-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
287 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 437.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 437.15 UAH
Період уточнення:
17.01.2020 17:15 - 25.01.2020 10:00
Відповідь надана
запитання щодо змісту ТД
Номер:
32e8792c11f6442796f0a488d6f5313f
Дата опублікування:
24.01.2020 18:11
Опис:
Доброго дня!
Шановний Замовнику!
Нами опрацьовано оприлюднену Вами тендерну документацію з метою подання пропозиції для участі у закупівлі. Виникли наступні запитання.
1. У додатку 1 до проекту договору наведено специфікацію послуг. У даному документі йде мова про дітей, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО на територію м.Черкаси. Закупівля ж відбувається на території м. Тернополя. Яке відношення вказаного міста до міста надання послуг? Пропоную внести зміни до ТД в цій частині.
2. У складі ТД розміщено проект договору. Відповідно до п.13 проекту договору, останній повинен містити 2 додатки. Перший додаток наведено у складі поетка договору, а другий – відсутній. Пропоную Вам, як Замовнику, доповнити проект договору додатком №2.
3. У п.2 на стор.6 ТД Вами прописано вимогу щодо наявності працівників, які мають освіту «повар». Звертаю вашу увагу на те, що Класифікатор професій не містить такої посади. В Учасника також працівники працюють не на посаді «повар», а кухар. Відтак, пропоную внести зміни до ТД, замінивши назву професії «повар» на «кухар». Окрім того, звертаю увагу на те, що формулювання «повар» може бути у документах про освіту чи роботу працівників, які працювали за часів Радянського союзу, коли документи велися російською мовою. Отже, в цій частині вимога про подання документів «поварів» є дискримінаційною до тих учасників, які мають працівників з українськими документами про освіту, де посада їх працівників зазначена як «кухар».
4. У п.2 на стор.6 ТД Вами прописано вимогу щодо надання діючих санітарних книжок працівників. На сьогоднішній день не існує такого поняття, як «санітарна книжка», а є «особова медична книжка». Форма первинної облікової документації № 1-ОМК затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 за № 150. Відтак, учасник позбавлений можливості подати санітарну книжку, оскільки такі не ведуться на працівників Учасника. Пропоную внести зміни до ТД, замінивши формулювання поняття «санітарна книжка» на «особова медична книжка».
5. На стор. 9 ТД йде мова про виконання учасником Наказ Управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 24.09.2019 року, № 346 № 31 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійно-технічної освіти м. Тернополя у 2019 у році». Прошу роз’яснити зміст даних документів.
Відповідь:
«Доброго дня!
Шановний Учаснику!
1. У додатку 1 до проєкту договору наведено специфікацію послуг. У даному документі йде мова про дітей, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО на територію м. Черкаси. В додатку 1 до проєкту договору наведено специфікацію послуг. До даного додатку буде внесено зміни у зв’язку з допущеною технічною помилкою: м. Черкаси на м. Тернопіль.
У Додатку №5 розміщено проєкт договору. Відповідно до п.13 проєкту договору, останній повинен містити 2 додатки. Перший додаток наведено у складі проєкту договору, а другий – розміщений у тендерній документації. Щоб не виникало подібних запитань До проєкту договору буде внесено зміни: додано Додаток №2 і переписано розділ І: «1.1. В порядку та на умовах, визначених Договором, Постачальник зобов’язується надати, а Замовник, в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується прийняти й оплатити Постачальнику кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування) код ДК021-2015(CPV) 55520000-1 (надалі - Послуги), за переліком страв, кількістю та цінами на них, наведеними в Додатках №№1,2 до Договору, які є його невід’ємними частинами.
1.2. Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника» на «1.1. В порядку та на умовах, визначених Договором, Постачальник зобов’язується надати, а Замовник, в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується прийняти й оплатити Постачальнику ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування) (надалі - Послуги), за переліком страв, кількістю та цінами на них, наведеними в Додатку №1,2 до Договору, які є його невід’ємними частинами.
1.2. Орієнтовна кількість складає 11055 обідів для пільгових категорій дітей. Обсяги закупівлі Послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника.»
2. У п.2 на стор.6 ТД прописано вимогу щодо наявності працівників, які мають освіту «повар». Зважаючи на те, що Класифікатор професій не містить такої посади, до тендерної документації буде внесено зміни: замість «повар» - «кухар».
3. У п.2 на стор.6 ТД прописано вимогу щодо надання діючих санітарних книжок працівників. Беручи до уваги те, що форма первинної облікової документації № 1-ОМК затверджена Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 за № 150., де визначено поняття особова медична книжка, тому до тендерної документації в цій частині будуть внесені зміни: санітарних книжок працівників на особова медична книжка .
4. На стор. 9 ТД йде мова про виконання учасником Наказу Управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 24.09.2019 року, № 346 № 31 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійно-технічної освіти м. Тернополя у 2019 у році». Зі змістом даних документів можна ознайомитися в мережі Інтернет за посиланням https://tmrada.gov.ua/vikonavchiy-komitet/rishennya-vikonavchogo-komitetu-2019/26272.html та
https://tmrada.gov.ua/vikonavchiy-komitet/proekti-rishen-vikonavchogo-komitetu/4561/35980.html »
Дата відповіді:
27.01.2020 12:31