-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного)
09110000-3 - Тверде паливо (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) ПКО (20-200) або еквівалент)
Торги не відбулися
904 264.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 521.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 521.32 UAH
Період уточнення:
09.01.2020 14:47 - 14.01.2020 16:00
Відповідь надана
вимоги документації
Номер:
2b77e45be4e24873853a05737abf6212
Дата опублікування:
13.01.2020 15:43
Опис:
Відповідаючи на запитання, ви взагалі розумієте, що ви пишете???
Що значить "національні стандарти застосовуються на добровільній основі"??? Ким, Бюджетом???
Це пише Замовник, який використовує державні кошти.
Ви подивіться, що у вас в документації робиться.
Вам не стидно надавати такі зухвалі відповіді?
Відповідь:
При визначені предмету закупівлі тендерний комітет діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів. Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Дата відповіді:
14.01.2020 12:51
Відповідь надана
Чому у вас так часто змінюється предмет закупівлі?
Номер:
a9a94efba8fc44218afc1b038068a68f
Дата опублікування:
13.01.2020 15:24
Опис:
Промоніторивши ваші закупівлі вугілля в минулі роки,постає питання, чому у вас так часто змінюється предмет закупівлі?
Відповідь:
У зв'язку оновлення матеріально технічної бази (заміни котлів), потребуються дані марки вугілля, та які є більш економічно вигідними.
Дата відповіді:
14.01.2020 13:38
Відповідь надана
ціна товару
Номер:
802efe1a70514c70ba49e652b372e15a
Дата опублікування:
11.01.2020 14:32
Опис:
Зольність на суміш, про яку ви мрієте, ви встановили до 24%, а на ДГ 13-100 у вас була зольність до 14%.
По алгоритму, здається має бути, що вугілля із майже у два рази вищою зольністю, повинно коштувати в рази дешевше.
Але мабуть це не вигідно?
Відповідь:
Шановний учасник. У наведеному Вами алгоритмі не врахована теплота згоряння палива, саме даний показник відіграє провідну роль при опаленні. Дана суміш вугілля при даних показниках забезпечує якісне теплопостачання не гірше ніж ДГ 13-100 та згідно моніторингу цін на ринку вугілля коштує дешевше.
Дата відповіді:
13.01.2020 10:25
Відповідь надана
Стосовно суміші
Номер:
e98e8c29d3674cfa9054beaf75bac6d1
Дата опублікування:
11.01.2020 14:18
Опис:
Чому ви змінили марку ДГ 13-100 на суміш ДГ/Г(Г2) ПКО 20-200? В чому причина?
Відповідь:
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі даної суміші проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ту марку вугілля, яка забезпечать якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дата відповіді:
13.01.2020 10:24
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
0d141a1d1db84a92b0d80eca7fdbca4d
Дата опублікування:
11.01.2020 10:25
Опис:
Шановні представники Замовника повідомте будь-ласка нам, для чого ви встановлюєте у документації наступні вимоги?:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов згідно яких виготовляється суміш вугілля кам’яного, завірена постачальником (офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем, посередником (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- документи, що засвідчують наявність у безпосереднього виробника, на якого виданbq сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виробничих потужностей, обладнання для виробництва суміші вугілля кам’яного та копію висновку експертизи щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Дані вимоги визнаються неправомірними та незаконними Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Чому ви ігноруєте ЗАКОН?
Відповідь:
Шановний учасник. Дані вимоги визнані такими що відповідають законодавству Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Тому Ваша інформація не відповідає дійсності.
Дата відповіді:
13.01.2020 10:23
Відповідь надана
Стосовно марки
Номер:
5b6234863e134b14848e31730a03329b
Дата опублікування:
11.01.2020 08:50
Опис:
Поясніть будь-ласка усім учасникам ринку, тай Замовникам, що спонукало Вас до різкоЇ зміни марки вугілля?
Встановленої суміші вугілля, немаї в жодному ДСТУ.
Як ви визначили характеристики даної суміші?
Відповідь:
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), дотримуючись основних принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, зокрема принципу максимальної економії та ефективності. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 р. № 454 (із змінами) передбачено – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) чітко передбачено право Замовника на визначення предмету закупівлі, виходячи з потреб, та встановлено єдине обмеження щодо визначення предмету закупівлі відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку та торгівлі від 17.03.2016 №454. Вказаний порядок був повністю врахований та застосований Замовником при визначені предмету закупівлі, в зв’язку з чим, жодних порушень чинного законодавства з боку Замовника не відбулося.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі тендерний комітет діяв чітко відповідно до вимог Закону та підзаконних нормативних актів.
Згідно зі Статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Питання обов’язковості стандартів у площині господарської діяльності суб'єктів господарювання, то відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:
- суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;
- учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
- виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Дата відповіді:
13.01.2020 10:22