- 
                    Спрощена закупівля
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя
Офісне устаткування та приладдя різне - Папір для друку, дрібне канцелярське приладдя. Очікувана вартість предмета закупівлі: 45 000,00 грн з ПДВ. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення). Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3379 од. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2020 року. 3 робочі дні від дня отримання. Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                45 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
        мін. крок: 1% або 450.00 UAH
                    Період уточнення:
                    23.01.2020 11:33 - 27.01.2020 10:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
                    Номер:
                    5d2f55c10f7641da96d11489460c5891
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.01.2020 08:40
                
                                                                        
                    Опис:
                    - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Перелік товарів в оголошенні про закупівлю вказані в пропозиції для учасників, де в нотатках  зазначено що пропозиція Учасників не повинна видрізнятись від зразка в оголошенні. Це означає, якщо вказана торгова марка то товар Учасника має відповідати Оголошенню Замовника (наприклад файли потрібні саме такі так як їх якість перевірена Замовником) . Учасники ФОП будуть розглядатись Замовником, але оскільки очікувана вартість закупівлі визначена  з ПДВ, то і при оцінці пропозицій Учасників ФОП будуть враховуватись суми ПДВ, які замовник сплачує до Бюджету так як втрачає право на податковий кредит  ( в таких випадках сума пропозиції Учасника ФОП + ПДВ, що сплачує Замовник не повинно перевищувати очікувану вартість закупівлі.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    24.01.2020 10:08
                
                        