• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації з реконструкції шляхопроводу через залізницю на км 4+014 автомобільної дороги загального користування державного значення М-10 Львів – Краковець (на м. Краків) (Західний обхід м. Львова), Львівської області

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період уточнення: 09.01.2020 17:59 - 18.01.2020 09:30
Відповідь надана

Для визначення вартості проектно-вишукувальних робіт

Номер: 3577c6b437be4706aacbb330ca4c7e26
Дата опублікування: 15.01.2020 16:59
Опис: п.12 Завдання №13-6/19 на розроблення проектної документації (Додаток №3 до Тендерної документації) визначено: Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об'єкту - Згідно з вимогами нормативних документів. Відповідно до містобудівних умов і обмежень на забудову земельної ділянки. Проектні рішення передбачити відповідно до технічних умов Укрзалізниці та власників інженерних комунікацій." Для вірного визначення об'ємів проектно-вишукувальних робіт і їх вартості просимо додати до Тендерної документації містобудівні умови і обмеження на забудову земельної ділянки, технічні умови Укрзалізниці та власників інженерних комунікацій.
Відповідь: Основні параметри і показники для визначення об'ємів проектно-вишукувальних робіт і їх вартості містяться у пункті 16 Завдання №13-6/19
Дата відповіді: 20.01.2020 18:53
Відповідь надана

Вимоги до проведення інженерних вишукувань

Номер: 10c02161d4cf4357a1d582fa1b07d61e
Дата опублікування: 15.01.2020 16:43
Опис: В п.10 Завдання №13-6/19 на розроблення проектної документації (Додаток №3 до Тендерної документації) визначено: "Техніко-економічні, інженерно-геологічні, топографо-геодезичні та археологічні вишукування виконати в необхідному обсязі." п.4 Додатку №8 до Тендерної документації встановлено: "Учасник повинен виконати інженерні вишукування. Учасник повинен взяти на себе відповідальність за точність і правильність усіх даних по інженерних вишукуваннях, виконаних ним в результаті досліджень, що необхідні для проектування з урахуванням вимог ДБН A.2.1-1-2008 "Інженерні вишукування для будівництва", але виконавши вишукування і дослідження в розмірі, необхідному для детального проектування. Ці вишукування і дослідження повинні включати, але не обмежуватися наступними даними: - топографічна зйомка ; - візуальний огляд стану існуючої системи водовідведення; - обстеження всіх існуючих наземних і підземних комунікацій; отримання технічних умов від їх власників з метою підтвердження наявності розташування комунікацій, а також з метою визначення обсягів робіт по них; - шурфування і відбір кернів в місцях виконання робіт, їх лабораторне дослідження з метою визначення товщини типів існуючої конструкції дорожнього покриття та їх фізико-механічних властивостей, якщо це необхідно; - буріння свердловин, в місцях де передбачається влаштування фундаментів споруд мостів, труб чи підпірних стін, відбір геологічних зразків, їх лабораторні випробування з метою визначення геотехнічних властивостей конструкцій фундаментів для споруд; - інженерно - геодезичні вишукування; - інженерно-геологічні вишукування; - інженерно-гідрометричні дослідження; - техніко-економічні вишукування; - екологічні вишукування; - археологічні вишукування (розвідки); - обстеження вихідних будівельних матеріалів." Чим викликана необхідність виконання інженерно-гідрометричних досліджень, археологічних вишукувань (розвідки), техніко-економічних вишукувань та обстеження вихідних будівельних матеріалів, враховуючи те, що шляхопровід існуючий та перетинає залізничні колії?
Відповідь: В частині необхідності виконання інженерно-гідрометричних досліджень в тендерну документацію будуть внесені зміни; Необхідність виконання археологічних вишукувань (розвідки) пов’язана з розширенням існуючого земляного полотна та перебудовою існуючих штучних споруд. Необхідність виконання техніко-економічних вишукувань необхідна для обґрунтування проектних рішень. Необхідність обстеження вихідних будівельних матеріалів викликана тим що предметом закупівлі є розроблення проектної документації з реконструкції
Дата відповіді: 20.01.2020 18:54
Відповідь надана

про аналогічний досвід

Номер: 2f01e1eae0fd42b8b594f15e3c4977fd
Дата опублікування: 15.01.2020 15:49
Опис: Додаток 1 до Тендерної документації має вимогу: "*Аналогічними договорами є договори з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію об'єктів транспортної інфраструктури (автомобільних доріг) класу наслідків СС3. Учасники обов’язково включають в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг/виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом 2015-2019 років. Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, організації та безпеки дорожнього руху, ОВНС, які прийняті і відповідно підписані контрагентом (замовником) та які пройшли державну експертизу. " Чи буде визнаний аналогічним договір на розроблення проектної документації на реконструкцію мосту на автомобільній дорозі?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, аналогічними договорами є договори з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на будівництво та/або реконструкцію об'єктів транспортної інфраструктури (автомобільних доріг) класу наслідків СС3. Учасники обов’язково включають в Довідку інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори), надання послуг/виконання робіт по якому (яких) здійснювалось протягом 2015-2019 років. Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, організації та безпеки дорожнього руху, ОВНС, які прийняті і відповідно підписані контрагентом (замовником) та які пройшли державну експертизу. Отже, якщо у учасника наявний договір 2015-2019 років на розроблення проектної документації (з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, організації та безпеки дорожнього руху, ОВНС, які прийняті і відповідно підписані контрагентом (замовником) та які пройшли державну експертизу) по реконструкції моста на автомобільній дорозі класу наслідків СС3, такий договір буде вважатися аналогічним
Дата відповіді: 20.01.2020 18:55
Відповідь надана

Щодо умов проекту договору

Номер: eadc530dadef4b839016091e73efe118
Дата опублікування: 15.01.2020 15:03
Опис: п.2.11. Проекту договору містить умову: "Розрахунки за отримання технічних умов на перевлаштування інженерних мереж і комунікацій, попередніх висновків, а також за отримання експертних висновків при погодженні проектної документації з органами національної поліції здійснює Виконавець з включенням надалі цих витрат до зведеного кошторису вартості об’єкту." При цьому відповідно п.2.4. ціна договору не може бути збільшеною. Як Виконавцю, відповідно до умов Договору, включати додаткові витрати, вказані в п.2.11. проекту договору до Зведеного виконавчого кошторису, якщо збільшувати ціну Договору за іншими умовами договору не можливо?
Відповідь: Розрахунки за отримання технічних умов на перевлаштування інженерних мереж і комунікацій, попередніх висновків, а також за отримання експертних висновків при погодженні проектної документації з органами національної поліції не є додатковими витратами, та повинні бути включені до зведеного кошторису вартості проекту
Дата відповіді: 20.01.2020 18:55