• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютер в комплекті з обладнанням

Завершена

375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.00 UAH
Період уточнення: 21.01.2020 09:51 - 26.01.2020 18:00
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: b66c889e22d3417bb5b80c68ae73d065
Дата опублікування: 22.01.2020 10:10
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: . Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. 2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене. Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Дата відповіді: 24.01.2020 15:25
Відповідь надана

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення

Номер: bc83fb8a1be04d8f8d7370f3a2da7635
Дата опублікування: 21.01.2020 19:36
Опис: Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: 1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. 2. Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме п.1.3. чіткко визначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання та проведення навчальних семінарів здійснює Постачальник за свій рахунок!
Дата відповіді: 24.01.2020 15:23
Відповідь надана

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows

Номер: dcd6bfda9bae4477a3862ffd341e7355
Дата опублікування: 21.01.2020 11:03
Опис: Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання щодо внесення змін до тендерної документації розглянуто. За результатами розгляду тендерний комітет Комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради вирішив внести відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 24.01.2020 15:22