-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці - Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 519+400 - км 521+757, Чернівецька область, (код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Торги відмінено
73 641 152.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 368 205.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 368 205.76 UAH
Період уточнення:
10.01.2020 11:34 - 07.02.2020 13:00
Відповідь надана
Відповідність технічним характеристикам
Номер:
08866f0351654f19bca251b5c7d2ef6b
Дата опублікування:
06.02.2020 12:25
Опис:
Тендерною документацією передбачено надання до ціни пропозиції підтверджуючих документів та розрахунків за статтями витрат договірної ціни (в тому числі: локальні кошториси та відомість ресурсів до них, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, прибутку, ризику, перевезення працівників, відрядження або кошти на доплати працівникам в зв’язку з втратами часу на проїзд, розрахунки вартості машино-години власної техніки, вартість орендованої техніки, транспортні схеми доставки матеріалів на об’єкт, розрахунок інфляційних процесів, документи які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів, аналіз поточних цін матеріальних ресурсів на ринку матеріалів у регіоні, про що складається відповідний протокол).
Просимо зазначити ця умова стосується всіх учасників закупівлі або тільки учасника-переможця?
Відповідь:
Доброго дня, тільки для переможця.
Дата відповіді:
06.02.2020 12:27
Відповідь надана
АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
Номер:
95b1bcef5b88432c90458769f5ae30b7
Дата опублікування:
06.02.2020 11:08
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 23878,00 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 23297,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево –мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 23200,00 м2.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору».
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (котрі відповідають вимогам ТД), проте не мають договорів які виконанні на 85 %, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Вважаємо, якщо учасник має аналогічні договори, які виповнені чи то на 50 % чи на 40 %, але з об’ємами які відповідають тендерним умовам, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 23878,00 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 23297,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево –мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 23200,00 м2.
то такий учасник зможе виконати обсяги, що передбачені ТД, а вимога щодо 85 % виконання договору штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги, а саме " Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору».
Відповідь:
Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.02.2020 15:46
Відповідь надана
вимоги щодо підтвердження кваліфікації працівників
Номер:
a6c619c6ae5d47cfb8633cda52f596a5
Дата опублікування:
30.01.2020 15:56
Опис:
Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації в редакції від встановлено вимогу, що : "Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників ( інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін..),перерахованих у довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальнісю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, а саме: спеціальність «автомобільні дороги». Однак дана вимога є не зрозуміла оскільки працівники можуть мати і можуть мати і мають вищу технічну за різними напрямками а не тільки по спеціальності "автомобільні дороги". Зокрема інженери-геодезисти мають спеціальність "геодезія" і не можуть мати спеціальність "автомобільні дороги", аналогічно інженери-механіки мають спеціальність "механік" або "автомобілі та автомобільне господарство", інженери електрики навчаються і отримують спеціальність за спеціальністю "електрик". Тому кожен з інженерно-технічних спеціалістів має спеціальність яка відповідає саме його фаху і не можуть і не повинні усі вони мати спеціальність "будівельник", "інженер-будівельник" чи "автомобільні дороги". У звязку з цим просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної докумнетації в цій частині
Відповідь:
Доброго дня. Замовник розгляне ваші зауваження та прийме рішення щодо внесення змін.
Дата відповіді:
31.01.2020 08:32
Відповідь надана
Щодо умов ТД
Номер:
7f1e7416b7ef415894295c705516fccc
Дата опублікування:
30.01.2020 12:06
Опис:
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи ДІЮЧИЙ(І) НА ДАНИЙ ЧАС, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно.
В той самий час підтвердженням виконання робіт є копії актів прийняття робіт відповідно СОУ 42.1-37641918-128 (додаток Б).
Просимо внести зміни до ТД в частині надання копії актів прийняття робіт відповідно СОУ 42.1-37641918-128 (додаток Б).
Відповідь:
Доброго дня. Замовник розгляне ваші зауваження та прийме рішення щодо внесення змін.
Дата відповіді:
31.01.2020 08:32
Відповідь надана
Щодо надання відгуку "виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі"
Номер:
121c4e35ab8148c889f75d15c466b8d9
Дата опублікування:
30.01.2020 11:01
Опис:
За умовами ТД, учасник повинен надати:
«копією(ями) позитивного(их) листів-відгуків від кожного Замовника(ів) (за наданим(-и)аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено:
Дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.»
Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 10.01.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 10.01.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації.
Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019
Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня. Замовник розгляне ваші зауваження та прийме рішення щодо внесення змін.
Дата відповіді:
31.01.2020 08:32
Відповідь надана
Досвід
Номер:
d2e52e42a63944919807eaa754b45353
Дата опублікування:
17.01.2020 21:43
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації: «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2017 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,1 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,0 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – не менше 31269,3 м2.
- влаштування однобічного бар’єрного огородження – не менше 1207 п.м.».
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (котрі відповідають вимогам ТД), проте не мають достатніх обсягів тільки з вищенаведених робіт, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Вважаємо, якщо учасник має досвід з влаштування однобічного бар’єрного огородження 100 чи 200 п.м то такий учасник зможе виконати обсяги, що передбачені ТД. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо обсягів за наступними видами робіт: «влаштування однобічного бар’єрного огородження – не менше 1207 п.м».
Відповідь:
Доброго дня, Замовник торгів розгляне Ваше звернення та внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.01.2020 09:14