• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки АМ (13-25); Вугілля кам’яне марки ДГ (25-100))

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товарів: за адресами установ та закладів освіти, що знаходяться у підпорядкуванні Відділу освіти, культури, молоді та спорту Маловисківської районної державної адміністрації . Більш детальніша інформація зазначена в Додатку 3 до тендерної документації.

Торги не відбулися

3 330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 300.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2020 16:55 - 16.02.2020 00:00
Відповідь надана

Незакона вимога

Номер: a11bd9a379c5463e9e420dd04391d227
Дата опублікування: 05.02.2020 16:26
Опис: Шановний Замовнику! Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 22 червня 2018 року внесено зміни до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України. Зокрема, запроваджується два види довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України – так звану «СКОРОЧЕНА» та «ПОВНУ» довідки. «СКОРОЧЕНА» довідка включатиме відомості про відсутність/наявність судимості. «ПОВНА» довідка - відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Такі зміни пов’язані з необхідністю диференціації інформації про особу, яка зберігається в персонально-довідковому обліку ЄІС МВС. Як правило, особа запитує довідку у випадках, визначених законодавством, зокрема, з метою працевлаштування, усиновлення, оформлення візи для виїзду за кордон, дозволу на зброю, участі в публічних закупівлях тощо. Водночас для кожної мети законодавство передбачає різний обсяг інформації стосовно особи. В одних випадках особа має лише довести, що вона не має судимості, в інших – має бути підтверджено, що особа не лише не має судимості, але й ніколи не була засуджена, навіть якщо судимість відповідно до Кримінального кодексу України була погашена чи знята. Іноді законодавство передбачає перевірку за персонально-довідковим обліком у разі притягнення особи до кримінальної відповідальності. При цьому необхідно звернути увагу, на те що в разі, якщо особа на час перевірки за персонально-довідковим обліком ЄІС МВС буде перебувати в розшуку, про це буде заначено у довідці незалежно від її виду. Згідно частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон) переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Пункт 6 частини 1 статті 17 зазначає: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Тобто, згідно з Законом від учасника переможця вимагається надати «СКОРОЧЕНУ» довідку про відсутність/наявність судимості. Замовником 04.02.2020 року були внесені зміни до Тендерної документації. Згідно відповідних змін Замовник вимагає від Учасника переможця надати: Електронну довідку або оригінал, або нотаріально завірена копія документа виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що служ¬бову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представля¬ти його інтереси під час проведення про¬цедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Тобто, надати довідку «ПОВНУ» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Надання всього можливого обсягу інформації про особу в певних випадках може бути невиправданим та не відповідати встановленій меті обробки персональних даних, що, у свою чергу, становить загрозу порушенню конституційного права особи на захист приватного життя, визначеного статтею 32 Конституції України, а також принципів обробки персональних даних, визначених Законом України «Про захист персональних даних», а також суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого вимагається лише надання інформації про відсутність/наявність судимості. Просимо видалити з Тендерної документації незакону, дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 22 червня 2018 року № 524 внесено зміни до Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256. Зазначений наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018. Зокрема, запроваджується два види довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України – так звану «скорочену» та «повну» довідки. «Скорочена» довідка включатиме відомості про відсутність/наявність судимості, «повна» довідка - відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Формулювання вимог тендерної документації щодо надання переможцем документального підтвердження відсутності підстав для відхилення, визначеної пунктами 5,6 частини першої статі 17 Закону встановлено у відповідності до формулювання, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником вимагається від переможця торгів надання «повної» довідки, яка також включає в себе інформацію про засудженість особи за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (вимоги пунктів 5,6 частини першої статі 17 Закону). Слід зазначити, встановлення формулювання вимог чітко згідно формулювання за пунктами 5,6 частини першої статі 17 Закону (…. була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку) на практиці фактично унеможливлює надання зазначеної довідки, оскільки формулювання за змістом довідки за затвердженою формою буде відрізнятися від вимог Замовника у тендерній документації в цій частині та на виконання вимог статті 30 Закону Замовник буде зобов’язаний відхилити пропозицію переможця торгів, оскільки переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Таким чином, існує два види довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України — так звану «скорочену» та «повну» довідки. «Скорочена» довідка включатиме відомості про відсутність/наявність судимості, «повна» довідка — відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.* *для кожної мети законодавство передбачає різний обсяг інформації стосовно особи. В одних випадках особа має лише довести, що вона не має судимості, в інших — має бути підтверджено, що особа не лише не має судимості, але й ніколи не була засуджена, навіть якщо судимість відповідно до Кримінального кодексу України була погашена чи знята. Іноді законодавство передбачає перевірку за персонально-довідковим обліком у разі притягнення особи до кримінальної відповідальності. Враховуючи вищезазначений факт, Замовником було прийнято рішення про внесення відповідних змін до Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, вимога вищезазначеного змісту жодним чином не порушує права учасника та не обмежує конкуренцію потенційних учасників аукціону. Зазначена довідка видається фізичним особам без будь-яких обмежень уповноваженим на такі дії ограном.
Дата відповіді: 10.02.2020 10:17
Відповідь надана

Незаконі вимоги

Номер: 9ea74be4febc454ba203529fb40205bb
Дата опублікування: 16.01.2020 19:29
Опис: Шановний Замовнику ви встановлюєте в своїй Документації дискримінаційні вимоги та порушуєте частину 4, пункт 4 частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" тим самим значно зменшуєте коло учасників торгів. Просимо видалити з Тендерної документації дискримінаційні вимоги: 1. ТД Додаток 3. Щодо надання сертифікату походження на марку вугілля АМ. 2. ТД Додаток 2. Щодо надання переможцем довідки про не притягнення до кримінальної відповідальності. Вимагаємо виключии незаконні вимоги з ТД. У іншому випадку, и будемо вимушені звернутись до органу оскарження за захистом своїх прав та до контролюючих органів за встановленням порушень вимог чинного законодавства та приятгнення відповідальних осіб Замовника до відповідальності.
Відповідь: Відповідно до положень пункту 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. В свою чергу, вимогами частини третьої цієї статті Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначену норму Закону, вимога Замовника щодо надання переможцем торгів електронної довідки або оригіналу, або нотаріально завіреної копії документа (-ів) виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця*, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває встановлено у відповідності та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» як спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3 частини першої статті 17 Закону. Сертифікат походження видається на все вугілля, що перетинає кордон при його ввезені на митну територію України. Жоден з учасників необмежений в можливості ввозити вугілля в Україну. Також ви самі стверджуєте, що вугілля марки АМ не добувається на підконтрольній території України, отже все воно є імпортним. Для перетину кордону товар супроводжується документами визначеними Законом України та постановами КМУ, а саме Сертифікат походження та посвідчення якості. З огляду на це, вважаємо вимогу не дискримінаційною, а закономірною.
Дата відповіді: 20.01.2020 15:47
Відповідь надана

Незакона вимога

Номер: 5e66504f5ce240e08de7003677c580c6
Дата опублікування: 16.01.2020 19:16
Опис: Згідно Додатку 3 ТД ви вимагаєте надати скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником марку вугілля АМ. Дана вимога є дискримінаційною. Наше підприємство є новоствореним і ми ще не отримували вугілля АМ, а сертифікат походження видається лише на отримане вугілля, однак ми маємо підписані договори з постачальниками на поставку даної марки вугілля. Дана вимога порушує принципи закупівлі. Вимагаємо вказати нормативне обґрунтування встановлення даної вимоги з посиланням на чинні нормативно-правові акти та іх частину, розділ. Та вказати на якій підставі Учасники зобов’язані надавати вам такий документ.
Відповідь: Сертифікат походження видається на все вугілля, що перетинає кордон при його ввезені на митну територію України. Жоден з учасників необмежений в можливості ввозити вугілля в Україну. Також ви самі стверджуєте, що вугілля марки АМ не добувається на підконтрольній території України, отже все воно є імпортним. Для перетину кордону товар супроводжується документами визначеними Законом України та постановами КМУ, а саме Сертифікат походження та посвідчення якості. З огляду на це, вважаємо вимогу не дискримінаційною, а закономірною.
Дата відповіді: 20.01.2020 15:47
Відповідь надана

Питання щодо надання документів згідно ст. 17 Закону

Номер: 41cc84b1430f4f8e8f629fa2c59c0700
Дата опублікування: 15.01.2020 21:08
Опис: Згідно Додатку 2 до документації ви як Замовник вимагаєте надати: 1.4. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої ст. 17 Закону, зокрема наступний перелік документів: Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що служ¬бову (посадову) особу переможця*, яку уповноважено переможцем представля¬ти його інтереси під час проведення про¬цедури закупівлі, до кримінальної відпо¬відальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. До¬кумент повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору *надається на: - особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції; - особу уповноважену на підписання договору про закупівлі. Згідно частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон) переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Пункт 6 частини 1 статті 17 зазначає: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Вимагання від учасника переможця довідки про те, що службова (посадова) особа переможця не притягнена до кримінальної відповідальності, вимагати що вона не була засуджена лише за кримінальними справами є не законною, та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству України. Згідно Статті 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Встановленням даної вимоги в документації Замовник порушує статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцію України. Просимо видалити не закону вимогу та привести Документацію до діючого законодавства.
Відповідь: Відповідно до положень пункту 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення. В свою чергу, вимогами частини третьої цієї статті Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначену норму Закону, вимога Замовника щодо надання переможцем торгів електронної довідки або оригіналу, або нотаріально завіреної копії документа (-ів) виданого уповноваженим державним органом з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця*, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває встановлено у відповідності та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» як спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 3 частини першої статті 17 Закону.
Дата відповіді: 20.01.2020 15:46
Відповідь надана

Питання, щодо сертифікату походження

Номер: 88df5a80236c4219b1b185eaf22803d4
Дата опублікування: 15.01.2020 20:23
Опис: Згідно Додатку 3 до документації ви як Замовник вимагаєте надати: для вугілля марки АМ: скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником не раніше 2019 р., із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля; (дана вимога обумовлена ситуацією що сталася на ринку, та вимогами до ввезеного на територію України товару (вугілля), а також з метою недопущення закупівлі нелегально видобутого (на непідконтрольній владі території) вугілля). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки сертифікат походження видається тільки виробнику вугілля після постачання вугілля покупцю. Тобто, для того щоб прийняти участь в торгах нашому підприємству та усім іншим учасникам даної процедури закупівлі необхідно придбати вугілля марки АМ безпосередньо у виробника вугілля. Також слід зазначити, що вугілля антрацит марки АМ не добувається на підконтрольній території України, а завозиться з інших країн. Тобто за для участі в торгах учасникам необхідно придбати вугілля закордоном безпосередньо у виробника, а це в свою чергу є дискримінаційною вимогою, яка значно зменшує коло учасників. Сертифікат походження видається виробнику в тій країні де вугілля видобуте, а отже це буде документ виданий згідно законодавства іншої країни. Також, даний документ Замовнику буде важко перевірити на його справжність оскільки він виданий в іншій країні. Згідно діючого законодавства України уповноваженим органом, який має право визначати походження товару є Торгово-промислова палата. Торгова промислова палата надає висновки про походження товару. Згідно даного документу Замовник може встановити походження вугілля, де саме воно було видобуто. Просимо видалити з Документації дискримінаційну вимогу, щодо надання сертифікату походження на вугілля марки АМ.
Відповідь: Сертифікат походження видається на все вугілля, що перетинає кордон при його ввезені на митну територію України. Жоден з учасників необмежений в можливості ввозити вугілля в Україну. Також ви самі стверджуєте, що вугілля марки АМ не добувається на підконтрольній території України, отже все воно є імпортним. Для перетину кордону товар супроводжується документами визначеними Законом України та постановами КМУ, а саме Сертифікат походження та посвідчення якості. З огляду на це, вважаємо вимогу не дискримінаційною, а закономірною.
Дата відповіді: 20.01.2020 15:46