-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
моноблоки
Моноблок (22 штуки) (усе в одному корпусі)
Завершена
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 450.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2020 20:22 - 24.01.2020 23:00
Відповідь надана
1
Номер:
d757111e954c4887b40c9c8036400d95
Дата опублікування:
16.01.2020 10:02
Опис:
Звертаємо вашу увагу, що вимоги процесора підпадають тільки під один, а саме: процесор AMD Athlon 3000G 3.5GHz (4MB 35W AM4) але при цьому жодний відомий бренд не має моноблока з совокупними вимогами, які визначені до предмету закупівлі, що свідчить про те що: або технічні вимоги (ТВ) були прописано під конкретного учасника, або Замовник допустив помилку при підготовці ТВ. Просимо внести зміни в ТВ, вказати модель моноблока на якій Ви розраховуєте або еквівалент, або прописати коректні вимоги з того моноблока, який є на ринку.
Відповідь:
У зв'язку з попередніми запитами будуть внесені зміни до тендерної документації. Врахочуючи ці зміни, дане питання стає неактуальним.
Дата відповіді:
20.01.2020 17:00
Відповідь надана
Консультативні послуги
Номер:
4bacb5f0949d479c858f6d8f0cfa8388
Дата опублікування:
15.01.2020 15:41
Опис:
Шановний Замовник! В пункті 2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Вами укладено угоду про надання консультативних послуг з консультантом торгів (договір на користь третьої особи), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів. На переможця процедури закупівлі відповідно до ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України, можуть бути покладені витрати, пов'язані з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі п’ять тисяч гривень. Так, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по тендеру (оголошення в ЦБД ID 9c16b934005443cba5f0b904fb496e4d) встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Враховуючи наведене вище, зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону України "Про Публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни шляхом виключення данної умови з тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхиленням його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Також повідомляємо, що інформацію, яка стосується вартості консалтингових послуг буде відредаговано та вненесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
16.01.2020 16:14
Відповідь надана
Технічні параметри процесора
Номер:
6c3b550af21142e6bef648530c676f87
Дата опублікування:
15.01.2020 14:47
Опис:
Шановні Замовники, звертаємо Вашу увагу, що під параметри процесора зазначені Вами в вимогах підходить лише процесор Intel® Core™ i3-7300T, який на даний момент знятий з виробництва та не доступний. Процесори новішого покоління, що доступні на даний момент на ринку України, мають меншу базову тактову частоту, але більшу кількість ядер та більший об'єм кеш пам'яті і відповідно мають кращу швидкодію, не зважаючи на нижчу базову тактову частоту. Прохання або внести зміни до технічних вимог процесора, або дати відповідь чи будуть розглядатись пропозиції з новішими поколіннями процесора, кращою швидкодією, але нижчою базовою тактовою частотою?
Відповідь:
На підставі даного звернення було переглянуто технічні параметри процесора та відповідно, буде змінено базову тактову частоту, яка буде становити не менше як 3,0 ГГц,. також ще буде змінено дату появи (не раніше 2018 року), та додатково внесено зміну щодо
множника процесора. Відповідні зміни буде оприлюднено згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
20.01.2020 16:56
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
67b04baa89d1476bb77ac19c530306ec
Дата опублікування:
15.01.2020 11:00
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Доброго дня, в документації зазначено, що всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». При цьому еквівалентом є той товар, що має іншу назву, але повністю відповідає технічним та якісним вимогам, що передбачені в документації.
На друге питання повідомляємо наступне:
У тендерній документації вже передбачено вимогу щодо обов‘язкового зазначення Учасником виробника, моделі, технічної характеристики товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
На третє питання повідомляємо наступне:
Ціни пропозиції вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт. Також в документації передбачено, що загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог документації. Тобто всі затрати та податки, які передбачені до конктетного учасника згідно чинного законодвства.
При цьому варто акцентувати, що не врахована учасником вартість окремих послуг, що стосуються саме закупівлі товару, в тому числі вартість постачання товару, вартість розмитнення, тощо не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. До того ж акцентуємо, що Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору, витрати за консультативні послуги.
Щодо оцінки повідомляємо наступне:
Переможцем процедури закупівлі визнається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації, та має найнижчу ціну. Тобто ціну, яка була сформована згідно чинного законодавства та умов документації.
НЕ ВРАХОВАНІ В ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКОМ ВИТРАТИ не сплачується замовником окремо.
Дата відповіді:
16.01.2020 16:04