-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2020 22:33 - 26.01.2020 19:30
Відповідь надана
Документація
Номер:
afd8aaa69b694495a00a65cc5f6cce1e
Дата опублікування:
16.01.2020 12:23
Опис:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації вказано: 3.9 Для підтвердження зміни ціни товару Виконавець надає Замовнику наступні документи:
- лист-звернення Виконавця з переліком лікарських засобів, ціна на які була змінена, з посиланням на Накази Міністерства охорони здоров’я про зміну задекларованої оптово- відпускної ціни на кожний лікарській засіб або лист виробника лікарського засобу що свідчить про зміну ціни кожного препарату;
Оскільки предметом закупівлі є комп'ютерне обладнання, надайте, будь-ласка, роз'яснення та внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за звернення, під час розробки тендерної документації було використано шаблон тендерних документацій попередніх закупівель. За результатами звернення з метою виправлення помилки будуть внесені відповідні зміни . Наголошуємо, що роект договору не є остаточним, та може корегуватись за результатами процедури*
Дата відповіді:
22.01.2020 08:45
Відповідь надана
Документи
Номер:
7c883ededbb04e58aa0579ba70ea985a
Дата опублікування:
15.01.2020 11:47
Опис:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Відповідь:
Замовником, взято до уваги практику розгляду оскаржень Колегій постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до якої, встановлення вимог щодо надання офіційного листа-підтвердження від виробника суперечить вимогам діючого законодавства, порушує вимоги діючого законодавства та є таким, що обмежує потенціальне коло учасників та призводить до дискримінації учасників.
Рекомендуємо Вами вимогу, мають можливість виконати суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Звертаємо увагу, що згідно вимог Тендерної документації встановлені вимоги, щодо надання учасниками гарантійних листів про відповідність Додатку № 1 з вказівкою відповідності технічним вимогам. Крім того повідомляємо, що під час отримання товару спеціалістами Замовника будуть перевірений поставлений товар на відповідність вимогам Замовника. На підставі викладеного, у разі невідповідності товару, учасник буде зобов’язаний замінити товар у вставлені строки або буде розірваний договір згідно діючого законодавства .
Дата відповіді:
22.01.2020 08:42
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
dfc1a394a052442f9b0533557473a8d6
Дата опублікування:
15.01.2020 11:00
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Шановний потенційний учасник, за результатами Вашого запитання повідомляємо наступне, що згідно Тендерної документації чітко не встановлено посилання на торгові марки або моделі, на підставі викладеного учасники повинні надати пропозиції відповідно Технічного завдання згідно наведених вимог Додатку № 1 до ТД. 2) Замовник не має законних підстав вимагати від учасників вказувати інформацію, яка непередбачена діючим законодавством з питань публічних закупівель. 3) Замовником відповідно до бюджетних надходжень заплановано придбання предмету закупівлі на очікувану вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ у відповідності вимог Додатку № 1 до ТД. 4) Згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено основні критерії оцінки пропозиції – це ціна. На підставі викладеного діючим законодавством не передбачена інша кваліфікація та розгляд вартості пропозиції учасника без ПДВ. Замовником відповідно до діючого законодавства будуть розглянуті пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Закону.
Дата відповіді:
22.01.2020 08:46