-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку, факс-папір
Завершена
77 196.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 771.96 UAH
мін. крок: 1% або 771.96 UAH
Період уточнення:
20.01.2020 15:10 - 23.01.2020 15:15
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
bdb5e27def2949aea4346fabb4766c8a
Дата опублікування:
21.01.2020 10:06
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Шановний Учасник! Тендерний комітет управління праці та соціального захисту населення Жмеринської міської ради надає наступні уточнення:
Враховуючи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення закупівель, для забезпечення добросовісної конкуренції, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, Замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі, що не містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів) або найменування виробника. З огляду на зазначену обставину, всі Учасники повинні керуватися виключно умовами документації в частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Додатком № 1 до Оголошення.
Відповідно до п. 9.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, – Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності Пропозиції вимогам, зазначеним у період Оголошення Закупівлі. Відтак, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у документації.
Також зазначимо, що у разі якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, то такий Учасник подає Пропозицію на закупівлю, відповідно до форми «Форма пропозиції» долученої до тендерної документації Замовника, заповнюючи графу: Загальна вартість пропозиції без ПДВ, де зазначається сума прописом, а у графі ПДВ** 20 % - такий Учасник проставляє нулі.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
21.01.2020 11:12