• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» код 90920000-2 за ДК 021:2015 (дератизація, дезінфекція, дезінсекція)

«Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень» код 90920000-2 за ДК 021:2015 (дератизація, дезінфекція, дезінсекція)

Торги відмінено

945 317.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 23.12.2019 17:03 - 14.01.2020 17:59
Відповідь надана

Запитання щодо тендерної гарантії

Номер: d8d1b97b01914c788d4ca29497331e84
Дата опублікування: 10.01.2020 15:01
Опис: Запитання : у вас у технічному завданні написано Учасник, до закінчення строку подання пропозицій, вносить на рахунок Замовника (бенефіціара) забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: 9 000,00 грн. (Дев’ять тисяч грн., 00 коп.) (без ПДВ). Вид надання забезпечення пропозиції: забезпечувальний (гарантійний) платіж, а у тендері на майданчику прописано : банківська гарантія (тобто лист від банку з гарантуванням оплати 9000,00грн.). Скажіть, будь ласка, що з цього правильно, бо це різні речі : або учасник повинен зі свого рахунку відправити вам платіжку завірену банком на суму 9000,00грн., або треба надавати лист від банку з гарантуванням оплати?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Повторно повідомляємо, що відповідно до п. 10. "Забезпечення пропозиції" документації на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі) учасник даної закупівлі сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж.
Дата відповіді: 11.01.2020 10:32
Відповідь надана

Запитання до п.2.Технічні вимоги

Номер: 4856ec632569457d89f3dbbc5f4bcbcc
Дата опублікування: 09.01.2020 17:07
Опис: що означає: Документальне підтвердження забезпечення страхового покриття відповідальності – копія Договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна до аварій екологічного і санітарно-епідемічного характеру? Це договір з банком про банківське забезпечення на 9000,00 грн? Чи це заставний платіж переможця у сумі 0,5% від вартості договору? І якщо це заставний платіж переможця у сумі 0,5% від вартості договору,то коли ці документи треба надавати? Після підписання договору з переможцем? Чи що це таке?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до п. 10. "Забезпечення пропозиції" документації на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі) учасник даної закупівлі сплачує забезпечувальний (гарантійний) платіж. У п. 11 умов закупівлі передбачено повернення чи неповернення забезпечення. У п. 17 умов закупівлі зазначено забезпечення виконання договору про закупівлю для Переможця, який не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. У пп. 3.5.3. додатку 3 до документації зазначено: "У разі дострокового розірвання цього Договору, повного його виконання або закінчення строку його дії, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, відсутності претензій щодо невиконання або неналежного виконання Договору та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом 5 (п’яти) банківських днів повертає Виконавцю забезпечувальний (гарантійний) платіж за вирахуванням витрат та збитків, які виникли у Замовника відповідно до п. 3.5.2 цього Договору.
Дата відповіді: 10.01.2020 10:21
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 8a28137af4fa404a8ef4438e5e9dbfa6
Дата опублікування: 09.01.2020 16:54
Опис: Добрий день, скажіть будь-ласка, що означає: Документальне підтвердження забезпечення страхового покриття відповідальності – копія Договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна до аварій екологічного і санітарно-епідемічного характеру.? Це повинен бути договір від страхової компанії? Чи що це? Прохання розшифрувати вимогу. І якщо це договір зі страхової на відповідальність за шкоду, то він має бути укладений з переможцем після підписання договору про роботи по дрт,дзф та дзф, або він має бути укладений заздалегідь до моменту торгів? Тоді на яку суму він має бути укладений і хто вигодонабувач? Або що це має бути за документ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до п.2 Технічних вимог Додатку 5 до документації надаємо роз'яснення: Відповідно до ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання і застосування пестицидів в народному господарстві» ці державні санітарні правила поширюються на підприємства, установи і організації, приватні господарства та осіб, сфера діяльності яких пов’язана з пестицидами, та призначені для установ державної санітарно-епідеміологічної служби, що здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд за транспортуванням, зберіганням та застосуванням пестицидів у народному господарстві, інших державних органів, установ і організацій в межах їх повноважень. Санітарні правила встановлюють вимоги до виконання організаційних, санітарно-гігієнічних та технологічних заходів, які спрямовані на забезпечення оптимальних умов життєдіяльності людини, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням та застосуванням пестицидів у народному господарстві, в тому числі до обов’язкового страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна до аварій екологічного і санітарно-епідемічного характеру. В учасника повинен бути Договір страхового покриття, який укладається зі страховими компаніями.
Дата відповіді: 14.01.2020 15:53
Відповідь надана

Щодо прописаних технічних вимог

Номер: a328c571acf84a53be1954f043d3c0e8
Дата опублікування: 03.01.2020 15:26
Опис: Прохання надати пояснення, на якій підставі Замовник вимагає від Учасника - "Санітарний паспорт на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив"? Адже ця вимога прописана в Державних санітарних правилах «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» (ДСП 8.8.1.2.001-98) та стосується агропромислових комплексів та господарств, які застосовують в своїй діяльності пестициди та мінеральні добрива. Цими правилами передбачено наявність в господарствах складів двох типів - базисних та витратних з певними вимогами до їх облаштування та подальшого оформлення санітарного паспорту на них. Предмет даної закупівлі пов'язаний з наданням "Послуг із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" і, як зазначив сам Замовник, послуги стосуються проведення комплексу протиепідемічних заходів - дезінфекції, дезінсекції, дератизації - і для їх проведення повинні бути препарати, що зареєстровані в МОЗ України. До того ж сам Замовник наголошує на тому, що "Виконавець повинен мати свідоцтва про державну реєстрацію кожного дезінфекційного засобу" (дезінфекційного засобу !!!!!, не пестициду чи мінерального добрива !!!) Крім того, в Переліку документів дозвільного характеру (який затверджений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності») – відсутні вимоги щодо отримання вказаного санітарного паспорту. Отже, вимога Замовника щодо санітарного паспорту як і вимога щодо проходження працівниками спеціальної підготовки з питань безпечного проведення робіт з пестицидами та агрохімікатами не можуть пред’являтися до Учасників закупівлі, що надають послуги з дератизації та дезінсекції і не стосуються предмету оголошеної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. Для обробки приміщень застосовуються інсектицидні препарати наприклад: Сольфак Дуо (або аналоги), які повинні відповідати спеціальним умовам користування, застосування, зберігання, транспортування. Тобто, інсектицидні препарати повинні використовуватися з дотриманням вимог ТУ У202-30632100-133:2015 та ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання і застосування пестицидів в народному господарстві». Відповідно до ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання і застосування пестицидів в народному господарстві» ці державні санітарні правила поширюються на підприємства, установи і організації, приватні господарства та осіб, сфера діяльності яких пов’язана з пестицидами, та призначені для установ державної санітарно-епідеміологічної служби, що здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд за транспортуванням, зберіганням та застосуванням пестицидів у народному господарстві, інших державних органів, установ і організацій в межах їх повноважень. Санітарні правила встановлюють вимоги до виконання організаційних, санітарно-гігієнічних та технологічних заходів, які спрямовані на забезпечення оптимальних умов життєдіяльності людини, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням та застосуванням пестицидів у народному господарстві. Згідно з п.5.1.21. зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санепідслужби та охорони природи і отримання паспорта. Паспортизація здійснюється щорічно. Таким чином, у Замовника є пряма необхідність в тендерній документації визначати надання учасниками у складі їх пропозицій санітарного паспорту на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив.
Дата відповіді: 09.01.2020 11:11
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 8789e7d959e34acdb00d9ff2b85a96ad
Дата опублікування: 28.12.2019 10:28
Опис: В Дод " 2 Технічні вимоги. замовник прописав вимогу: "Під час надання Послуг і знаходженні на території Замовника, обов'язкове дотримання працівниками Виконавця та/або персоналом, який залучено Виконавцем, вимог безпеки, пожежної безпеки, правил дорожнього руху, та охорони праці. Які документи передбачені для підтвердження цих вимог?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. У документації та додатку 5 до документації вказаний вичерпаний перелік документів, який учасник повинен надати у складі своєї пропозиції.
Дата відповіді: 08.01.2020 09:53
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог до учасника

Номер: b4226097df2448f4a079a31bdd4a70d2
Дата опублікування: 26.12.2019 12:15
Опис: Відповідно до вимог п. 2.1. п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати: Первинний (-і) документ (-и), що свідчить про надання аналогічних послуг (дератизація, дезінфекція, дезінсекція) на суму не менше 20,0 тис. грн., за будь-який період з 01.01.2017 р. по 01.12.2019 р. Запитання: Первинний документ, що свідчить про надання аналогічних послуг повинен включати всі види послуг: дератизація, дезінфекція, дезінсекція? Чи можливо надати на кожен вид послуг окремий акт надання послуг?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Учасник може надати на кожен вид послуг окремий акт надання послуг.
Дата відповіді: 28.12.2019 15:37