладної на перевезення товару автомобільним транспортом згідно наданого посвідчення про якість.
Відповідь: У тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 06.02.2020 11:12
Відповідь надана

порушення процедури оприлюднення закупівлі

Номер: 1979d8d45f8841829bad4accd217ba31
Дата опублікування: 01.02.2020 17:45
Опис: Вами 28.01.2020 року було внесенно зміни до тендерної документації, вважаємо внесені зміни дискримінаційними, у звязку з чим просимо розлянути додаткові зміни до тендерної документації, а саме: Пункт 2 змін від 28.01.2020 зазначенно, що обовязково має бути складений акту відбору проб за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження). Вважаємо, Замовник торгів має виключити дану норму, так як дана вимога ні яким чинном не покращує технічні, якісні характеристики предмету закупівлі. Для закупівлі предмету цих торгів не має різниці де саме відбирались проби вугілля. Данна вимога Замовника лише додає документальне навантаження на учасників закупівлі та ні яким чинном не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі. Разом з тим, повідомляємо про наявні порушення процедури оприлюднення закупівлі. Згідно з частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Замовником не оприлюднено додатково на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Керуючись вище викладеним просимо врахувати при підготовці документації обгрутування зазначені вище, а також враховуючи наявні порушення процедури закупівлі просимо відмінити процедуру закупівлі.
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до п. 3 Порядку відбору зразків продукції для визначення її якісних показників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1280 від 31.10.2007 «Про затвердження Порядку відбору зразків продукції для визначення її якісних показників та форми акту відбору зразків продукції» (далі – Порядок) відбір зразків продукції здійснюється посадовою особою органу державного нагляду (контролю) у присутності керівника юридичної особи, фізичної особи - підприємця або уповноваженої ними особи, які мають право заявляти клопотання з приводу пов'язаних з таким відбором дій, про що вноситься запис до акту відбору зразків продукції. П. 6 Порядку передбачає, що посадова особа, яка відбирає зразки продукції для проведення експертизи (випробування), забезпечує їх збереження і своєчасність доставки до місця проведення експертизи (випробування). П. 8 Порядку регламентує, що усі примірники акту підписуються посадовою особою, яка відібрала зразки продукції, та керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем або уповноваженою ними особою. Отже, вимога про те, що обов’язково має бути складений акт відбору проб за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження), є такою, яка не порушує вимоги чинного законодавства та убезпечує нас, як Замовника, від недоброчесних учасників та неякісного вугілля що, як наслідок, може призвести до порушень повітряно-теплового режиму у закладах освіти міста. Звертаємо Вашу увагу на те, що порушення даної норми тендерної документації призведе до відхилення Вашої тендерної пропозиції згідно п.п 4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно того, що нами, як замовником, не оприлюднено додатково на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушено вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону, повідомляємо, що дана закупівля оголошена з додержанням частини 1 та частини 4 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», цю інформацію дуже легко перевірити перейшовши на сторінку закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-16-000510-a.
Дата відповіді: 05.02.2020 15:05
Відповідь надана

якісні характеристики предмету закупівлі

Номер: 5cf15dd00a9348e1966d476df26ef1cb
Дата опублікування: 22.01.2020 16:37
Опис: У тендерній документації в п.6 інструкції з підготовки тендерної пропозиції Вами зазначені якісні, кількісні та технічня характеристики Вугілля, згідно діючих стандартів, де допущена помилка у зазначених нормах зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива. Просимо переглянути діючий стандарт ДСТУ 7146:2010 та внести зміни у Тендерну документацію.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 27.01.2020 14:32