• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоче місце)

код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоче місце). Більш детально – в Тендерній документації.

Завершена

830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Період уточнення: 30.12.2019 15:32 - 04.01.2020 17:00
Відповідь надана

Технічні та якісні характеристики

Номер: 4d0efe1774ae4d63a97ad088f3509224
Дата опублікування: 03.01.2020 10:37
Опис: Процесор: CPU Core i3-9100F 4 cores 3,60Ghz3 4,20GHz(Turbo)/6Mb/s1151/14nm/65W Coffee Lake-S (BX80684I39100F) BOX немає графічного ядра. Дискретної відеокарти у списку також немає. Вас це влаштовує?
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету від 03.01.2020 р. РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоче місце)”, (в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”) 03 січня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-12-30-000066-a) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: Процесор: CPU Core i3-9100F 4 cores 3,60Ghz3 4,20GHz(Turbo)/6Mb/s1151/14nm/65W Coffee Lake-S (BX80684I39100F) BOX немає графічного ядра. Дискретної відеокарти у списку також немає. Вас це влаштовує? Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) роз’яснюємо наступне: Порушене у зверненні питання потребує уточнення та доповнення інформації, яка міститься в Тендерній документації. Згідно із частиною другою статті 23 Закону замовник має право внести зміни до Тендерної документації, в тому числі за результатами звернень. У зв’язку з цим до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені зміни в частині уточнення питань, які порушено у зверненні від 03 січня 2020 р.
Дата відповіді: 04.01.2020 03:16
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: d63fd65c2b0d4126bdb2ec26a01fc35b
Дата опублікування: 02.01.2020 09:09
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету від 02.01.2020 р. РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоче місце)”, (в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”) 02 січня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-12-30-000066-a) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? 4) Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) роз’яснюємо наступне: Щодо питання 1 Умовами Тендерної документації, а саме пунктом 3.3.3 Додатка 2 передбачено, що у разі якщо умови цього Додатку містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму (фірмові найменування, комерційні назви, моделі), патент (патентована назва), конструкцію або тип продукції, джерело походження або виробника, то учасник має право пропонувати на торги (включати до своєї тендерної пропозиції) продукцію (товари, матеріали, обладнання) вказаних торгівельних марок / фірм, патентів, конструкції / типів предмета закупівлі, джерел походження / виробників або еквівалент (еквівалентні товари, еквівалентна продукція) з урахуванням вимог цього Додатку. Щодо питання 2 Підпунктом (a) пункту 3.6.1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання учасником інформації про найменування товару, його технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (в тому числі комерційне (торговельне) найменування, модель та інше), яка зазначається учасником у відповідному розділі документа за формою № 1 згідно з Додатком 5 до Тендерної документації. Таким чином за даними, які будуть зазначені учасником у Технічному описі предмета закупівлі можливо повністю ідентифікувати товар, в тому числі його технічні та якісні характеристики, а також встановити його відповідність вимогам Тендерної документації, що в повній мірі відповідає принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі , який передбачено статтею 3 Закону. Щодо питання 3 Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, фізичні особи – підприємці можуть брати участь у закупівлі на рівних умов з учасниками, які є юридичними особами, в тому числі незалежно від наявності або відсутності статусу платника податку на додану вартість, податку на прибуток, єдиного податку та / або іншого податку, передбаченого чинним законодавством України. Щодо питання 4 На виконання вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, пунктом 5.1 Розділу 5 Тендерної документації та пунктом 4.1 Додатка 2 до Тендерної документації визначено перелік критеріїв і методика оцінки тендерної пропозиції. При чому даними пунктами встановлено, що ціна тендерної пропозиції повинна включати (враховувати) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Окрім того статтею 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Причому за результатами аукціону система розкриває дані щодо учасників, їх пропозицій та встановлюється остаточна ціна в гривнях з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми), яка відображається в подальшому в документах закупівлі. Тому замовник не має ні юридичної, ні технічної можливості брати участь в процесі оцінки тендерних пропозицій та здійснювати коригування ціни тендерних пропозицій, зокрема, шляхом додавання чи віднімання ставки ПДВ до/від ціни пропозиції, яка зазначена учасником.
Дата відповіді: 02.01.2020 20:35