-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Охорона будівлі Самарської районної у місті Дніпрі ради
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2020 14:02 - 15.01.2020 15:00
Відповідь надана
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі
Номер:
2925d8d6175c453bb2a4f7e4eaa05bb2
Дата опублікування:
15.01.2020 11:17
Опис:
Добрий день! Шановний замовник просимо надати відповідь стосовно наступного.
1. Відповідно до Додатку 2 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ, зазначено про : «Наявність у співробітників відповідної кваліфікації, підтвердженої свідоцтвом охоронника зразка, встановленого чинним законодавством, .........»
Прошу повідомити, який рівень кваліфікації охоронника (розряд) необхідний для надання послуг?
2. Згідно додатку 2 визначено: «Забезпечення прийняття об’єкту під охорону в будь-який час на певний термін. Наявність можливості виїзду групи швидкого реагування у межах м. Дніпра».
Проте, згідно пп. 1.5. п. 1. Таблиці 1 Додатку 4 визначено: « Наявність можливості у разі необхідності оперативного прибуття групи швидкого реагування поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.» Скан-копія оригіналу листа із Управління поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області на укладання з Учасником договору на прибуття «групи швидкого реагування поліції охорони» за системою тривожно сигналізації.
Чи не є ці вимоги такими, що протирічать одна одній?
Адже з додатку 2 передбачає наявність в штаті охоронників, що входять до груп швидкого реагування в межах м. Дніпро, є достатнім для виконання послуг з охорони по закупівлі. Надання в тендерній документації відповідних довідок про їх наявність власних груп швидкого реагування відповідає умовам закупівлі.
Крім цього, просимо повідомити, яким законодавчим актом (з посиланням на відповідну норму закону) визначена вимога щодо забезпечення, зокрема, прибуття «групи швидкого реагування поліції охорони» Управління поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.
Таким чином, в цих умовах убачається дискримінація до інших учасників, які мають у своєму штаті групи швидкого реагування, для адекватного реагування.
Відповідь:
Кваліфікація співробітника охорони визначається ступенем складності об’єкта охорони. У випадку районної у місті ради - органу місцевого самоврядування – 1 розряд.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Дата відповіді:
17.01.2020 16:42
Відповідь надана
Відповідність хар-и Послуг встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства
Номер:
6162e8de76004fafa7f39d798bc00fd9
Дата опублікування:
13.01.2020 18:00
Опис:
Доброго дня! Розясніть, будь ласка, які саме Сертифікати/ паспорти якості/ чи ДСТУ потрібно надати для підтвердження кваліфікації у відповідності до нижченаведеного (особливо щодо 2-го речення п. 1).
1. "Технічні, якісні характеристики Послуги за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, стандартам якості, технічним умовам), і мають підтверджуватись паспортом якості або сертифікатом відповідності. Учасник у технічній частині пропозиції конкурсних торгів має надати на кожний вид послуги копію сертифікату відповідності, дійсного на момент розкриття.
2. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства, відповідати основним вимогам державної політики України".
Прошу надати конкретну відповідь! З повагою!
Відповідь:
Доброго дня!
Формулювання, зазначене наприкінці Додатку 2, в якому наведено характеристики предмету закупівлі, має фактично стандартний загальновживаний інформативний зміст для будь-якого предмету закупівлі в розумінні повноти дотримання послуги за предметом закупівлі вимогам чинного законодавства.
У даному випадку, в залежності від форм власності та структури підприємства Учасника, його діяльність стосовно предмету закупівлі , а саме: послуги з охорони об'єктів та особистої охорони, регламентується чинним законодавством України.
Щодо підприємств державної форми власності - це може бути, наприклад, Закон України "Про національну поліцію" та Наказ " 277 від 07.07.2017 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об'єктів".
Щодо підприємств приватної форми власності - це Закон України "Про охоронну діяльність", документальним підтвердженням (так би мовити "сертифікатом відповідності") в даному випадку виступає Ліцензія на провадження охоронної діяльності, отимання якої регламентується Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Щодо відповідності вимогам чинного законодавства - мається на увазі дотримання у своїй діяльності Закону України "Про охоронну діяльність" та наявність Ліцензії на провадження охоронної діяльності, оформлену згідно з чинним законодавством. Зрозуміло, що кваліфікація працівників охорони, в свою чергу, підтверджується такими документами відповідності, як оформленими згідно з чинним законодавством медичними довідками, посвідченнями, дотримання вимог чинного законодавства щодо повноти виплати заробітної плати- бухгалтерськими звітами відповідного зразка тощо.
Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
14.01.2020 16:32