-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності
закупівля здійснюється з метою задоволення потреби на 2020 рі
Торги не відбулися
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Період уточнення:
10.01.2020 16:39 - 16.01.2020 18:00
Відповідь надана
п.е, ст.32.ЗУ "Про відходи"
Номер:
bb19ac381fc1497590c007431abfe057
Дата опублікування:
14.01.2020 14:51
Опис:
Просимао надати відповідь на наступні питання два питання:
1) Чому Завомник порушує п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи", не прописавши в Тендерній документації наявність ліцензії на операції окремо видалення або утилізації, не дотримуючись п.е, ст. 32, ЗУ "Про відходи", коли операція "знешкодження" - не є операцією "видалення" або "утилізації" (згудно ст.1, ЗУ "Про відходи"). ?
2) Де сказано в 325 Наказі МОЗ, що Замвоник має право вимагати притримуватись даного наказу субєктів господарювання, що не мають ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики? Все що, сказано в 325 Наказі стосується виключно Замовника, а не потенційних учасників. Згідно наказу 325 наказу МОЗ саме Замовник має знешкоджувати небезпечні відходи перед тим, як передавати ці відходи, але надалі передавати знешкодженні відходи - він має саме Субєктам які мають право уитилізувати або видаляти небезпечні медичні відходи (п.е, ст.32, зу "Про відходи")
Відповідь:
Тендерний комітет Перинатального центру м. Києва розглянув порушене питання та повідомляє про наступне.
Виходячи з норм статті 1 Закону України «Про відходи» (далі – Закон) поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення.
При цьому, норми зазначеного вище Закону передбачають різні види та способи поводження з відходами, в тому числі, зокрема:
збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення;
зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення);
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення.
Предметом закупівлі є Послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності.
Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В. Пунктами 17, 18, 20 Розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу МОЗ №325, якого повинен дотримуватись замовник закупівлі, визначено наступне:
17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
У зв’язку з цим, а також з метою дотримання основних принципів закріплених згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме з метою розширення кола потенційно можливих учасників та уникнення будь-яких дискримінаційних вимог до учасників під час підготовки тендерної документації нами як Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності ліцензії, виданої Уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення), оскільки всі Учасники, що мають такі ліцензії мають право надати послуги, що є предметом закупівлі (за умови наявності ще ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів). Дана вимога не порушує Закону України «Про відходи», підтвердженням чого є Ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами), розміщений на офіційному сайті Уповноваженого органу, Міністерства енергетики та захисту довкілля України (реорганізоване Міністерство екології та природніх ресурсів України), де Ви маєте можливість переглянути інформацію про значну кількість суб’єктів господарювання, які мають відповідні дозвільні документи, а тому жодних порушень під час підготовки тендерної документації нами допущено не було.
Дата відповіді:
16.01.2020 11:42