• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33192000-2 - Меблі медичного призначення. Стіл пеленальний. Стіл для внутрішньовенних ін’єкцій. Кушетка процедурна.

Завершена

119 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 597.50 UAH
Період уточнення: 27.01.2020 10:28 - 01.02.2020 11:00
Відповідь надана

Порушення чинного законодавства України шляхом вимог, які унеможливлюють відкриту і прозору конкуренцію учасників!

Номер: 4768c9138e834781b0b0443f676eaf51
Дата опублікування: 27.01.2020 13:08
Опис: Шановний Замовнику. Документація торгів із закупівлі за Кодом ДК 021:2015 – «33192000-2 - Меблі медичного призначення» містить положення і вимоги до учасників і предметів закупівлі, які унеможливлюють відкриту і прозору конкуренцію учасників! В чому це полягає? Додаток 3 вміщує в собі Медико-технічні вимоги, які повністю відповідають лише одному виробнику ТОВ "Віола Медтехніка" Бренд: Viola; Модель: СДI-1, що можна перевірити за посиланням https://viola.net.ua/stoliki-dlya-vnutrivennyih-inektsiy-sdi-1 За таких умов запропонувати еквіваленти замовлених товарів, які б повністю у всіх заявлених параметрах відповідали технічним вимогам до предмету закупівлі-неможливо! З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в документацію закупівлі та надати можливість іншим виробникам медичних меблів взяти участь у закупівлі за Кодом ДК 021:2015 – «33192000-2 - Меблі медичного призначення» у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Відповідь: Шановний учаснику закупівель! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу “внести зміни в документацію закупівлі та надати можливість іншим виробникам медичних меблів взяти участь у закупівлі за Кодом ДК 021:2015 - “33192000 -2 - Меблі медичного призначення” у відповідність до норм чинного законодавства України” одночасно зазначаючи, що “в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету, Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.” При цьому Ви посилаєтесь на Додаток 3, “який вміщує в собі Медико-технічні вимоги, які повністю відповідають (на Вашу думку) лише одному виробнику ТОВ “Віола Медтехніка” Бренд: Viola; Модель СДІ-1, що можна перевірити за посиланням https:// viola.net.ua/stoliki-dlya-vnutrivennyih-inektsiy-sdi- 1.” Далі, на підставі викладеного вище Ви зазначаєте, що “За таких умов запропонувати еквіваленти замовлених товарів, які б повністю у всіх заявлених параметрах відповідали технічним вимогам до предмету закупівлі - неможливо!” Крім того, Ви вважаєте, що “Документація торгів із закупівлі за кодом ДК 021:2015 - “33192000 -2 - Меблі медичного призначення містить положення і вимоги до учасників і предметів закупівлі, які унеможливлюють відкриту і прозору конкуренцію учасників!” Принагідно повідомляємо, що насамперед щиро вдячні Вам за зацікавленість до нашої тендерної документації, а саме предметом закупівлі якої, є стіл для внутрішньовенних ін’єкцій. Внутрішньовенні маніпуляції - це надзвичайно відповідальні маніпуляції, які застосовують для екстреного введення лікарських засобів при загрозливих станах організму, а також введення лікарських засобів, які не можна вводити підшкірно і внутрішньом’язово. Крім того, венепункції проводяться з метою забору крові для лабораторних досліджень. На практиці здійснити вдалу венепункцію не завжди вдається з першого разу. За статистикою, у 40 % випадків вдала венепункція виконується лише з другої спроби. Часто доводиться мати справу з пацієнтами, у яких “проблемні вени”, особливо у дітей. Більшість людей відчувають страх перед маніпуляціями, що призводить до їх скорочення і як результат - їх складніше знайти, існує декілька способів, як полегшити цю процедуру, зробивши її максимально комфортною для пацієнтів. Одним із них є використання саме столика для внутрішньовенних ін’єкцій, який при проведенні венепункції підшкірної вени ліктьового згину (використовується найчастіше) має важливе значення для забезпечення комфорту та безпеки пацієнта та зручності для медичної сестри, що її проводить. При проведенні венепункції пацієнт має зручно розташуватись на стільці та покласти руку наг стіл таким чином, щоб вона була майже прямою від зап’ясті до плеча та мати хорошу опору, при цьому медична сестра повинна находитись перед пацієнтом, щоб у разі непритомності підтримати та не дати йому впасти. Отже, використання якісного столу для внутрішньовенних ін’єкцій має на меті: створення комфортних умов для пацієнта у тому числі естетичних, забезпечує ефективність проведення процедури, дотримання інфекційної безпеки (наявність підставки - для складання контамінованих відходів), запобігання розвитку ускладнень. Таким чином, тендерна документація має на меті забезпечення якісної роботи медичного персоналу та надання якісної медичної допомоги, створення безпечних, комфортних умов нашим пацієнтам. Звертаємо увагу, що при більш детальному вивченні Вашої думки щодо “Медико-технічні вимоги, які повністю відповідають (на Вашу думку) лише одному виробнику ТОВ “Віола Медтехніка” Бренд: Viola; Модель СДІ-1, що можна перевірити за посиланням https:// viola.net.ua/stoliki-dlyavnutrivennyih- inektsiy-sdi-1” слід звернути Вашу увагу, що принаймні ще за декількома посиланнями вже інші виробники, зазначають аналогічні параметри вказаного предмету закупівлі. Отже, зауваження не є коректним. Пунктом 1.6. Інструкції з використання е-каталогу “Prozorro-market”, який затверджений наказом державного підприємства “Прозорро” від 22.04.2019 № 16 визначено поняття постачальник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), пропозиція якої розміщена в е-каталозі після кваліфікації за певною групою товарів. Тобто учасниками можуть бути будь-які особи. Стаття 1 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає поняття: технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Стаття 23 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає, що: “У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками”. Також шановний Учаснику закупівель! Звертаємо Вашу увагу, що зазначена тендерна документація не містить посилання на “конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного об’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або на конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент” (п.4 статті 23 Закону України “ Про публічні закупівлі” ( далі - Закон). Таким чином, зауваження щодо “Документація торгів із закупівлі за кодом ДК 021:2015 - “33192000 -2 -М еб л і медичного призначення містить містить положення і вимоги до учасників і предметів закупівлі, які унеможливлюють відкриту і прозору конкуренцію учасників!” не відповідає дійсності. Стосовно Вашої вимоги щодо “в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету, Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю” слід врахувати, що стаття 7 Закону України “Про публічні закупівлі” дає вичерпну відповідь стосовно державного регулювання, контролю у сфері закупівель та громадського контролю та свідчить про таке: Стаття 7. Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль. 1. Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. 2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, вживає таких заходів: 1) до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряє наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення процедури закупівлі, що підтверджують проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та за результатами якої укладено договір про закупівлю; 2) не допускає здійснення платежів із рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках: відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхідних документів, передбачених пунктом 1 цієї частини; відміни процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; набрання законної сили рішенням суду про визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсною та/або договору про закупівлю нікчемним; оскарження відповідно до статті 18 цього Закону на період призупинення процедури закупівлі; наявності відповідного рішення органу оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Перевірка наявності документів, зазначених у пункті 1 цієї частини, проводиться шляхом перегляду документів, розміщених в електронній системі закупівель. 3. Банки під час оплати за договорами про закупівлю перевіряють наявність звіту про результати проведення закупівлі шляхом його перегляду в електронній системі закупівель. У разі відсутності звіту про результати проведення закупівлі платіжне доручення вважається оформленим неналежним чином. 4. Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Органи, уповноважені здійснювати контроль у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення закупівель. 5. Громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Залучення громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель здійснюється відповідно до законів України “Про громадські об’єднання”, “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації”, “Про інформацію”, “Про відкритість використання публічних коштів”. Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі/спрощену закупівлю. Крім того, стаття 8 зазначеного вище Закону дає вичер
Дата відповіді: 29.01.2020 16:42