-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексні послуги з прання
Торги не відбулися
1 507 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 535.00 UAH
Період уточнення:
13.01.2020 14:14 - 19.01.2020 10:00
Відповідь надана
Замовнику
Номер:
50a4755a5bbb43e49a3b3f3a0d47631f
Дата опублікування:
17.01.2020 09:10
Опис:
Шановний Замовнику!
Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Скажіть будь-ласка, де в Законі зазначено, що Замовник має право встановлювати наступну вимогу?:
Довідка в довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) в обсязі не менше ніж третина (1/3) послуг на рік від обсягу даної оголошеної закупівлі.
Дана вимога є прямо дискримінаційною так як значною мірою звужує коло потенційних учасників даної закупівлі. Скажімо особа, яка уклала договір та сумлінно його виконала, але сума договору є меншою ніж третина (1/3) послуг на рік від обсягу даної оголошеної закупівлі не може брати участь у даній процедурі закупівлі, а це порушує основні принципи здійснення публічних закупівель.
П. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»
П. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Таким чином, прошу вас привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та видалити вимогу, яка стосується обсягу виконання аналогічного договору.
В протилежному випадку нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України, а в подальшому і до суду з позовом про відшкодування понесених збитків завданих неправомірними діями Замовника. Дякую!
Відповідь:
Шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Під час встановлення кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник керувався статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
"1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)".
Відповідно до п.10 розділу VІІ Санітарного регламенту (наказ МОЗ від 24.03.2016 № 234) заміна постільної білизни здійснюється при забрудненні, але не рідше одного разу на тиждень, за графіком заміни білизни. Накопичувати і зберігати брудну білизну в групових (житлових) осередках забороняється. Брудна білизна може стати причиною розповсюдження інфекційних хвороб. Невиконання обсягів прання білизни дошкільних закладів може спричинити порушення режиму роботи дошкільних закладів, закриття груп на карантин або закриття всієї установи на тривалий термін.
Невиконання обсягів прання білизни дошкільних закладів може спричинити до негативних соціальних наслідків, закриття груп та порушення режиму роботи дошкільних закладів, порушення Санітарного регламенту дошкільних навчальних закладів, санітарного середовища в закладів.
Замовником встановлено цей кваліфікаційний критерій з метою впевненості що Учасники які бажають прийняти участь у закупівлі мають досвід та змогу виконати заявлені Замовником обсяги закупівлі. Зважаючи на це не вважаємо умови тендерної документації дискримінаційними.
Дата відповіді:
21.01.2020 08:21
Відповідь надана
документи
Номер:
528bfe397f8148d2a3ac117189196bc4
Дата опублікування:
16.01.2020 08:49
Опис:
Доброго дня! Скажіть будь-ласка, яким нормативним актом передбачено обов’язковіть проведення учасником дезинфекції транспортного засобу, а також періодичність проведення такої дезинфекції? Якщо знайдете такий документ в чинному законодавстві, то вкажіть будь-ласка його назву, номер та дату видання. А так як на сьогоднішній день такого нормативного акту не існує, то логічно було б видалити із документації вимогу як таку, що не передбачена чинним законодавством. Дякую!
Відповідь:
Шановний Учасник! Наголошуємо, що кінцевим отримувачем комплексних послуг з прання є дошкільні заклади міста Мелітополь. Об’єктом комплексних послуг з прання є насамперед постільна білизна дитячих садків, яка безпосередньо має прямий контакт з дітьми – вихованцями дошкільних закладів.
Відповідно до ч. 2 ст. 3 ЗУ «Про дошкільну освіту» Держава піклується про збереження та зміцнення здоров'я, психологічний і фізичний розвиток дітей. Статтею 18 цього Закону передбачено, що основними завданнями органів управління системою дошкільної освіти є соціальний захист, охорона життя, здоров'я та захист прав учасників освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Частиною 2 статті 28 цього Закону передбачено, що дитина має гарантоване державою право на безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку, виховання і навчання.
З метою попередження та недопущення поширення інфекційних хвороб в дошкільних закладах, на виконання вимог Закону України «Про дошкільну освіту» та інших нормативно – правових актів, Замовником передбачено в тендерній документації на закупівлю послуг за ДК 021:2015 – 98310000 – 9 - Послуги з прання і сухого чищення (комплексні послуги з прання) вимогу про необхідність проведення санітарно – епідеміологічних заходів з дезінфекції приміщень пральні та транспортного засобу, який призначений для транспортування брудної білизни та білизни після прання.
Потреба дезінфекційної обробки приміщень пральні та транспорту яким здійснюється перевезення білизни, у тому числі брудної, обумовлена також тим, що в дошкільних закладах можуть виникати спалахи інфекцій, відбуватися закриття груп дошкільних закладів на карантин. Крім того, надавачем послуг може здійснюватися прання білизни з інших місць, у тому числі закладів охорони здоров’я (крім інфекційних).
Керуючись ст. 8 Цивільного кодексу України Замовником в тендерній документації передбачено вимогу про дезінфекціну обробку транспортного засобу за аналогією Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014 № 293.
Так Інструкцією передбачено:
«Транспортні засоби після вивантаження брудної білизни підлягають дезінфекції із застосуванням відповідних дозволених до використання дезінфікуючих засобів. (п. 15 розділу V);
Автотранспорт, транспортні візки та інше обладнання, яке призначене для транспортування чистої білизни у підрозділи, підлягає попередній дезінфекційній обробці.(п. 4 розділу IX)».
Дата відповіді:
21.01.2020 08:20