-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, принтер, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 059 днів назад
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період уточнення:
10.01.2020 22:53 - 15.01.2020 23:00
Відповідь надана
Вимоги до програмного забезпечення.
Номер:
8efa28554be7484fb253ee68a5561d3d
Дата опублікування:
14.01.2020 20:52
Опис:
Шановний Замовник, вимогами Тендерної документації Замовника не визначено жодних вимог до ліцензійного програмного забезпечення (Windows, Office і т. п. ). Що суперечить розпорядженню Кабінету Міністрів України від 15.05.2002 № 247-р „Про затвердження Концепції легалізації програмного забезпечення та боротьби з нелегальним його використанням". Прохання прописати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Повідомляємо, що планується встановлення програмного забезпечення, яке розповсюджується вільно, а саме: деякі версії Linux, UNIX Free BSD, Open Office та ін. Та вносимо зміни до Додатку №4 Предмет закупівлі.
Дата відповіді:
15.01.2020 14:54
Відповідь надана
Бюджет
Номер:
862cf3acc60b456589ced7162e4b2279
Дата опублікування:
14.01.2020 14:40
Опис:
Шановний Замовнику! Враховуючи минулу закупівлю, за ідентичним предметом закупівлі та кількістю товару, яку було відмінено бюджет становив 330 000,00 грн. без ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-23-001147-a, бюджет даної закупівлі становить 330 000,00 грн. з ПДВ, вкажіть, будь ласка, точну суму бюджету.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Торги минулої закупівлі біли відмінені згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Бюджет даної закупівлі UA-2019-12-23-001147-a становить 330 000,00 грн. з ПДВ.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:17
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
84f3f90cd32b485ca41cb1e2b0147ef4
Дата опублікування:
14.01.2020 10:32
Опис:
В п. 2.2.1. проекту договору зазначено, що 2.2.1. ...... На період гарантійного терміну постачальник повинен забезпечити наступне обслуговування:
· забезпечити наявність «гарячої лінії» технічної підтримки кінцевих одержувачів устаткування. Роз’ясніть будь ласка хто саме є кінцевими одержувачами? А також, яким чином Постачальник має забезпечувати їх технічною підтримкою (оскільки договір має підписуватись безпосередньо з Замовником, а переліку таких кінцевих одержувачів проектом договору - не передбачено!).
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:16
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
7278925dbfbe40de9cb9e0d4f161888d
Дата опублікування:
14.01.2020 10:27
Опис:
В проекті договору використовується назва "товар", проте в Розділі ІІ. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ - з’являється "устаткування". Прохання вказати по тексту всього проекту договору тільки одну назву.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:15
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
22e1a8b87d6d4a7da1e7ce0d1dca97c1
Дата опублікування:
13.01.2020 17:45
Опис:
Шановний Замовнику! В п. 3.1. проекту договору зазначено: "При розрахунку ціни, за яку Постачальник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, на умовах поставки товару за місцем призначення, та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Виконавця процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими страховими платежами, та іншими платежами відповідно до законодавства України." Прохання надати роз’ясненя щодо обов’язкових страхових платежів. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Договір страхування майна надавати не потрібно.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:14
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
8e339b06156e4e52b3a09a5a179484bf
Дата опублікування:
13.01.2020 17:40
Опис:
Шановний Замовнику! В тексті проекту договору Сторона зазначається по-різному: Виконавець / Постачальник. Прохання привести Сторони зазначені в проекті договору до одного знаменника.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:14
Відповідь надана
Умови в ТД
Номер:
ad09a30bfed540ff833ec1cb4edf52b2
Дата опублікування:
13.01.2020 10:58
Опис:
Шановний замовник! В технічному завданні вказано, що вам необхідно "доставку, розвантаження, установку, налагодження, введення в експлуатацію" Просимо надати пояснення. На який поверх необхідно розвантаження? Чи оснащені робочі місця розетками? Або вам необхідна лище доставка?
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:13
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
1a85f9ce3bed4d239eb1ea49562d305a
Дата опублікування:
11.01.2020 08:53
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
1-Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 4 до ТД) містить детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Тому в позиціях специфікації щодо зазначеного предмету закупівлі, в яких, є посилання на конкретну торговельну марку товару, зазначений вираз «або еквівалент». При цьому оцінка товарів буде здійснюватись у відповідності до зазначених характеристик в технічній специфікації.
2-Вимога вказана в проекті договору, та буде внесена в додаток тендерної пропозиції тендерної документації.
3-Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ). А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати всю суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників–є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування. Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.
Дата відповіді:
13.01.2020 17:15