-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони території лікувального закладу 16 га
Загальний фонд
Завершена
3 404 016.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 808.03 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 808.03 UAH
Період уточнення:
31.12.2019 12:20 - 06.01.2020 18:00
Відповідь надана
Охорона праці та протипожежної безпеки
Номер:
25d21031bbb84fbf98d9dc413b468ed1
Дата опублікування:
05.01.2020 17:54
Опис:
В додатку №3 до Тендерної документації « Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано, що завданнями охорони є: п.2.9 забезпечувати дотримання встановлених правил пожежної безпеки на постах, розміщених на об’єкті, силами своїх постових під час несення ними служби, а у випадку виявлення на об’єкті пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації негайно повідомити про це пожежну частину;п.2.16 дотримуватись вимог техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки при наданні послуг та перебуванні на території об’єкта. Однак в тендерній документаціїї не зазначено, чи повинно мати підприємство в своєму штаті спеціаліста ( з відповідними документами) щодо проведення інструктажів та зайнять з дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки.
Запитання: Чи повинен Учасник документально підтвердити наявність в штаті підприємства спеціаліста (-ів) ( з відповідними документами) для проведення інструктажів та зайнять з дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки
Відповідь:
Учасник документально не підтверджує наявність в штаті підприємства спеціалістів для проведення інструктажів та занять з дотримання техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки. Також, наголошуємо, що обов'язок проведення інструктажів з працівниками лежить саме на роботодавцеві, а відтак, відповідальність за дотримання працівниками Виконавця договору вказаних вимог нестиме саме роботодавець (Виконавець), в тому числі і перед Замовником.
Дата відповіді:
09.01.2020 15:07
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
cc8604c0a9014208aec04b54e78f7239
Дата опублікування:
05.01.2020 17:52
Опис:
В додатку №1 до Тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩОПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ », в п.4 зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи : 4. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
4.1.Інформація Учасника торгів (скан-копія договору) про виконання аналогічного договору.
4.2.Копія документу, який є підтвердженням виконання послуги: акти приймання-передачі виконаних робіт(послуг).
* інформація може надаватися без зазначення вартісних показників
Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору, предметом якого є надання послуг з охорони об’єктів та\або особистої охорони
Виходячи зі змісту тендерної документації, під аналогічним договором Учасники можуть надати любий договір по охороні любого об’єкту( ринку, кіоску, фермерського поля і тд.) з любою кількістю постів, тобто достатньо і одного нічного, з любим терміном надання послуг охорони (1-2 дні) або тільки договір на охорону особистості ( хоча охорона особистості має інший Код ДК), без урахування особливостей та специфіки охорони на об’єкті Замовника.
Також, не роз’яснена яка кількість актів приймання-передачі виконаних робіт(послуг) повинна бути долучена Учасником, а саме за весь період надання послуг чи достатньо за один місяць.
Запитання:
1- який аналогічний договір має долучити учасник до тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів?
2- Який повинен бути термін виконання послуг щодо договору, чи важлива специфіка охоронюваного об’єкту?
Відповідь:
Шановний Учаснику, у разі відсутності будь-яких конкретних вимог щодо запитуваних Замовником документів - це означає, що такі вимоги відсутні. Разом з тим Замовник не заперечує щодо надання учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості або інше.
Відповідаючи питання, повідомляємо, що саме на підставі звернень, до Тендерної Документації внесені відповідні зміни у частині надання аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання.
Відтак: Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору, який є предметом закупівлі для цих торгів. Крім того термін дії аналогічного договору має бути не менше 7 місяців та кількість цілодобових постів визначена в аналогічному договорі не менше п’яти. Вимога щодо специфіки охоронюваного об'єкта відсутня, оскільки дана умова жодним чином не є істотною.
Дата відповіді:
09.01.2020 15:37
Відповідь надана
Щодо документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Номер:
6d153e3aab1e4d548592be7f2cd49344
Дата опублікування:
05.01.2020 16:55
Опис:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩОПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ »в п.3 , що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник надає наступні документи: довідку про наявність достатньої кількості працівників суб’єкта охоронної діяльності відповідної кваліфікації, які досягли 18-річного віку, мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, Додаток 1.2 до тендерної документації, за підписом уповноваженої посадової особи.
Згідно ст.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, персонал охорони повинен обов’язково мати :
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Медичні довідки та медичні сертифікати мають термін дії, довідка яка підтверджує відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів дійсна на момент видачі, а свідоцтво , що підтверджує набуття кваліфікації може бути різних розрядів, а відповідно і різні отриманні під час навчання дисципліни та різний рівень знань та досвіду, а враховуючи класифікацію об’єктів охорони за категоріями А.В.В за ГСТУ 78.11.001-98 , об’єкт Замовника мають право охороняти охоронники з розрядом не нижче 3-го.
Запитання: 1- Чи необхідне документальне підтвердження відповідності охоронниками Ліцензійних умов ?
2- Який строк дії повинен бути медичних документів та довідки про відсутність судимості ?
3 - Який повинен бути досвід роботи на посадах охоронників маючих кваліфікацію 3,4 розрядів ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, наголошуємо, що відповідно до п.3 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності: "Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати." Тобто навіть у разі відсутності з боку Замовника вимог щодо надання вказаних документів - Учасник за замовчуванням має мати такі документи, а охоронники відповідати Ліцензійним умовам, що прямо передбачено законодавством. Проте, з метою виключення недорозумінь, Замовником були внесені уточнені вимоги (у вигляді змін до Тендерної Документації) щодо надання чи ненадання документів, що є предметом запитання.
Дата відповіді:
09.01.2020 15:26
Відповідь надана
Заповнення тендерної пропозиції
Номер:
da9247d285ee47aeb7c2972744512fdb
Дата опублікування:
05.01.2020 14:42
Опис:
В додатку №4 « Тендерна пропозиція», в таблиці, в графі 3 зазначено пункт для заповнення Учасником « одиниці виміру».
Запитання: що мається на увазі в графі 3 « під одиницями виміру», вартість послуг 1 години одного охоронника, шести охоронників, вартість доби або інше?
Відповідь:
Шановний Учаснику, Замовником в умовах закупівлі, а також в тендерній документації вказано обсяг надання послуг у кількості 44208 людино-годин. З цього випливає, що в Додатку 4 в графі "Одиниці виміру" Учасниками має бути вказана саме та одиниця виміру, що передбачена Замовником в закупівлі та відповідає загальному обсягу надання послуг - тобто одна година одного охоронника.
Дата відповіді:
09.01.2020 14:55
Відповідь надана
Строк дії тендерної пропозиції
Номер:
620b082db5534e0195434d5fe6da0ba6
Дата опублікування:
05.01.2020 14:40
Опис:
В додатку №4 до тендерної документації – « Тендерна пропозиція», в п.3 зазначено: ми погоджуємося дотримуватись умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановлених Вами.
Однак, в той же час, в розділі №3 Тендерної пропозиції в ч.2 « Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено, що строк дії забезпечення тенденої пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; в ч.4 цього ж розділу тендерної документації « Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Запитання: А тому, у зв’язку із деякими розбіжностями , щодо періоду коли тендерні пропозиції вважаються дійсними, просимо надати роз’яснення з даного приводу, а у разі технічної помилки -внести зміни у тендерній документації.
Відповідь:
Через допущення технічної помилки до тендерної документації було внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
09.01.2020 14:44
Відповідь надана
засоби звязку
Номер:
a44a8f9b293649d1b9dcf7c228f08e6e
Дата опублікування:
04.01.2020 18:35
Опис:
В додатку №3 до тендерної документації « Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», зазначено кількість співробітників охорони-6.
Запитання: Які вимоги Замовника щодо засобів зв’язку між постами, так як наявність та експлуатація радіостанцій при виконанні своїх функціональних обов’язків охоронниками впливає на якість цих послуг та їх вартість?
Відповідь:
Так. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів в кількості не менше 6-х, потужністю
не менше 2 (двох) ВТ, та договір з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності, дійсних на весь період надання послуг та користування радіостанціями,які дозволяють учаснику їх експлуатацію у м.Києві та Київській області (відповідно до п. 8 ст. 10 Закону України «Про охоронну діяльність»);
Відповідні зміни в частині запитуваних документів внесено до Тендерної Документації.
Дата відповіді:
09.01.2020 15:17
Відповідь надана
Транспорт реагування
Номер:
002cabc1b92546a48d64ce0684d28891
Дата опублікування:
04.01.2020 18:27
Опис:
В п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації « ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ, ТА ІНШИМ ВИМОГАМ», Замовник вимагає : документальне підтвердження наявності транспорту реагування. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності - надати договір реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності.
Запитання: Які документи повинен надати Учасник до тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності у нього транспорту реагування. Скільки Учаснику необхідно мати мінімальну кількість автомобілей та чи повинні вони відповідати вимогам п.5 ст.6 Закону України « Про охоронну діяльність» та чи повинні мати дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв дійсних на весь період надання послуг відповідно до наказу МВС від 18.04.2013 № 375. Також, чи повинен Учасник не маючий свого транспорту реагування, окрім договору на реагування з іншим охоронним підприємством, в своїй тендерній пропозиції долучати документальне підтвердження наявності у підприємства з яким укладено договір транспорту реагування та наявності ліцензій на право надання таких послуг?
Відповідь:
До тендерної документації внесено відповідні зміни, а саме уточнення щодо зазначеного питання.
Дата відповіді:
09.01.2020 15:12