• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло солодко вершкове 73% жирності

ДК 021:2015, код 15530000-2 - Вершкове масло (Масло солодко вершкове 73% жирності)

Завершена

336 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 336.00 UAH
Період уточнення: 17.01.2020 19:06 - 24.01.2020 00:00
Відповідь надана

% жиру масла

Номер: 82d9c1149fc248c59900aa155b1d0a1a
Дата опублікування: 20.01.2020 10:02
Опис: У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». 1. Щодо наявності дискримінаційних вимог в частині технічних характеристик предмета закупівлі. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи викладене, планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень тендерного комітету або уповноваженої особи. В свою чергу частина 2 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи технологічну карту на страви, що входять до складу меню розроблено відповідно із Збірником рецептур страв та кулінарних виробів для ПГХ, 2005р, Збірником рецептур національних страв і кулінарних виробів, 2000р., Збірником рецептур страв для харчування школярів, 1987р., Харчування дітей М.І.Снігур, 1988р., Організація харчування дітей в НВ і оздоровчих закладах, 1979р. Мостова Л.О., Наказу МОЗ України Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії від 30.09.2017р. №1073, Замовником було встановлено відповідну жирність масла солодко вершкового, що складає предмет закупівлі, а саме 73%. Оскільки, вказаний відсоток жирності відповідає діапазону згідно з ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове», що вами самостійно вказується у запитанні, Замовник не вбачає обставин пов’язаних з дискримінацією виробників та/або постачальників. Якщо Ви не розподіляєте надану інформацію Закон передбачає можливість вирішення озвученого питання із залученням Органу оскарження в порядку статті 18. Відтак, Замовник не задовольняє Ваше звернення та залишає інформацію в частині технічних, якісних характеристик в тій редакції, що була подана разом з оголошенням про початок проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді: 22.01.2020 20:44