-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лист оцинкований
Лист оцинкований Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Завершена
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
24.01.2020 15:53 - 03.02.2020 00:00
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
d9f087542fd443658db86b56f28f38a0
Дата опублікування:
29.01.2020 17:04
Опис:
Тендерна документація не передбачає надання заповненого проекту договору, але в примітках до Додатку 5 (Проект договору) зазначено "Зазначити технічні характеристики запропонованого Учасником Товару". Уточніть будь ласка - це для переможця чи учасник має надати заповнений проект договору з технічними характеристиками? Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист оцинкований) зазначені документи, що повинні бути завантажені учасниками процедури закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до Вашого звернення будуть внесені зміни, слідкуйте за оновленнями.
Дата відповіді:
01.02.2020 15:13
Відповідь надана
ТД
Номер:
3ddc5115c7034ae39e58df80e573ee6d
Дата опублікування:
29.01.2020 17:02
Опис:
У звязку з тим, що обовязкова сертифікація скасована у 2018 році, просимо внести зміни і вилучити вимогу про надання копії сертифікату відповідності ГОСТу 14918-80.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Вимога щодо надання сертифікату відповідності зумовлена необхідністю підтвердження відповідності запропонованого учасниками товару установленим вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи Ваше звернення, до тендерної документації на закупівлю 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист оцинкований) будуть внесені зміни та розширений перелік документів, які учасник може надавати для підтвердження відповідності запропонованого товару установленим вимогам до предмету закупівлі. Слідкуйте за оновленнями.
Дата відповіді:
01.02.2020 15:12
Відповідь надана
ТД
Номер:
7f7b5a0e649a4fb3b2e7f5637af83bca
Дата опублікування:
29.01.2020 16:50
Опис:
В кінці п.4 Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" зазначено "Підпис уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою". Це означає, що має бути ще один лист-згода з істотними умовами? Уточніть будь ласка.
Відповідь:
Шановний учаснику!
У п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист оцинкований) зазначені документи, що повинні бути завантажені учасниками процедури закупівлі до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
01.02.2020 15:10
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
cb60a7aa32c646029793a34b98423e28
Дата опублікування:
29.01.2020 16:34
Опис:
Доводимо до відома Замовника, що згідно зі ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. В звязку з цим просимо виключити з ТД вимогу щодо подання Замовнику прошитих та пронумерованих документів переможця в паперовому вигляді.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до абз. 2 ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, статтею 17 Закону. Спосіб же надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі.
Дата відповіді:
01.02.2020 15:09
Відповідь надана
Постачання
Номер:
2c43c1f1a27945369f97d088a5c842b6
Дата опублікування:
29.01.2020 16:29
Опис:
Доброго дня. Уточніть будь ласка - чи можливе постачання однією партією?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Тендерна пропозиція подається у вигляді наведеному у ДОДАТКУ №2 тендерної документації. Учасник не повинен відступати від даної форми. Згідно з ДОДАТКОМ №2 тендерної документації: умови поставки - відповідно до істотних умов договору (згідно ІНКОТЕРМС – 2010 р.), строк поставки - з моменту підписання Договору по 31 грудня 2020 року. Відповідно до істотних умов договору Товар постачається Покупцю протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту подання електронної заявки Покупцем. Заявки Покупця подаються по мірі виробничої необхідності.
Дата відповіді:
01.02.2020 15:08
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
d0a70e1cfeba45b6ba0a9acc69956109
Дата опублікування:
29.01.2020 16:04
Опис:
Чи можлива поставка листа оцинкованого виробництва ПрАТ «Маріупольського меткомбіната ім. Ілліча» м. Маріуполь, Україна за EN 10346:2009 EN 10143:2006 з вмістом цинку Z140 (140 гр. /м2)?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Запропонований учасниками товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам вимогам до предмета закупівлі, що встановлені умовами тендерної документації на закупівлю 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Лист оцинкований).
Дата відповіді:
01.02.2020 15:06