-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
колодки гальмівні типу «М», «ЧС», «Ф», «С» - 6624 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
колодки гальмівні типу «М», «ЧС», «Ф», «С» - 6624 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Торги не відбулися
3 265 269.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 330.00 UAH
Період уточнення:
26.12.2019 17:09 - 11.01.2020 19:00
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
65ec830f1bbe4aa98ba62ff3af43a2c2
Дата опублікування:
11.01.2020 13:10
Опис:
Просимо внести зміни в Тендерну документацію. А саме: в Додаток №6 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ АБО СПЕЦИФІКАЦІЯ". Замовник планує здійснити закупівлю колодки чавунної типу М згідно ГОСТ 30249-97 або НТД виробника, Колодки гальмівної секційної для електровозів серії ЧС згідно НТД виробника, колодки гальмівної типу "Ф" згідно ГОСТ 28186-89, Колодки гальмівна тип "С" зі вставкою згідно НТД виробника. Проте в жодному з ГОСТів не вказано геометричних розмірів вищезазначених колодок. А також відсутні будь-які технічні характеристики, згідно яких можна було б визначити відповідність власних НТД умовам закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо замість посилань на ГОСТи та НТД вказати чіткі вимоги до якісних параметрів та габаритних розмірів предмета закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:09
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
b3874c29a9c844ee8e5352cce3c52a32
Дата опублікування:
11.01.2020 13:08
Опис:
Просимо внести зміни в Тендерну документацію (Додаток №3, пункт №6), а саме дозволити учаснику закупівлі надати не договір про надання послуг з інспекторського контролю, а гарантійний лист щодо укладення вищевказаного договору при визнанні учасника переможцем закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:09
Відповідь надана
Вимога скасування Інспекторського контролю
Номер:
f54b6b4a10794358b6a6c86b270e15c1
Дата опублікування:
11.01.2020 13:06
Опис:
Просимо внести зміни в тендерну документацію та Проект Договору щодо Інспекторського контролю продукції. Просимо виключити вище вказану вимогу як неправомірну та нездійсненну по наступним причинам: - Методика та спосіб проведення запропонованого Інспекторського контролю суперечить нормативній документації на виготовлення чавунних гальмівних колодок та може спотворити результати та висновки приймально – здавальних випробувань передбачених Технічними умовами на продукцію; - Перелік продукції затверджений Наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044 в якому включені чавунні гальмівні колодки передбачає застосування Інспекторського контролю при виробництві продукції, що відповідно з ДСТУ ГОСТ 32894:2016 відносяться до Інспекторського контролю виробничих процесів (ІКВП), а не до інспекторського контролю продукції; - Партія чавунних гальмових колодок згідно Технічних умов чітко визначена та обмежена кількістю та розміром однієї плавки в один день, тому приймально – здавальні випробування та визначення придатності колодок проводяться щоденно ( з цих причин, швидше за все, гальмівні колодки не підлягають Інспекторському контролю в жодній з країн – підписантів ГОСТа 32894).
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:09
Відповідь надана
Проект договору 7.3
Номер:
af4228cc034148949a77c7d4dc95d04f
Дата опублікування:
10.01.2020 15:24
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 10.3 ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе відповідальність:
- за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;
- за постачання товарів неналежної якості ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару.
- за прострочення строків заміни товару на якісний та такий, що відповідає умовам договору, погоджених відповідно до п 2.8, 7.4 Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, що має бути замінений, за кожен день прострочення.
- за непоставку чи недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від суми договору.
Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 10.3 ПОСТАЧАЛЬНИК за даним договором несе відповідальність:
- за несвоєчасну поставку товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;
- за постачання товарів неналежної якості та не виконання пункту 7.4. ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару,
- за непоставку чи недопоставку товарів Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від суми недопоставленого товару.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:08
Відповідь надана
Проект договору 10.2.
Номер:
2ef736bc67df459d949ba4834fa11ab5
Дата опублікування:
10.01.2020 15:22
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 10.2 ПОКУПЕЦЬ за даним договором несе таку відповідальність: сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим договором .
Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 10.2 Покупець за даним договором несе відповідальність:
- за несвоєчасну оплату товару, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченого в строк товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі семи відсотків від вказаної суми;
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:08
Відповідь надана
Проект договору п.7.4
Номер:
ff422dfa58574a799078abdbfa2e4e0b
Дата опублікування:
10.01.2020 15:21
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 7.4 ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений термін, але не більше 20 календарних днів з моменту письмового повідомлення покупця, робить за свій рахунок заміну неякісного товару на якісний товар та такий, що відповідає умовам договору.
Внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 7.4 ПОСТАЧАЛЬНИК в погоджений термін, але не більше 20 робочих днів з моменту письмового повідомлення Покупця, робить за свій рахунок заміну неякісного товару на якісний товар та такий, що відповідає умовам договору.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:08
Відповідь надана
Проект договору п.6.4.
Номер:
35c66b5a79ca4a1aa6f31a17fbc3b954
Дата опублікування:
10.01.2020 15:20
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _____ банківських днів з дати поставки, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за кожну партію поставленого товару по даному Договору проводиться Покупцем при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Просимо внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 6.4 ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату товару протягом _____ банківських днів з дати поставки. Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:08
Відповідь надана
Проект договору п. 4.5.
Номер:
17ea3a6da38f4d2a966bb2056c6a77f9
Дата опублікування:
10.01.2020 15:18
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 4.5 Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару.
Просимо прийняти зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 4.5 Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 2 робочих днів після доставки продукції.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:08
Відповідь надана
проект договору п. 4.4
Номер:
55c62113d07b4eb487c40ece1b0d29cb
Дата опублікування:
10.01.2020 15:17
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 4.4 ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 4.3
Просимо видалити-Додаток 5. Проект договору п. 4.4 .
Так як Постачальник не має можливості перевіряти правочинність підписів заявки, якщо вона надійшла з офіційної адреси чи електронної адреси Покупця.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:08
Відповідь надана
проект договору п. 4.2.
Номер:
5dd90a7286bd48c380350c699c5b6fa5
Дата опублікування:
10.01.2020 15:15
Опис:
Викладено в тендерній документації Додаток 5. Проект договору 4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен протягом доби перевірити надходження рознарядки на електронну адресу ________@_________, підписати її з обов’язковим накладанням ЕЦП та направити її на електронну адресу ПОКУПЦЯ ________@________***. У випадку непідписання та невідправлення рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ на електронну адресу ПОКУПЦЯ _____@________***рознарядка вважається отриманою з дня її відправлення ПОКУПЦЕМ.
Просимо внести зміни та викласти в наступній редакції Додаток 5. Проект договору 4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен протягом 2-х робочих днів перевірити надходження рознарядки на електронну адресу ________@_________, підписати її з обов’язковим накладанням ЕЦП та направити її на електронну адресу ПОКУПЦЯ ________@________***. У випадку непідписання та невідправлення рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ на електронну адресу ПОКУПЦЯ _____@________***рознарядка вважається отриманою з дня її відправлення ПОКУПЦЕМ.
Відповідь:
Доброго дня! Дане питання найближчим часом буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.
Дата відповіді:
14.01.2020 15:07