• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Крупи та борошно (пластівці вісяні, рис, крупа гречана, горох, крупа ячнева, пшоно, крупа кукурудзяна, борошно в/г) Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості

Завершена

337 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 686.05 UAH
Період уточнення: 14.01.2020 17:50 - 19.01.2020 19:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: dae8bf1792444cc8bd421960da583b74
Дата опублікування: 16.01.2020 14:43
Опис: 1. У п. 3.2. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «У п. 2.1. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів укладених в період 2017-2019 р.);» . Таким чином, Замовник чітко визначає, що учасниками цих торгів можуть бути особи, які зареєстровані ще з 2017 року. Що робити новоствореним підприємствам, які створені, наприклад, у цьому 2020 році та/або не мають досвіду постачання визначеного Замовником предмету торгів? Ця вимога є дискредиційною. Просимо надати чітку і обґрунтовану відповідь. Як виконати цю вимогу???
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. Замовник не вважає що така вимога є дискримінаційною та відповідає діючим нормам та законодавству України. Якщо учасник не має досвіду виконання аналогічних договір, то такий учасник не може брати участь в даній процедурі закупівлі. Щодо ствердження що Замовник чітко визначає, що учасниками цих торгів можуть бути особи, які зареєстровані ще з 2017 року, повідомляємо що це не відповідає дійсності, оскільки участь у торгах та можливість підтвердження кваліфікаційних критеріїв мають також учасники що проводять свою господарську діяльність та зареєстровані у встановленому законом порядку, починаючи з моменту вступу в силу Законодавства про проведення державних закупівель та по 2019 рік включно , в тому числі засновані в 2018 та 2019 роках. Але зважаючи на те що наявні запитання та вимоги щодо умов, з метою залучення якомога більшого кола потенційних учасників та створення відкритої, доступної та добросовісної конкуренції, Замовник прийняв рішення щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 21.01.2020 10:26
Відповідь надана

Просимо надати відповіді на всі 5 питань - відповідно до переліку

Номер: 02a63c9fa48d45f189af7b0a8373d340
Дата опублікування: 16.01.2020 14:29
Опис: 1. У п. 1.2. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «відповідно до договору оренди транспортних засобів, укладеного між останнім та Учасником;» - оформлено як окреме речення, і не зрозуміло до чого воно відноситься? Що надати учаснику на виконання цього окремого речення? 2. У п. 1.6. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «У разі, якщо учасник використовує транспортні засоби, які йому не належать, то віннадає додатково скан-копію оригіналу договору оренди таких транспортних засобів, в якому повинен бути вказаний перелік транспортних засобів із зазначенням інформації, яка дає можливість ідентифікувати (державний номер, марка, модель, рік випуску) такі транспортні засоби.». Що робити тим учасникам, які залучають транспортні засоби на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг?? Яким чином надати саме договір оренди транспортних засобів? Ця вимога є дискредиційною. 3. У п. 1.6. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «Також Учасник надає скан- копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів, в яких повинно бути зазначено, що дані транспортні засоби належать Орендодавцю;». Що робити тим учасникам, які залучають транспортні засоби на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг, адже в таких договорах існує Експедитор, а не Орендодавець?? Яким чином надати саме договір оренди транспортних засобів? Ця вимога є дискредиційною. 4. У п. 2.1. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «- особи, що відповідають за транспортування та доставку товару, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): водій ;». Що робити тим учасникам, які залучають водіїв на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг, адже в таких договорах існує Експедитор, а не офіційно працевлаштований водій?? Яким чином виконати таку вимогу? Ця вимога є дискредиційною. 5. У п. 2.1. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «- особи, що відповідають за бухгалтерські операції та/або документообіг та перебувають на посаді (професії): бухгалтер.» та у п. 2.2 Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації міститься: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: -скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно з вище згаданою довідкою про наявність працівників». Просимо вказати нормативно-правові акти, які зобов’язують Замовника вимагати медичні книжки на бухгалтерів Учасників.
Відповідь: Відповідь на питання 1. Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. У п. 1.2. Додатку 2 Таблиця 1 тендерної документації помилково вказано окреме речення: «відповідно до договору оренди транспортних засобів, укладеного між останнім та Учасником;». З даного приводу будуть внесені зміни до тендерної документації. Відповідь на питання 2-4. Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. Учасник торгів на постачання продуктів харчування є оператором ринку харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Крім того, на виконання вимог Статті 16 (Кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Зважаючи на вищевикладене, Учасник повинен мати в управлінні потужності і працівників відповідної кваліфікації та надати у складі своєї тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, що і вимагає замовник. Тобто використання транспортних засобів на підставі договору про надання транспортних та/або експедиційних послуг із залученням сторонніх водіїв та експедиторів не відповідає вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про публічні закупівлі». Також замовник має бути впевненим у безперебійному забезпеченні продуктами харчування, а залучення третіх осіб для виконання договору ставить під сумнів стабільність такого забезпечення. Замовником в ТД передбачено для Учасників, які не мають власних транспортних засобів , можливість оренди таких транспортних засобів. Необхідно відмітити, що усі договірні відносини та зобов’язання , в тому числі права та обов’язки Учасника – постачальника, виникають виключно між Замовником та Учасником. Залучення третіх сторін для виконання умов договору, який укладається за результатами даної процедури закупівлі, не передбачено чинним законодавством та ТД. Доводимо до вашого відома , що згідно вимог встановлених в ТД , залучення Учасником субпідрядників не передбачено, оскільки дана процедура закупівлі передбачає закупівлю товару, а не виконання робіт чи послуг. Згідно чинного законодавства України, для організації своєї діяльності підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, кількість працівників, посади, які вони займатимуть, а також належні їм оклади, що відображає в єдиному документі, який називається «штатний розпис». Відповідно до листа Мінпраці від 27.06.2007 р. №162/06/187-07 затвердження «штатного розпису» є обов’язковим. Таким чином, прийняття (затвердження) штатного розпису здійснюється у вигляді видання керівником підприємства нормативного акту (наказу), у якому визначатимуться кількість штатних одиниць в розрізі посад. Самі посади в штатному розписі відображаються згідно з записами трудової книжки працівника. Відповідно до Інструкції №58, записи професій та посад до трудової книжки заносяться згідно із найменуванням посад, зазначені в Класифікаторі професій. Таким чином, в «штатному розписі» найменування посади має відповідати професійним назвам робіт класифікатору професій. Крім цього, на виконання вимог за частиною 2 статті 16 Закону, учасник закупівлі зобов’язаний мати працівників саме в штаті підприємства, а не іншим чином. Закон вимагає підтвердити наявність «працівників», що дозволить пересвідчитись Замовнику у відсутності ознак фіктивності діяльності підприємства та добросовісності у легалізації найманих працівників. Інформація про можливість залучення у майбутньому додаткових осіб на виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами не може братися до уваги тендерним комітетом при розгляді пропозиції учасника, оскільки, Замовник зобов’язаний встановити виконання чи невиконання кваліфікаційних критеріїв та вимог за тендерною документацією саме на день подання тендерної пропозиції суб’єктом господарювання до участі. Більш того, згідно законодавства про працю необхідно розрізняти поняття працівників підприємства, що відповідно можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України та становлять кваліфікаційний критерій за частиною 2 статті 16 Закону, та осіб, на які можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу «працівників» підприємства, оскільки, до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення, форма та графік роботи, наявність відпустки, лікарняних тощо. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами є рівними в статусі при укладанні договору та не вважаються працівниками в розумінні Закону, а вважаються контрагентами учасника, а також несуть відповідальність та винагороду за надані послуги, а не за працю, саме в межах таких цивільно-правових угод. Таким чином, учасник закупівлі повинен підтвердити, що має в штаті офіційно працевлаштованих найманих працівників, а не посилатись на Договори із суб’єктами, що не мають відношення до Процедури закупівлі. Відповідь на питання 5. Дякуємо за запитання та повідомляємо про наступне. Необхідно зазначити , що Кодекс законів про працю України (ст. 169, 191), Закон України «Про охорону праці» (ст. 17), Постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23.05.2001 р. «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» передбачають, що працівники підлягають обов'язковому медичному огляду під час прийому на роботу, а також профілактичним медичним оглядам у період трудової діяльності. Всі перелічені нормативні акти в сукупності та інші спеціальні нормативні акти говорять про те, що роботодавець власним коштом зобов'язаний забезпечити для певного кола працівників проходження медичного огляду перед працевлаштуванням (попередній) та у процесі здійснення трудової діяльності працівника (періодичні) медичні огляди. Наказом Міністерства охорони здоров'я №280 від 23.07.2002 р. були затверджені Правила щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Наказом також визначено, що перелік посад, професій та видів робіт, для яких встановлюються обов'язкові попередні медичні огляди в конкретній організації, має бути зафіксований у колективному договорі. Такий перелік розробляють на підставі зазначених вище нормативних актів за результатами атестації робочих місць за умовами праці (для посад і робіт, для яких передбачається проведення такої атестації), а також для посад, для яких умови роботи не є шкідливими чи небезпечними, але які прямо передбачені у зазначених вище нормативних актах. Також така вимога встановлена Замовником оскільки це безпосередньо стосується застосування програм-передумов системи НАССР, яка передбачає розробку та впровадження операторами ринку харчових продуктів процедур для підтримання гігієни у всьому харчовому ланцюгу, які необхідні для виробництва, переробки та постачання безпечних харчових продуктів для споживання людиною в нашому випадку дитиною, правила поводження з харчовими продуктами, а також безпосередньо працівників персоналу потужностей підприємств харчової промисловості (операторів ринку), від яких вимагається дотримання принципів на яких базується програми-передумови системи НАССР , а також забезпечення знань та практичних навичок у розробленні, впровадженні систем управління безпечністю, їх ефективному функціонуванні, відповідно до Наказу №590 від 01.10.2012року Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». Особи, що відповідають за бухгалтерські операції та/або документообіг та перебувають на посаді (професії) бухгалтер є членами адміністрації підприємства та мають доступ до виробничих приміщень. Згідно з наказом МОЗ України від 23.07.2002 року № 280 працівники адміністрації мають проходити обов’язкові медичні огляди.
Дата відповіді: 21.01.2020 10:25