-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
створення системи подання електронних міжнародних заявок за процедурою PCT до відомства, що отримує
Торги відмінено
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
27.12.2019 14:12 - 10.01.2020 14:16
Відповідь надана
Питання по Дод. 5 "Проект Договору"
Номер:
c18ec711cb7e446bb14ec3409d29f341
Дата опублікування:
09.01.2020 10:40
Опис:
П. 1.4. “Послуги надаються на обладнанні та заданому програмному забезпеченні Замовника.” - Працівники виконавця територіально повинні знаходитися на території Замовника, чи роботи можуть проводитися за віддаленим доступом на обладнанні Замовника?
6.2.6. “Вимагати від Виконавця згідно з розділом 7 цього Договору безоплатного здійснення гарантійного обслуговування програмної продукції, що була створена або модифікована ним під час надання послуг за цим Договором.”
Який строк гарантійного обслуговування програмної продукції?
П. 7.7. “Впродовж (згідно з тендерною пропозицією учасника) місяців з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за Договором Виконавець зобов’язується безоплатно здійснювати виправлення помилок, неполадок, збоїв у роботі програмної продукції, що була створена або модифікована ним під час надання послуг за цим Договором.”
В Дод. 3 Тендерної документації відсутня інформація щодо гарантійного облуговування та виправлення помилок.
Відповідь:
У відповідності до пункту 4.3. Розділу І тендерної документації та пункту 5.2. Додатку 5 до тендерної документації місцем надання послуг, що є предметом закупівлі, є місцезнаходження Замовника за адресою: вул. Глазунова, 1, м. Київ, 01601.
Отже, працівники які будуть залучені виконавцем до надання послуг, під час надання послуг повинні знаходитись за місцезнаходженням Замовника.
У відповідності до пункту 7.10. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати опис комплексу послуг з гарантійного обслуговування, в якому необхідно детально представити умови та порядок надання цих послуг, термін, протягом якого буде здійснюватись їх надання (але не менше ніж 12 місяців).
Отже, строк гарантійного обслуговування програмної продукції визначається учасником самостійно але у будь-якому випадку повинен становити не менше 12 місяців.
Дата відповіді:
10.01.2020 15:04