-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
концертні роялі, малі концертні роялі, малі кабінетні роялі, цифрові піаніно
концертні роялі Bösendorfer Model 280VC Vienna Concert (або еквівалент) – 2 шт., малі концертні (салонні) роялі YAMAHA C7X PE (або еквівалент) – 2 шт., малі (кабінетні) роялі YAMAHA C2X PE (або еквівалент) – 2 шт., малі (кабінетні) роялі YAMAHA C1X PE (або еквівалент) – 2 шт., малий (міньйон) рояль YAMAHA GB1K PE (або еквівалент) – 1 шт., цифрові піаніно YAMAHA CLP-545R (або еквівалент) – 5 шт.
Завершена
12 544 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 722.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 722.50 UAH
Період уточнення:
28.10.2016 14:46 - 22.11.2016 15:00
Відповідь надана
Гарантія на предмет закупівлі
Номер:
de3ed5d6cf0c48a2a1c58b60e451236b
Дата опублікування:
07.11.2016 12:16
Опис:
Доброго дня! Чи передбачена така вагома (як для товару такого рівня) вимога до предмету закупівлі, як гарантійний строк? Якщо так, то який це строк і чому це не включено до Тендерної документації?
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання щодо гарантійного строку на Товари, які є предметом закупівлі цих торгів, що було поставлене через електронну систему 07-11-2016 року о 12:16 год. повідомляємо про наступне.
Рішенням тендерного комітету замовника 28.10.2016 року №5 було затверджено «тендерну документацію» згідно форми, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Пунктом 2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначений вичерпний перелік документів (вимог, тощо), який обов’язково повинна містити Тендерна документація, зокрема:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Вимоги щодо гарантійного строку до предмета закупівлі Тендерна документація не має. Однак під час укладання договору із переможцем торгів вимоги щодо гарантійного строку експлуатації та гарантійного терміну обслуговування Товарів будуть враховані.
Дата відповіді:
07.11.2016 16:23
Відповідь надана
лоти
Номер:
d83cc23a662c4b38bd80875b0a74a65a
Дата опублікування:
29.10.2016 17:11
Опис:
Можливо розбити закупку на декілька лотів?
Відповідь:
Вітаємо! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Предмет закупівлі визначено відповідно до ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Згідно з цим Наказом «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” … а також конкретної назви товару чи послуги».
Крім того, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Предметом закупівлі цих торгів є концертні роялі, малі концертні (салонні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малий (міньйон) рояль, цифрові піаніно, що не дозволяє визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Крім того, законодавством у сфері державних закупівель не передбачено визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в оголошених торгах.
Дата відповіді:
01.11.2016 16:58
Відповідь надана
лоти
Номер:
ff7811d32a9e4bf090b927913eec6678
Дата опублікування:
29.10.2016 17:06
Опис:
Можливо розбити закупку на декілька лотів?
Відповідь:
Вітаємо! Надаємо відповідь на Ваше запитання.
Предмет закупівлі визначено відповідно до ч.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Згідно з цим Наказом «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” … а також конкретної назви товару чи послуги».
Крім того, «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 … із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Предметом закупівлі цих торгів є концертні роялі, малі концертні (салонні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малі (кабінетні) роялі, малий (міньйон) рояль, цифрові піаніно, що не дозволяє визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Крім того, законодавством у сфері державних закупівель не передбачено визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в оголошених торгах.
Дата відповіді:
01.11.2016 16:58